  • 11. Data: 2013-10-06 22:05:11
    Temat: Re: Syrena 105 (km/h) i ITD
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-10-06 21:59, masti pisze:
    > Minister finansów nie ma nic do tego. Ale dałeś się złapać na chwytliwe
    > hasełka o planowaniu przychodów z mandatów. Tylko jak inni nie sprawdziłes
    > o co chodzi.

    W budrzecie na ten rok jest zapisana niemała kwota z mandatów. Sniło mi się?

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 12. Data: 2013-10-06 22:05:54
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-10-06 21:49, Krzysztof 45 pisze:

    > To nie pomyłka, tylko brak weryfikacji głąbie.

    Zapomniałeś jeszcze o "ciotach, matkojebcach itd.":>
    Błędy się w zasadzie w każdym systemie zdarzają i to mimo
    wstępnej weryfikacji.

    > Wszystko leci z automatu bo nie maja czasu na weryfikacje,

    We wszystkich krajach z podobnymi systemami takie rzeczy lecą
    z automatu i w przypadku błędu nie ma problemu z wyjaśnieniem
    sprawy. W Polsce podobnie, a Ty czy kilku podobnych będziecie się
    w kółko napędzali kilkoma przypadkami z mediów, które zostały
    wyjaśnione.

    > tak ich
    > Vincent goni matole.

    "Vincent" nie ma nic do tego, a Ty jak zwykle jak młody pelikan
    łykasz bzdury, niczego nie weryfikując:>

  • 13. Data: 2013-10-06 22:06:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 06.10.2013 21:49, Krzysztof 45 pisze:

    > To nie pomyłka, tylko brak weryfikacji głąbie.

    ROTFL

    Język polski jest dla ciebie czymś szalenie trudnym.

    > Wszystko leci z automatu bo nie maja czasu na weryfikacje, tak ich
    > Vincent goni matole.

    Nie goni, tylko dodatkowa weryfikacja jest nieopłacalna.

    Zwracam też uwagę, że w przypadku Białego Boru pisałem o radarach
    gminnych, które z ministrem finansów wiele wspólnego nie mają - to
    sprawa lokalnego samorządu.

    > Tak. Lawa jeździ zgodnie z przepisami

    Owszem, jeżdżę. Nie jest to szczególnie trudne, przynajmniej dla mnie.

    > i z tego powodu deklaruje omijanie
    > pewnych rejonów by go nie złapali na przekraczaniu prędkości LOL.

    I znowu wykazujesz nieznajomość języka. "Deklarowanie" to nie to samo co
    "zachęcanie".

    > Ty chyba żyjesz w jakimś pojebanym kraju lub sam jesteś zdrowy inaczej LOL

    To ty ciągle narzekasz, że żyjesz w pojebanym. Cóż, sądząc po twoim
    własnym przykładzie faktycznie możesz mieć takie wrażenie.

  • 14. Data: 2013-10-06 22:14:46
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 06 Oct 2013 22:05:11 +0200 osobnik zwany Krzysztof 45
    napisał:

    > W budrzecie na ten rok jest zapisana niemała kwota z mandatów. Sniło mi
    > się?

    przeczytałeś co napisałem? Może. Ale nic z tego nie zrozumiałeś.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 15. Data: 2013-10-06 22:16:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 06 Oct 2013 20:05:56 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
> [...]
    renka-pogromca-szos/10388148

    > Sporo pod lodem przeleżałeś - pół tv o tym trąbiło, nawet na pms
    > było. Wygląda na to, że owszem, niby medialne, ale jakoś słabo
    > wyszły pokrzykiwania. No, ale Ty lubisz takie śmieci.

    Czy od tego ze "juz bylo" cos sie w ITD poprawilo ?

    J.

  • 16. Data: 2013-10-06 22:19:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 06 Oct 2013 22:05:11 +0200, Krzysztof 45 napisał(a):
    > W budrzecie na ten rok jest zapisana niemała kwota z mandatów. Sniło mi się?

    Ale podobno niewykonana i jakos nikt generalnego inspektora nie
    zwalnia, mimo ze budzet wyjatkowo napiety.

    J.

  • 17. Data: 2013-10-06 22:45:30
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-10-06 22:05, Artur Maśląg pisze:
    > Zapomniałeś jeszcze o "ciotach, matkojebcach itd.":>

    Nie zapomniałem.

    > Błędy się w zasadzie w każdym systemie zdarzają i to mimo wstępnej
    > weryfikacji.
    A co mnie inne systemy interesują. To jakaś wyrocznia?

    Wstepna weryfikacja? A cóz to takiego o ile istnieje?
    Wstepna weryfikacja to 105 na 50tce? Bo na to wygląda. To żadna
    weryfikacja, więc nie pitol głupot.

> [...]
    > Polsce podobnie, a Ty czy kilku podobnych będziecie się w kółko
    > napędzali kilkoma przypadkami z mediów, które zostały wyjaśnione.

    Tylko zauwaz że w PL wiele tematów gdy one staja sie medialne, wtedy
    wyjaśniaja na kozyść poszkodowanego.

    > "Vincent" nie ma nic do tego, a Ty jak zwykle jak młody pelikan
    > łykasz bzdury, niczego nie weryfikując:>

    Vincent nie ma nic do budżetu. A to przepraszam.
    A to co? :)

    http://img.myepicwall.com/i/2013/09/20b4a9e359e9b68b
    5f64e7357747e299.jpg?1380231199

  • 18. Data: 2013-10-07 08:38:25
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-10-06 22:45, Krzysztof 45 pisze:

    > Nie zapomniałem.

    > A co mnie inne systemy interesują. To jakaś wyrocznia?
    >
    > Wstepna weryfikacja? A cóz to takiego o ile istnieje?

    To takie zaklęcie, magiczne :P

    > Wstepna weryfikacja to 105 na 50tce? Bo na to wygląda. To żadna
    > weryfikacja, więc nie pitol głupot.

    Bredzisz...

  • 19. Data: 2013-10-07 08:41:00
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-10-06 22:16, J.F. pisze:

    > Czy od tego ze "juz bylo" cos sie w ITD poprawilo ?

    A coś się miało poprawiać? Masz kolejne udokumentowane
    przypadki?

  • 20. Data: 2013-10-07 09:56:15
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-10-07 08:38, Artur Maśląg pisze:

    > To takie zaklęcie, magiczne :P

    Widocznie nie każdy je zna, z tobą włącznie.

    > Bredzisz...

    Udowodnij.