  • 61. Data: 2010-09-27 19:49:09
    Temat: Re: Stuknęło 40 tysięcy km - podsumowanie usterek w tym czasie
    Od: hamberg <r...@g...com>

    > Miałem swego czasu Sierrę 2.0i sedana - to zrobił ze mną 500kkm i
    > jedynie zwykła eksploatacja + łańcuch trochę już dzwonił... Poza tym
    > auto nie do zdarcia, a w kabinie nic się nie rozlatywało...
    > Później miałem Mondeo '92 chyba... 1.8 16V (troche mulasty jak na ten
    > silnik) i też bardzo dobrze go wspominam, chociaż był już bardziej
    > "plastik fantastik"... Także myślę , że produkcja aut poszła w złą

    az przetarlem oczy ze zdumienia - ze niby w scierce takie super
    plastiki? wszystkie jakie znam to mialy pekajace plastiki robione
    chyba z najtanszych odpadow...

  • 62. Data: 2010-09-27 19:50:44
    Od: hamberg <r...@g...com>

    > Bezproblemowo? To auto sypie się - jak piszesz - od nowości.
    > Bezproblemowy jest mój hyundai, 42 tys., nawet żarówka się nie spaliła,
    > żadnych kontrolek o awarii silnika, nic się nie telepie, nie odpada. Do tego
    > przegląd kosztuje 250 zł.

    pytanie czy jezdzi tak jak to mondeo Katanki... bo taniej to zawsze
    sie da - pytanie tylko czy lepiej.

  • 63. Data: 2010-09-27 19:53:25
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    W dniu 27-09-2010 03:13, Filip KK pisze:

    > 1a: Rzecz, która nie ma prawa się zepsuć w żadnym innym aucie nie
    > zaczynającym się na literę F.

    > Może to jakiś błąd produkcyjny wentylatora..

    > Po 40 tys km. sparciała gumowa rurka ??? Patrz pkt 1a.

    > Sam się urwał? Jeśli tak, patrz pkt 1a.
    >

    > Pozdrawiam
    > Filip
    >
    > P.S> Plastelinowa rurka - to mnie rozbroiło. Żenada.. Ciekaw jestem co
    > jeszcze jest z chińskiej plasteliny w tym fi(gr)aciku?

    Miałem szmelcwagena Golfa IV, sprzedałem go z przebiegiem 70 kkm,
    kupiłem z przebiegiem 30kkm.
    Przez 40 kkm rozsypało się:
    - mechanizm wycieraczek - pewnego dnia zatrzymały się, bo przyrdzewiał.
    Na forum piszą, że to norma, pierdoła, a straciłem 3h na naprawę,
    - mechanizm tylnej wycieraczki - ruszała skokami, czasem w ogóle
    zatrzymywała się,
    - dioda w drzwiach - również ponoć norma,
    - sprzęgła piszczało przez 40 kkm przy ruszaniu (docisk?),
    - skończyły się hamulce - przeżarło jakieś podkładki. Również norma - w
    ASO od razu wstawili miedziane. Dodatkowo musiałem wymienić dobre klocki,
    - schodziła guma w plastykowych elementów wnętrza - też norma,
    - mieszek biegów wyglądał gorzej niż w Escorcie z 250kkm przebiegu -
    tandetna pseudoskóra, to samo widziałem w Passacie,
    - coś trzeszczało przy słupku, zwłaszcza w mrozy,
    - trzeszczał fotel kierowcy,
    - czasem przestawało działać oświetlenie bagażnika - przycinał się
    mechanizm.

    Tyle pamiętam.

  • 64. Data: 2010-09-27 20:02:31
    Temat: Re: ?anie usterek w tym czasie
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    W dniu 27-09-2010 14:23, to pisze:

    > A co Cię obchodzi czym kto gdzie jeździ? Chcesz to okrążaj ziemię
    > piechotą, ale innych nie zmuszaj. A może po prostu Cię nie stać i
    > zazdrościsz?

    Zasadniczo się z Tobą zgadzam, ale....
    Kiedyś mieszkałem koło szkoły podstawowej, umieszczonej w środku osiedla.
    Codziennie rano, przed 8.00, tabuny rodziców podjeżdżały pod samą
    szkołę samochodami, blokując wąskie uliczki osiedlowe i generując ruch
    pod oknami. Dodam, że korzystali z dróg należących do mojej spółdzielni,
    na których wprowadzono zakaz ruchu pojazdów bez identyfikatorów. Olewali
    to, bo nie było przepisów....
    Od dużego parkingu, gdzie mogli się spokojnie zatrzymać i przejść
    spacerkiem, było 200-300m.

    M.

  • 65. Data: 2010-09-27 20:05:02
    Temat: Re: Stuknęło 40 tysięcy=?ISO-8859-2?Q?_km_-_podsumowanie_?==?ISO-8859-2?Q?usterek_w_tym_czasi?==?ISO-8859-2?Q?e?=
    Od: Rafał Grzelak <n...@d...com>

    Piotr Wasil wrote:

    > Jezdze teraz nowym golfem i to jedna z lepszych wersji, ma 12k
    > przebiegu i juz trzeszczy...

    NIEMOZLIWE! Golf trzeszczy? Przeciez to najlepsze auta na swiecie!!!

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

    ;)

  • 66. Data: 2010-09-27 20:10:22
    Od: Piotr Wasil <a...@n...www>

    Rafał Grzelak <n...@d...com> napisał(a):

    >NIEMOZLIWE! Golf trzeszczy? Przeciez to najlepsze auta na swiecie!!!

    No najlepsze ;)
    W zyciu bym tego nie kupil, ale darowanemu w zeby nie zagladam ;)

    --
    -- Moje podróże -- http://www.piotrwasil.com

  • 67. Data: 2010-09-27 20:26:50
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "MariuszM" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > - trzeszczał fotel kierowcy,
    > - czasem przestawało działać oświetlenie bagażnika - przycinał się

    Przepraszam - czy tego Golfa wcześniej eksploatowała jakaś murzyńska rodzina
    w Afryce?

    Jurand.

  • 68. Data: 2010-09-27 20:27:05
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    > pytanie czy jezdzi tak jak to mondeo Katanki... bo taniej to zawsze
    > sie da - pytanie tylko czy lepiej.

    Nie wiem. Ja jestem zadowolony.
    Ale kompromis typu jadę szybciej za to odpadnie mi coś z plastiku, coś
    zacznie dyndać czy telepać kontrolka się zapali - mnie nie interesuje.

    Ogólne dziadostwo dopadło wykonania i poskręcania tego forda a nie
    zaawansowania.
    P.

  • 69. Data: 2010-09-27 20:28:50
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Katanka" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Auto się przechylało za bardzo w zakrętach i nie trzymało się tak dobrze
    > drogi. Miało też wieksze opóźnienie na wszelkie ruchy kierownicą (miało
    > większą bezwładność). Przez to nie czułem się komfortowo. Na niskim
    > profilu robię ruch, nawet malutki, a auto od razu reaguje. Oczywiście
    > komfort był większy i środek przestał trzeszczeć, do tego w ogóle
    > nierównści nie czułem na kręgosłupie, ale mimo wszystko wybieram frajdę z
    > jazdy nad wygodę :)

    Aha a to Ty jesteś tym człowiekiem, który niedawno pytał, jak się
    najbardziej efektywnie przyspiesza samochodem? ;)
    Bo jak dla mnie to jest takie trochę podcieranie dupy szkłem - jakbyś wsiadł
    z dobrym kierowcą do swojego samochodu, obutego w dobre 16", to byś się
    zdziwił, jak się to auto bezproblemowo prowadzi po polskich drogach, w
    porównaniu do walki z nierównościami przy oponie o profilu 225/40...

    Jurand.

  • 70. Data: 2010-09-27 20:28:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Rafał Grzelak" <n...@d...com> napisał w wiadomości

    > NIEMOZLIWE! Golf trzeszczy? Przeciez to najlepsze auta na swiecie!!!

    Za to o najgorszym stosunku jakości do ceny.