  • 1. Data: 2010-02-23 17:21:02
    Temat: Sygnał z pilota a ściana.
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    Czy sygnał z pilota przejdzie przez płytę kartongipsu i płytę sklejkową
    (taką używaną w meblach) naraz ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2010-02-23 17:28:37
    Temat: Re: Sygnał z pilota a ściana.
    Od: AW <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-02-23 18:21, Endriu pisze:
    > Czy sygnał z pilota przejdzie przez płytę kartongipsu i płytę sklejkową
    > (taką używaną w meblach) naraz ?.

    Jakiego pilota radiowego (RF) czy na
    podczerwień (IR)?
    Jak już odpowiesz sobie na to pytanie, to
    wyobraź sobie, że sygnał z pilota IR to Ty, a
    sygnał z pilota RF to duszek Casper.
    Który z was przejdzie przez ścianę?

    AW

  • 3. Data: 2010-02-23 17:47:56
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    > Jak już odpowiesz sobie na to pytanie, to wyobraź sobie, że sygnał z
    > pilota IR to Ty, a sygnał z pilota RF to duszek Casper.

    Czyli podczerwień przez ścianę nie przejdzie ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 4. Data: 2010-02-23 18:20:33
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Czyli podczerwień przez ścianę nie przejdzie ?.

    A istnieje jakiś taki, sterowany radiowo (nie podczerwienią) zwykły
    wyłącznik światła rozmiarami podobny do zwykłego wyłącznika:
    (było by to schowane za ścianą z kartongipsu oraz za drzweianmi ze sklejki -
    właczane radiowo) ?.
    http://www.allegro.pl/item920131250_wylacznik_wlaczn
    ik_pojed_opal_srebro_okazja.html

    Coś wydaje mi się że ciężko coś takiego będzie znaleźć .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 5. Data: 2010-02-23 19:10:33
    Od: " Wmak" <w...@N...gazeta.pl>

    Endriu <n...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    ja
    > .html
    >
    > Coś wydaje mi się że ciężko coś takiego będzie znaleźć .....

    Jak ktoś leń, to ciężko....
    Przecież na stronie Allegro, którą sam podałeś, wystarczy w lewym oknie
    wpisać: "radiowy" i ewentualnie poniżej postawić "ptaszka" a potem
    wcisnąć "szukaj" - spora kolekcja pojawi się.

  • 6. Data: 2010-02-23 19:43:13
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Wmak napisał:

    > Jak ktoś leń, to ciężko....

    Jeśli ktoś szuka pilota, bo mu się nie chce podnieść rzyci z kanapy
    żeby wyłączyć światło, to można z góry założyć, że leń.

    --
    Jarek

  • 7. Data: 2010-02-23 21:00:43
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    Endriu przemówił ludzkim głosem:

    > Czyli podczerwień przez ścianę nie przejdzie ?.

    To zależy od mocy. Jak dobrze podkręcisz nadajnik, to może się przebić :-)

  • 8. Data: 2010-02-23 21:28:12
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2010-02-23 22:00, Zbych napisał/a:

    > To zależy od mocy. Jak dobrze podkręcisz nadajnik, to może się przebić :-)

    Tylko, że to już chyba będzie miało więcej wspólnego z laserem niż z
    pilotem ;-)

    --
    Cz.

  • 9. Data: 2010-02-24 07:57:33
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Jak ktoś leń, to ciężko....

    Wcześniej przeszukałem allegro i nie znalazłem niczego takiego.
    Może zamiast obelg , zarzuciłby kolega jakimś linkiem ...?.

    Ogólnie znalazłem tylko coś takiego:
    http://www.sklep.e-system.com.pl/go/_info/?id=373

    ale sterowane podczerwienią .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 10. Data: 2010-02-24 08:11:10
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Wcześniej przeszukałem allegro i nie znalazłem niczego takiego.
    > Może zamiast obelg , zarzuciłby kolega jakimś linkiem ...?.

> [...]

    O tu coś znalazłem:

    "[...] Sprwadź oferte Moellera. Posiadają bezprzewodowe radiowe właczniki
    światła z odbiornikiem umieszczonym w puszce. Cena jest troche wysoka, okolo
    300PLN, ale można wszystko zrobić bezinwazyjnie. [...]"

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/