  • 21. Data: 2014-11-05 14:29:32
    Temat: Re: Szczelny zegarek - co i jak: rozwiązanie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jeffrey" napisał w wiadomości grup
    PeJot wrote:

    >jeśli naciskasz pod wodą to zwiększasz ciśnienie w środku a to może
    >spowodować ujście powietrza, następnie puszczenie przycisku może
    >spowodować podciśnienie w kopercie i zassanie odrobiny wody - nie
    >musi tak być ale jednak coś w tym jest.

    Nie te ilosci. Srednica trzpienia moze z 1mm, skok nawet mniejszy -
    to jest drobiazg w porownaniu do calej koperty.
    Nie bedzie znaczacego wzrostu cisnienia, ba - w wodzie to przeciez
    zewnetrzne wieksze .

    >poza tym ruch na uszczelce, kiedy jest pod wodą, może spowodować
    >chwilowe jej rozszczelnienie zwłaszcza przy braku smaru - takie mam
    >przebłyski

    I tu gdzies musi byc pies pogrzebany.
    Kiepskie wykonanie ? Przeciez tloczyska tak ogolnie daje sie dobrze
    uszczelnic. Nawet bardzo dobrze.

    J.

  • 22. Data: 2014-11-05 14:49:08
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    "J.F."
    > I tu gdzies musi byc pies pogrzebany.
    > Kiepskie wykonanie ? Przeciez tloczyska tak ogolnie daje sie dobrze
    > uszczelnic. Nawet bardzo dobrze.

    Dziwne, że nie dają przycisków przez membranę.

    Robert

  • 23. Data: 2014-11-05 17:09:02
    Od: PeJot <P...@s...pl>

    W dniu 2014-11-05 14:49, Robert Wańkowski pisze:

> [...]

    Ale tam jest miejsce, a w taki trzpień przycisku ma < 2 mm średnicy,
    sama koperta za gruba być nie powinna.

    > Dziwne, że nie dają przycisków przez membranę.

    Może i są, ale nie w tej kategorii cenowej.

    --
    P.Jankisz

  • 24. Data: 2014-11-05 18:22:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" napisał
    "J.F."

    >Dziwne, że nie dają przycisków przez membranę.

    No wiesz ... nie wiemy za ile ten pulsometr.
    Jest fabryka, produkuje takie przyciski milionami, wszyscy ich
    uzywaja, uszczelnione jakos tam sa - po co zmieniac ? :-)

    A klient ... kupi drugi, ale juz nie bedzie topil na basenie :-)

    J.