  • 1. Data: 2010-09-26 10:49:52
    Temat: sruby mocujace kola
    Od: crawshank <c...@o...pl>

    Czy ktos z was orientuje sie moze czy mozna kupic niklowane sruby -
    takie jak przy alufelgach ale osobno ... alusy juz mam ale pordzewialy
    mi wlasnie te mocujace sruby, ktore byly jeszcze przed alusami ...
    niestety nie pamietam jaki rozmiar (po cztery na kazdym kole) ale chyba
    sa jakos wystandaryzowane w autach osobowych ... gdzie to kupic i ile to
    moze kosztowac, zeby wymienic wszystkie 16scie ... oczywiscie chodzi o
    jakies bezpieczne sruby, a nie takie co ladnie wygladaja ale sie
    rozpadna przy pierwszej sposobnosci ...

  • 2. Data: 2010-09-26 10:56:21
    Temat: Re: sruby mocujace kola
    Od: Mateusz Mirski <m...@T...pl>

    W dniu 2010-09-26 10:49, crawshank pisze:
    > ... niestety nie pamietam jaki rozmiar (po cztery na kazdym kole) ale
    > chyba sa jakos wystandaryzowane w autach osobowych ...

    Nie są.

    Szukaj tam, gdzie sprzedają felgi, ewentualnie norauta i feuverty no i
    allegro. Ale najpierw ustal, jakie masz rozmiar i skok gwintu.

    Mateusz Mirski

  • 3. Data: 2010-09-26 11:57:34
    Od: "Tomek" <W...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mateusz Mirski" napisał
    > Ale najpierw ustal, jakie masz rozmiar i skok gwintu.
    i czy stożek czy kula

  • 4. Data: 2010-09-26 13:01:00
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

> [...]
    > moze kosztowac, zeby wymienic wszystkie 16scie ... oczywiscie chodzi o
    > jakies bezpieczne sruby, a nie takie co ladnie wygladaja ale sie

    Jedź do jakiegokolwiek większego serwisu wulkanizacyjnego, tam Ci po
    sprowadzeniu nawet przykręcą. Ja jak kupiłem alusy, to pojechałem do
    takiego jednego, dopasowali śruby wraz z długością i stożkiem oraz
    pierścienie centrujące.

  • 5. Data: 2010-09-26 13:11:36
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-09-26 11:57, Tomek pisze: