-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: btn <w...@b...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Stukanie w zawieszeniu
Date: Tue, 07 Sep 2010 20:36:48 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 15
Message-ID: <i660o0$naq$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: host-178.212.40.15-internet.zabrze.debacom.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1283884608 23898 178.212.40.15 (7 Sep 2010 18:36:48 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 7 Sep 2010 18:36:48 +0000 (UTC)
X-User: baton_1
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.2; pl; rv:1.9.2.8) Gecko/20100802
Thunderbird/3.1.2 ThunderBrowse/3.3.2
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2309053
[ ukryj nagłówki ]Pacjent: Accent'98 1.3 12v
Objawy: stukot podczas jazdy (bez znaczenia czy szybko czy wolno, choć
jak się powoli jedzie to lepiej słychać). Odgłos pochodzi gdzieś z
okolic prawej, przedniej części auta. Gdy jedzie się po równym i prostym
asfalcie objawów praktycznie brak, gdy tylko pojawiają się nierówności,
stukot zaczyna być słyszalny. Nie jest to dźwięk ciągły - ot, stuknie
sobie raz i cisza na kilkadziesiąt sekund i ponownie.
Diagnostyka podwozia - gość stwierdził, że wygląda iż wszystko jest ok.
Wskazał jednak na drążek kierowniczy (właśnie z prawej strony pojazdu)
jako rzeczonego sprawce tych stukotów. Czy to możliwe żeby drążek tak
hałasował? Kręciłem szybko kierownicą w lewo i prawo - brak stukań itp,
a wystarczy jechać choćby 10km/h po nierówności i dźwięk ów się pojawia.
Pytanie - możliwe iż to wadliwy drążek tak hałasuje, czy sprawdzać
dalej, w innych stacjach diagnostycznych?
Następne wpisy z tego wątku
- 07.09.10 21:05 Seba
- 07.09.10 21:41 syntax error
- 08.09.10 08:15 Agent
- 08.09.10 20:52 btn
- 08.09.10 21:17 Cavallino
- 09.09.10 10:24 Jakub Witkowski
- 09.09.10 10:26 Cavallino
- 09.09.10 10:38 Gabriel 'wilk
- 09.09.10 10:41 Cavallino
- 09.09.10 18:11 syntax error
- 09.09.10 19:13 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 09.09.10 22:57 syntax error
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=