  • 71. Data: 2019-12-07 16:51:57
    Temat: Re: Suwak
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-12-07 o 16:26, RadoslawF pisze:

    > Sprawdź czy aby na pewno w tym miejscu istnieje obowiązek wpuszczenia.
    > Bo trafisz na złośliwego i się okaże że to z twojego ubezpieczenia
    > będzie płacone.

    Teraz robię mało kilometrów -
    góra 25tys rocznie, ale ostatnio większość w mieście
    i nie przypominam sobie sytuacji, żeby kiedykolwiek
    było jakieś zagrożenie w takiej sytuacji, więc nie jest to chyba
    tak chamskie jak to sobie wyobrażacie.

  • 72. Data: 2019-12-07 17:06:49
    Od: Grzegorz Tomczyk <g...@N...wp.pl>

    W dniu 06.12.2019 o 23:56, PlaMa pisze:
    > Co to w ogóle znaczy znaczne zmniejszenie prędkości na jezdni?
    Jak dla mnie jest to prędkość typowego "szeryfa" na pasie kończącym się.
    I na całej jezdni, a nie rozbiegówce.

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Tomczyk

  • 73. Data: 2019-12-07 19:04:56
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2019-12-05 o 19:04, J.F. pisze:

    > A to juz jutro ... wchodzi w zycie.
    > I korytarz zycia tez.
    >

    > To od soboty wpisujcie miasta ... dziala suwak czy nie :-)
    >
    > J.

    Wszędzie gdzie chcę zmienić pas ma działać suwak.
    Taką mam koncepcję.

  • 74. Data: 2019-12-07 20:13:59
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2019-12-07 o 15:21, Shrek pisze:

    > Teraz to ty przesadzasz. Po prostu powinny być dwie niezależne - do
    > pieszych, że niezależnie od pierwszeństwa należy zachować ostożność i
    > instynkt samozachowawczy i do kierowców, że pieszy na przejściu ma
    > pierwszeństwo i nie ma pierdolenia, że pierwszeństwo pieszego jest w
    > istocie pierwszeństwem kierowcy. Tą druga kampanię należy wesprzeć pałą
    > w postaci egzekwowania istniejących przepisów tzn 10 punktów + co wynika
    > z taryfikatora za wyprzedzanie/omijanie/nieustąpienie pierwszeństwa.

    A co to ma wspólnego z suwakiem?
    Jeden pieszy jeden samochód?

  • 75. Data: 2019-12-07 20:25:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.12.2019 o 20:13, t-1 pisze:

    > A co to ma wspólnego z suwakiem?

    To że te same osoby mówią, że suwak jest zły bo niszczy jasne
    pierwszeństwo jak i że jasne pierwszeństwo na przejściach jest złe, bo
    wtedy piesi nie uważają. No więc zauważam ten brak konsekwencji po prostu.

    --
    Shrek

  • 76. Data: 2019-12-08 04:32:45
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-12-07 o 16:51, cef pisze:

> [...]
    > i nie przypominam sobie sytuacji, żeby kiedykolwiek
    > było jakieś zagrożenie w takiej sytuacji, więc nie jest to chyba

    Normalny człowiek woli ustąpić niż stracić samochód na miesiąc
    u blacharza i lakiernika. Ale trafisz na cwaniaka który chce
    wyremontować sobie auto na czyjś koszt to będziesz zdziwiony.

    Pozdrawiam

  • 77. Data: 2019-12-08 04:47:29
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 07-12-2019 o 16:15, cef pisze:

    > Nie widzę specjalnej różnicy w stosunku do tego co Ty napisałeś,
    > bo zwolnienie też jest, jest kierunek włączony i jadę powoli na swoje
    > miejsce.
    > Co Ty robisz jak mimo wszystko Cię nie wpuszczają?

    Wpuszczają.

    > Stoisz i czekasz?

    Tak.

    > Ile minut?

    Nie zdarza się.
    Góra kilka samochodów.

    > Można to nazwać wpychaniem się, ale inaczej stałbym jak osioł i mrugał.

    Spróbuj, zadziała lepiej niż myślisz.

  • 78. Data: 2019-12-08 08:25:08
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-12-08 o 04:47, Cavallino pisze:

    > Wpuszczają.

    > Tak.

    > Nie zdarza się.
    > Góra kilka samochodów.

    > Spróbuj, zadziała lepiej niż myślisz.

    Jakichś dramatycznych różnic przecież nie ma,
    to też jest góra kilka samochodów a zachowana jest płynność ruchu..

  • 79. Data: 2019-12-08 11:04:51
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 08-12-2019 o 08:25, cef pisze:

    > Jakichś dramatycznych różnic przecież nie ma,
    > to też jest góra kilka samochodów a zachowana jest płynność ruchu..

    Tyle że mnie wpuszcza zazwyczaj pierwszy z tych który powinien.

  • 80. Data: 2019-12-08 11:17:55
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-12-08 o 11:04, Cavallino pisze:

    > Tyle że mnie wpuszcza zazwyczaj pierwszy z tych który powinien.

    A który powinien? Skoro musisz czekać te kilka samochodów.