  • 11. Data: 2011-09-02 08:45:17
    Temat: Re: Studia magisterskie. Warto je mieć?
    Od: " " <a...@N...gazeta.pl>

    Hi,

    Radził bym się raczej rozglądać za pracą, a potem jak radzili inni
    uzupełniające zrobić pod kontem pracy zaocznie czy wieczorowo, jak tam będzie
    można.

    Jak zasmakujesz praktyki to lepiej będziesz widział gdzie masz braki w teorii.

    A potem to zobaczysz jak Ci się będzie układać, może podyplomówka może MBA ale
    młody inżynier po studiach to naciąganie pracodawcy na MBA może odłożyć na
    kilka(naście) lat.

  • 12. Data: 2011-09-02 09:50:26
    Od: Antoni <a...@r...tusk>

    Dziękuję wszystkim za odpowiedzi i rady. Właśnie dziś dostałem decyzję,
    że zostałem przyjęty na magisterskie i chyba tak zostawię. Skończę je w
    między czasie odnowię sobie uprawnienia SEP i może jeszcze jakieś inne
    kursy porobię.

  • 13. Data: 2011-09-02 10:23:21
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On Sep 2, 9:45 am, " " <a...@N...gazeta.pl> wrote:
    > młody inżynier po studiach to naciąganie pracodawcy na MBA może odłożyć na
    > kilka(naście) lat.

    Mógłbyś się zdziwić...
    Konrad

  • 14. Data: 2011-09-02 16:44:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 2 Sep 2011 08:12:30 +0200, GK napisał(a):
    > Ja wspomnę audyty energetyczne budynków. Jako inżynier po polibudzie nie
    > mogę zostać audytorem nawet po jakimś durnym kursie za 1000zł, który może
    > ukończyć każdy magister (filozofii, polonistyki, itp).

    Naprawde ?

    Sam wspominalem ze w budowlance pewne stanowiska sa ponoc zarezerwowane dla
    magistrow, ale zeby takie tez ?

    P.S. Filozof to podobno czlowiek myslacy, mgr prawa tez moglby sie przydac
    bo tam przepisow moze byc wiecej niz obliczen, ale co do polonistow to
    popieram ;-)

    J.

  • 15. Data: 2011-09-02 22:18:00
    Od: bartekltg <b...@o...pl>

    W dniu 2011-09-02 11:50, Antoni pisze:
> [...]
    > że zostałem przyjęty na magisterskie i chyba tak zostawię. Skończę je w
    > między czasie odnowię sobie uprawnienia SEP i może jeszcze jakieś inne

    Znajoma tak się rozpędziła, że skończyła na... doktoracie
    na fizyce [na uniwersytecie, nie swojej politechnice] :)

    Teraz kończy i zastanawia się, czy jednak nie
    wracać do korzeni i nie zająć się z powrotem
    'inżynierią'. Tylko ta werwa w ewentualnym
    doświadczeniu zawodowym właśnie mnie martwi.

    pozdrawiam
    bartekltg

  • 16. Data: 2011-09-03 08:55:52
    Od: Krzysztof Chajęcki <k...@g...com>

    Dnia Fri, 02 Sep 2011 11:50:26 +0200, Antoni napisał(a):

> [...]
    > że zostałem przyjęty na magisterskie i chyba tak zostawię. Skończę je w
    > między czasie odnowię sobie uprawnienia SEP i może jeszcze jakieś inne

    słuszna decyzja - teraz możesz to zrobić, bo życie jest tak
    skonstruowane, że potem nie wiadomo kiedy pojawia się kobieta, żona,
    dziecko, dzieci, co w połączeniu z pracą zawodową którą z powodu
    powyższych będziesz musiał podjąć sprawi, że pociągnięcie jeszcze kawałka
    studiów, nawet zaocznie, będzie baardzo ciężkie - wiem po sobie, teraz
    tak walczę i bardzo żałuję, że nie zrobiłem tego jak był ku temu
    odpowiedni czas....

    meping

  • 17. Data: 2011-09-04 10:02:46
    Od: Szyk <s...@o...pl>

    mgr warto zrobic od razu bo potem wszysko trzeba sobie przypominac od
    poczatku