  • 131. Data: 2010-10-02 21:17:12
    Temat: Re: Stuknęło 40 tysięcy km - podsumowanie usterek w tym czasie
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2010-09-26 22:19, pavellz pisze:
    > No nie wiem. Powiem tak: mój Chevy Matiz przez 40 000 miał wymienioną
    > przekładnię kierowniczą
    > na gwarancji (prawdopodobnie wynik tego, że podczas nocnej jazdy za miastem
    > nagle mi się asfalt skończył (nieoznakowany remont) i alternator
    > przestał ładować.
    > Narzekałem że to złom, a naprawdę jestem upierdliwy jak chodzi o
    > wszelkie usterki.
    > Jak widać mimo stereotypu krążącego o starym Daewoo, to i tak niezłe
    > auto jak na obecne realia. :)
    też miałem daewoo. Kupione w salonie, jak kumpel usłyszał, że daewoo
    kupiłem to się mocno zdziwił. mówił, że wolałby używanego kupić, ale
    "markowego" niż nowe daewoo. Kupił focusa w roku 2002. Miał go do
    zeszłego roku czyli jakieś 7 lat. W tym czasie wymieniali mu 2 razy
    tylną klapę i raz przednie drzwi kierowcy bo rdza go jadła jak nie wiem
    co. Oboje parkowaliśmy przed domem, niegarażowane. I powiedziałem sobie,
    że raczej nigdy forda.

  • 132. Data: 2010-10-02 21:22:36
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2010-09-27 07:57, Katanka pisze:

    > Chyba mimo wszystko ford.

    Kuzyn ma scorpio 95r. Super autko. Żadnej korozji, wygodne, zadbane,
    środek zdrowy.
    Jakby nie ford. Ale wtedy może tak się produkowało.

  • 133. Data: 2010-10-04 13:19:26
    Temat: Re: Stuknęło 40 tysięcy km - pods=?ISO-8859-2?Q?umowanie_usterek_w_tym_czasie?=
    Od: "gosmo" <t...@m...pl>

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jeszcze pewnie fabryczna, za 6k pln ;-)

    Fabryczna, ale w gratisie ;)
    Zamiast LPG mogłem dobrać jakieś tuningowe pierdoły, lepsze radia i inne
    maxi-doty. A jakoś skórzane kierownice mnie po prostu nie kręcą. Dizel
    odpadał bo musiałbym dopłacić 4-6k a doświadczenie mi mówiło, że na tych
    odcinkach spalanie miałbym 7.5-8.5 (wcześniej Bora 1.9 TDI 90km). Kupiłem
    taniej auto, które ma niższe koszty eksploatacyjne oraz niskie koszty
    naprawy. Na gazie przejadę 350-420km, a Tesco gdzie tankuję szybko i bez
    wysiadania z auta mam prawie zawsze po drodze. Wobec tego nie rozumiem w
    czym problem.

  • 134. Data: 2010-10-04 13:38:47
    Temat: Re: Stuknęło 40 tysięcy=?ISO-8859-2?Q?_km_-_podsumowanie_?==?ISO-8859-2?Q?usterek_w_tym_czasi?==?ISO-8859-2?Q?e?=
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-09-27 20:28, Cavallino pisze:

    > Za to o najgorszym stosunku jakości do ceny.

    Standardowy tekst posiadacza samochodu X o samochodzie Y, którego się
    nie ma.

  • 135. Data: 2010-10-04 13:41:09
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-09-27 20:05, Rafał Grzelak pisze:

    > NIEMOZLIWE! Golf trzeszczy? Przeciez to najlepsze auta na swiecie!!!

    Tak właśnie wygląda kompleks:)

    A.

  • 136. Data: 2010-10-29 18:06:23
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 29 Sep 2010 23:43:33 +0200, Stefan <s...@c...wp.pl>
    wrote:

    >No ale fakt faktem nic nie trzeszczy, nic nie stuka, zadnych awarii a na
    >pewno nic sie nie urywa tak jak u Katanki ;-).

    Jakby mój samochód na F był tak wykonany jak jego Ford, to chyba już
    by się dawno rozpadł :)) A ma przejechane 276 tys. km. Od marca 2006
    roku.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 137. Data: 2010-11-07 15:59:53
    Od: Angelson <a...@h...com>

    W dniu 2010-09-26 22:20, Katanka pisze:

    > Chyba przesadzasz :) To sa (chyba) tylko pierdoły. Kiedyś mielismy od
    > nowości KIA Asia i ta się faktycznie sypała juz po roku. Ten mondek
    > jeździ super, choć te kilka wad na siłę wymieniłem.

    ja kiedys miałem od nowości daewoo espero i wkurzające były tylko
    plastiki i zamek centralny, ale do 100k km tylko żarówka się spaliła,
    silniczek krokowy padł i odkleiła się okładzina bębna hamulcowego:)

  • 138. Data: 2011-01-20 10:20:57
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-09-28 13:45, MariuszM pisze:

    > 1,4 75KM, 2000 r.
    > Do silnika w sumie nie mam zastrzeżeń, termostat wymieniłem przy okazji
    > rozrządu.

    Nie wiem dlaczego, ale zauważyłem że w wersjach z silnikami TDi takie
    objawy co opisujesz są rzadkością.

    > Nie, to kwestia błędu w projekcie.
    > Po stronie kierowcy zardzewiało i stanęło, po stronie pasażera nic się
    > nie działo. Zero rdzy, a tu całość była tak zapieczona, że ledwo udało
    > się wybić trzpień żeby to ruszyći nasmarować.

    Żadnego błędu w projekcie nie ma. Chińskie aluminium. Korozja chwyta w
    obu ramieniach, trzpienie puchną do takiego stopnia, że ramiona
    wycieraczek się zatrzymują.

    > Źle zabezpieczone przed wilgocią i tyle - woda lała się prosto na
    > trzpień. To samo dzieje się w Golfie IV z tyłu (u mnie akurat to się nie
    > stało).

    To swoją drogą. To samo się tyczy konektora masowego od ECU, na ktory
    leje się bezpośrednio woda.

    > Silnik moim zdaniem, jakby był za słaby. Po podniesieniu wycieraczki
    > chodziła płynnie. Wycieraczka oczywiście oryginał. Uszczelki wymienione,
    > wszystko nasmarowane.

    Nasmarowane - to nie oznacza, że dobrze. Bo takich elementow się nie
    smaruje, co najwyżej można dać pastę miedziową.

    > Kumple może nie mieli, ja miałem. Okazuje się, że te podkładki bardzo
    > szybko korodują. Jak padły hamulce zadzwoniłem do kolegi z ASO VW, od
    > razu powiedział dlaczego kapie płyn. Zasugerował wymianę podkładek na
    > miedziane.

    Aaaaa, teraz mi coś zaświtało, też u siebie wymieniałem jakąś chińską
    podkładkę (nie wiem z czego wykonaną) właśnie na miedzianą. I to chyba
    było tam gdzie są przewody hamulcowe przykręcone do zacisku, dobrze
    pamiętam?

    > Były dobre do czasu aż nie zalał ich płyn hamulcowy.

    Raczej tu nie chodzi o zalanie płynem hamulcowym, lecz po prostu
    przestały być szczelne od momentu odkręcenia ich. :) Takie jednorazowe
    podkładeczki. :)

    > Nie pamiętam już szczegółów, ale trzeba było wyjąć mechanizm, załadować
    > WD40 i się odblokował na jakiś czas.

    WD40 to najgorszy wynalazek jaki kiedykolwiek został stworzony, miej to
    na uwadze następnym razem.. :)

    > Hamulec ręczny używałem.
    > Przy kołach koniec linki jest w takiej gumowej osłonie, która sparciała
    > i rozpadła się.

    Dziwna sprawa...

    > Woda zaczęła wnikać pod pancerz aż w końcu go rozsadziła.

    W takim razie może było jakieś mechaniczne uszkodzenie tego pancerza?

    > Może to eksploatacja, ale to nie jest aż tak stary samochód żeby guma aż
    > tak szybko sparciała.

    Dokładnie, dlatego podejrzewam jednak uszkodzenie.

    Pozdrawiam :)

  • 139. Data: 2011-01-20 10:34:30
    Od: Jasnie <P...@n...sniadanie.pl>

    > NIEMOZLIWE! Golf trzeszczy? Przeciez to najlepsze auta na swiecie!!!

    No nie!
    Pare watkow wyzej ktos zachwalal samochody ze jak uzywane to TYLKO Z
    POLSKI, bo pewnie w dobrym stanie.. napisalem, ze ja wole 10 letnie a
    uzywane - sa mniej wytluczone niz 3 letnie z polski.. to mi napisali ze
    to MITY! No prosze! A tu czytam o mitch na wlasne oczy! Samochod nowy,
    ale jezdzacy po Polsce a juz trzeszczy!

  • 140. Data: 2011-01-20 10:38:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jasnie" <P...@n...sniadanie.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > MITY! No prosze! A tu czytam o mitch na wlasne oczy! Samochod nowy, ale

    Ta i na pewno dlatego, że przejechał po Polsce 12 kkm. ;-)
    Jak ja kocham mitomanów nie rozróżniających przyczyn od skutków.