  • 71. Data: 2014-09-29 23:51:04
    Temat: Re: Studzenie silnika
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-09-29 22:32, Mateusz Bogusz pisze:

    > Ale co do umówienia się na przyszłość, to jak rozumiemy "kilowanie"?
    > 4tys obr/min przez 1h autostradą to "kilowanie" czy jeszcze nie?

    Dla diesla tak :)

    "kilowanie" w zasadzie to ciągłe WOT na każdym biegu i kręcenie do
    limitera naprzemienne z hamowaniem. Stała jazda po autostradzie blisko
    końca zakresu obrotów to też "kilowanie" :)

    Lewis
    https://www.facebook.com/turbolaabpl

  • 72. Data: 2014-09-30 18:08:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mateusz Bogusz" <m...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > Ale co do umówienia się na przyszłość, to jak rozumiemy "kilowanie"? 4tys
    > obr/min przez 1h autostradą to "kilowanie" czy jeszcze nie?

    Benzyniakiem?
    Spokojna jazda.
    Ale chłodzić długo trzeba.

  • 73. Data: 2014-09-30 20:39:08
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2014-09-29 23:51, Lewis pisze:

    > Dla diesla tak :)

    bez przesady..
    Nie dla każdego.

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 74. Data: 2014-09-30 21:29:11
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-09-30 20:39, Michał Baszyński pisze:

    > bez przesady..
    > Nie dla każdego.

    No nie każdego ale tak dla 85-90% diesli dostępnych na rynku :)

  • 75. Data: 2014-09-30 22:17:38
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2014-09-29 12:32, Lewis pisze:

    > W nowszych sprzętach tak, u mnie niestety nic takiego nie ma. A czym
    > porusza się powód tego topicu nie wiemy.

    bmw 520d

    Ewa