  • 1. Data: 2019-06-08 09:34:40
    Temat: Fabia II 2008 automatyka świateł do jazdy dziennej
    Od: PeJot <P...@s...adres.nigdzie.pl>

    Czołem. Pacjent jak w topiku, z fabryczną automatyką świateł do jazdy
    dziennej na przekaźniku 484. Aktualnie u mnie ten przekaźnik załącza
    automatycznie światła mijania jako dzienne i kompletnie nic poza tym.
    Wydaje się to zgodne z przepisami ale inni kierowcy tego rodzinnego
    bolidu twierdzą że kiedyś automatyka świateł włączała *także* światła
    pozycyjne. Było to opisane we wrzutce do instrukcji obsługi która gdzie
    się zapodziała. Ktoś z użytkowników tego auta/modelu/rocznika podpowie
    czy to tak ma być czy coś jest uszkodzone ?

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 2. Data: 2019-06-08 11:21:03
    Od: <7...@7...112103.invalid> (Tom N)

    PeJot w

    > Czołem. Pacjent jak w topiku, z fabryczną automatyką świateł do jazdy
    > dziennej na przekaźniku 484. Aktualnie u mnie ten przekaźnik załącza
    > automatycznie światła mijania jako dzienne

    Że jak? Mijania jako dzienne to sie mija z celem dziennych.
    A w 2008 to jeszcze nie było przepisu o możliwości wyłączenia tylnych
    świateł przy włączonych dziennych...

    > czy to tak ma być czy coś jest uszkodzone ?

    Masz uszkodzony mózg? Dlaczego przed kropką nie dajesz odstępu, a przed
    pytajnikiem dajesz?

    --
    'Tom N'

  • 3. Data: 2019-06-08 12:01:58
    Od: PeJot <P...@s...adres.nigdzie.pl>

    W dniu 2019-06-08 o 11:21, (Tom N) pisze:
> [...]
    > świateł przy włączonych dziennych...

    > Masz uszkodzony mózg? Dlaczego przed kropką nie dajesz odstępu, a przed

    Dziękuję za wyczerpującą odpowiedź.

    Sugeruję sprawdzić czy wszystkie przepisane leki zostały rano zażyte.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 4. Data: 2019-06-08 12:13:15
    Od: <5...@5...121315.invalid> (Tom N)

    PeJot w

> [...]

    I czego nie zrozumiałeś?

    > Sugeruję sprawdzić czy wszystkie przepisane leki zostały rano zażyte.

    O nie, masz doświadczenie i chcesz mnie nim pokonać...

    --
    'Tom N'

  • 5. Data: 2019-06-08 12:38:10
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Tom,

    Saturday, June 8, 2019, 12:13:15 PM, you wrote:

    [...]

    > O nie, masz doświadczenie i chcesz mnie nim pokonać...

    Co się z Tobą dzieje? Wypiłeś za dużo czy zjadłeś za mało? Z powodu
    głupiej spacji pomiatasz ludźmi...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 6. Data: 2019-06-08 13:57:26
    Od: <9...@3...135726.invalid> (Tom N)

    RoMan Mandziejewicz w

    > Hello Tom,

    > Saturday, June 8, 2019, 12:13:15 PM, you wrote:

    > [...]

    > Co się z Tobą dzieje?

    Odpisałem merytorycznie, zwłaszcza, że kojarzę nick z czasów, gdy trolle
    nawet nie były zasiane!

    > Wypiłeś za dużo czy zjadłeś za mało?

    I masz, zostałeś przez mowę "nawiści" przejęty -- zastanów się dlaczego
    jeden z drugim sugerujecie tabletki, picie...
    I Ty i PeJot możecie to sugerować, ale mnie już nie wolno zasugerować komuś
    problemów...

    > Z powodugłupiej spacji

    ...z głupią spacją?

    Zwykłe pytanie dlaczego, jak widać bardzo zabolało,
    i to nie jednego zgreda [1] ;P

    --
    'Tom N'

  • 7. Data: 2019-06-08 14:11:43
    Od: j...@i...pl

    On Sat, 8 Jun 2019 11:21:03 +0200, <7...@7...112103.invalid> (Tom
    N) wrote:

    >Że jak? Mijania jako dzienne to sie mija z celem dziennych.

    Niektóre auta tak mają.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 8. Data: 2019-06-08 14:19:32
    Od: <4...@6...141932.invalid> (Tom N)

    j...@i...pl w

    > Niektóre auta tak mają.

    Ale nie takie z 2008 :D

    --
    'Tom N'

  • 9. Data: 2019-06-08 15:38:22
    Od: j...@i...pl

    On Sat, 8 Jun 2019 14:19:32 +0200, <4...@6...141932.invalid> (Tom
    N) wrote:

    >j...@i...pl w

    >Ale nie takie z 2008 :D

    Jak najbardziej z 2008. Nawet wcześniejsze.

  • 10. Data: 2019-06-08 17:42:00
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-06-08 13:57, (Tom N) wrote:

    > ...z głupią spacją?
    >
    > Zwykłe pytanie dlaczego, jak widać bardzo zabolało,
    > i to nie jednego zgreda [1] ;P

    Czy mógłbyś sobie stąd iść ?