  • 1. Data: 2019-06-08 13:27:24
    Temat: Suweren sieje postrach w Europie
    Od: p...@g...com

    https://tvn24bis.pl/moto,99/polscy-kierowcy-powoduja
    -na-zagranicznych-drogach-ponad-200-szkod-dziennie,9
    43043.html

    https://www.thesun.co.uk/news/2126737/heartbroken-da
    d-tells-of-moment-he-watched-his-partner-and-three-c
    hildren-killed-by-a-polish-driver-distracted-by-his-
    mobile-phone/

  • 2. Data: 2019-06-08 14:17:45
    Temat: Re: Suweren sieje postrach w Europie
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-06-08 o 13:27, p...@g...com pisze:
> [...]
    d-tells-of-moment-he-watched-his-partner-and-three-c
    hildren-killed-by-a-polish-driver-distracted-by-his-

    Znaczy elektorat PiSu?

    A podobno Polacy jak tylko wyjadą za granicę są pokorni/potulni jak
    aniołki? Które badania KŁAMIĄ? ;-)

  • 3. Data: 2019-06-08 16:33:28
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 8 Jun 2019 14:17:45 +0200, w
    <5cfba76b$0$17349$65785112@news.neostrada.pl>, z <...@...pl> napisał(-a):

> [...]
    mobile-phone/

    > Znaczy elektorat PiSu?
    >
    > A podobno Polacy jak tylko wyjadą za granicę są pokorni/potulni jak

    Ostatnio stać ich na więcej.
    Nie bez powodu był boom w komisach po 500+.

  • 4. Data: 2019-06-08 23:03:29
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > https://www.thesun.co.uk/news/2126737/heartbroken-da
    d-tells-of-moment-he-watched-his-partner-and-three-c
    hildren-killed-by-a-polish-driver-distracted-by-his-
    mobile-phone/

    Artykuł co prawda z 2016 r., ale od tamtej pory raczej się nie poprawiło.

  • 5. Data: 2019-06-08 23:45:19
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak by to mlodziez dzisiaj powiedziala mam na to wyjebane.

  • 6. Data: 2019-06-10 08:22:03
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2019-06-08 o 13:27, p...@g...com pisze:
    > https://tvn24bis.pl/moto,99/polscy-kierowcy-powoduja
    -na-zagranicznych-drogach-ponad-200-szkod-dziennie,9
    43043.html

    Może po prostu w Niemczech łatwo robić przekręty ubezpieczeniowe i się
    jakieś grupy wyspecjalizowały?

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2019-06-10 09:40:36
    Od: p...@g...com

    Nie. Za to zgłaszają praktycznie wszystko do ubezpieczalni bo mechanicy drodzy.
    Natomiast sporo starszych aut jeździ przerysowanych czy z wgniotkami jak właściciel
    nie uważał a sponsora na naprawę brak.