  • 11. Data: 2009-03-21 10:15:22
    Temat: Re: Strach w Erze?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 20 Mar 2009 19:40:43 +0100, X wrote:
    >Dobrze dziadom z wielkiej trójcy. Plus,Era i Orange muszą zejść po
    >poziomu Play. Są tak zszokowani że nie wiedza co robić jeszcze...

    Spoko spoko, to nie jest pierwszy raz - pamietasz Heyah ?
    Szok potrafi trwac rok.

    Wtedy jeszcze publikowali raporty - O ile pamietam to szok przez kilka
    miesiecy kosztowal Idee jakies 100 tys klientow.

    J.

  • 12. Data: 2009-03-21 13:59:58
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Paul" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
    >
    > ja miałem podobnie, wziąłem drugi numer w abonamencie (orange) i dopiero jak
    > przyszedł rachunek dowiedziałem się że aktywacja kosztuje 50 pln. konsutlant o
    > tym jakoś nie wspominał... tylko 49 za nowy aparat...

    mam gdzieś te 35 zł ale powinni mi o tym powiedzieć, za to że nie powiedzieli
    zrezygnowałem

  • 13. Data: 2009-03-21 14:53:54
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sat, 21 Mar 2009 11:15:22 +0100, J.F. napisał(a):

    > Wtedy jeszcze publikowali raporty - O ile pamietam to szok przez kilka
    > miesiecy kosztowal Idee jakies 100 tys klientow.

    Ja chyba z tego czasu pamiętam zwrot "o milion klientów za późno" ;)

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 14. Data: 2009-03-22 06:39:05
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 21 Mar 2009 15:53:54 +0100, Chris wrote:

    >Ja chyba z tego czasu pamiętam zwrot "o milion klientów za późno" ;)

    policzyc to trudno, bo ilosc stale rosla. O ile pamietam to w idei
    przez jeden kwartal wlasnie nie rosla i chyba nawet spadla.

    Obnizka w abonamentach zajela trojcy wiecej czasu - wytrzymali cos do
    listopada o ile pamietam.

    A w ogole to moze ktos zna ilosc klientow play po pierwszym roku -
    mysle ze mozemy przyjac iz tyle wyniosly straty u innych operatorow -
    tzn u Ery tradycyjnej tez 1/3 z tego..

    J.

  • 15. Data: 2009-03-24 13:30:32
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gq0nvd$nfe$1@217.76.112.12>, X <r...@o...pl> wrote:

    > Dobrze dziadom z wielkiej trójcy. Plus,Era i Orange muszą zejść po
    > poziomu Play. Są tak zszokowani że nie wiedza co robić jeszcze...

    No, ale Plus juz zszedl.
    Ma 29gr do wszytskich.

    TA

  • 16. Data: 2009-03-24 16:22:48
    Od: "ALEX Lodzermensch" <k...@s...us>

    Użytkownik ni au koto ha itsumo tanosii

    > No, ale Plus juz zszedl.
    > Ma 29gr do wszytskich.

    Zwłaszcza do Play.

    --
    ALEX Lodzermensch, Tenno Heika Banzai ]:-D

  • 17. Data: 2009-03-24 18:03:59
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ALEX Lodzermensch" <k...@s...us> napisał w wiadomości
    > Użytkownik ni au koto ha itsumo tanosii

    > Zwłaszcza do Play.

    Przecież do Play sie nie dzwoni, jeszcze tego nie wiesz? To się zaraz
    dowiesz.

  • 18. Data: 2009-03-24 19:30:51
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 24 Mar 2009 19:03:59 +0100, Boombastic napisał(a):

    > Przecież do Play sie nie dzwoni, jeszcze tego nie wiesz? To się zaraz
    > dowiesz.

    Jak się potrzebuje, to się dzwoni!

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 19. Data: 2009-03-24 21:31:28
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości

    > Jak się potrzebuje, to się dzwoni!

    Nie dzwoni się bo się bojkotuje ludzi z telefonami w Play, bo chcą taniej
    dzwonić.

  • 20. Data: 2009-03-24 22:41:38
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <49c950e4$0$29476$f69f905@mamut2.aster.pl>,
    "Boombastic" <b...@p...onet.pl> wrote:

    > Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości

    > Nie dzwoni się bo się bojkotuje ludzi z telefonami w Play, bo chcą taniej
    > dzwonić.

    Owszem, zgadza sie. Skoro tacy cwani to niech oddzwaniaja.

    TA