  • 1. Data: 2018-03-03 19:32:47
    Temat: Szlifierka talerzowa Parkside - Reprise
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    Jakiś już czas temu pisaliśmy o sterowaniu w szlifierce Parkside. Było o
    marnej regulacji, algorytmach, mikrokontrolerach, uderzeniach gorąca
    (albo prądu??). A wystarczyło odkręcić cztery śrubki...

    https://www.flickr.com/photos/154223859@N03/25726469
    967/in/dateposted-public/

    P.P.

  • 2. Data: 2018-03-03 19:35:12
    Temat: Re: Szlifierka talerzowa Parkside - Reprise
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

> [...]
    > marnej regulacji, algorytmach, mikrokontrolerach, uderzeniach gorąca
    > (albo prądu??). A wystarczyło odkręcić cztery śrubki...

    Ściemniasz. :-)

    Robert

  • 3. Data: 2018-03-03 19:43:46
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 3/3/2018 7:32 PM, Paweł Pawłowicz wrote:
    > Jakiś już czas temu pisaliśmy o sterowaniu w szlifierce Parkside. Było o
    > marnej regulacji, algorytmach, mikrokontrolerach

    To akurat było w kontekście McAlistera - mikronarzedzia. Tam zadaje się
    prędkośc cyfrowo (wyświetlacz).

  • 4. Data: 2018-03-03 19:56:47
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 03.03.2018 o 19:43, Sebastian Biały pisze:

    > To akurat było w kontekście McAlistera - mikronarzedzia. Tam zadaje się
    > prędkośc cyfrowo (wyświetlacz).

    Twój post z 2 lutego, 18.58. Zamieszczam całość:

    "On 2/2/2018 10:48 AM, Paweł Pawłowicz wrote:
    > PS i OT: W Lidlu są właśnie podróby szlifierki talerzowej TG125
    Proxxona, całkiem sympatycznie zrobione. I za 1/4 ceny oryginału.

    Ogóle to fajne narzedzie tylko ma ta samą przypadłośc co prawie
    wszystkie wspłczesne zabawki z hipermarketów: "cyfrowy regulator
    prędkości obrotowej". Dziala to tak że dociskasz materiał, tarcza
    zwalnia prawie do zera by po sekundzie wyciągnąc pełną moc silnika
    wyrywając materiał z reki bo dt=1s powinno wystarczyć każdemu.
    Identycznie zachowuje sie MacAlister i kilka innych. Wot, cyfrowy świat
    lub inaczej "za wolne kwarce w uC". "

    Co to takiego przed chwilą napisał Robert?
    ;-)

    P.P.

  • 5. Data: 2018-03-03 21:00:01
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 3/3/2018 7:56 PM, Paweł Pawłowicz wrote:
    > Ogóle to fajne narzedzie tylko ma ta samą przypadłośc co prawie
    > wszystkie wspłczesne zabawki z hipermarketów: "cyfrowy regulator
    > prędkości obrotowej".
    [...]
    > Identycznie zachowuje sie MacAlister i kilka innych. Wot, cyfrowy świat
    > lub inaczej "za wolne kwarce w uC". "
    > Co to takiego przed chwilą napisał Robert?
    > ;-)

    Jeśli dobrze przeczytasz ten cytat to zrozumiesz że to narzekanie ogólne
    na jakośc regulatorów które zachowują się *TAK* jak ten gówniany cyfrowy
    z mikronarzędzia McAlistera który jest wyznacznikiem podłogi w jakości
    stabilizacji obrotów i podobną jakoś regulacji zobaczysz wszędzie gdzie
    nie spojrzysz na półke w Castoramie, dlatego to jest w cudzysłowie. Czy
    to na uC czy na tranzystorze - bez znaczenia. Zachowuje sie tak samo jak
    to cyfrowe g... z McAlistera.

  • 6. Data: 2018-03-03 21:41:14
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 03.03.2018 o 21:00, Sebastian Biały pisze:
> [...]
    > nie spojrzysz na półke w Castoramie, dlatego to jest w cudzysłowie. Czy
    > to na uC czy na tranzystorze - bez znaczenia. Zachowuje sie tak samo jak

    Nie zrozumiałem...
    Twój post z tego samego dnia, godzina 22.51. Przytaczam w całości, bez
    cięcia zmieniającego sens:

    "Mialem na mysli inne narzedzia. Konkretnie mam mininarzedzie do
    grawerowania (cyfrowy regulator prędkości) i wkretarkę. Oba zachowuja
    sie identycznie jak ten parkside - przy nagłym obciążeniu jest
    spowolnienie i po sekundzie "orientacja" poprzez nagłe zasilenie
    silnika. Prawie na pewno jest tam żałosny algorytm z okolic "zbieraj
    impulsy przez sekundę i policzymy jak szybko się kręci". "

    Wyraźnie piszesz: "ten parkside". A więc nie jest to "narzekanie ogólne".

    P.P.

  • 7. Data: 2018-03-03 22:05:17
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 3/3/2018 9:41 PM, Paweł Pawłowicz wrote:
> [...]
    > impulsy przez sekundę i policzymy jak szybko się kręci". "
    >
    > Wyraźnie piszesz: "ten parkside". A więc nie jest to "narzekanie ogólne".

    "Oba zachowuja sie identycznie jak ten parkside". Możesz wyjasnić jak z
    tego stwierdzenia generujesz wirtualny fakt że posiadają ten sam
    sterownik? Z tego zdania wynika że są tak samo gówniane. I być może
    posiadają a być może nie. Nie wiem. Ale zachowują się identycznie.
    Lepiej działała wiertarka produkcji ZSRR z lat 70tych z prostym
    tachometrem niż to badziewie mimo że dzieli je 40 lat postępu.

    Informacja o zbieraniu impulsow dotyczy McAlistera i wynika to wprost z
    fragmentu który zacytowałeś. Postaraj się nie czepiać pojedyczych słowek
    wyrwanych z konteksu zła wolą udowodnienia komus na siłe czegoś. To
    dziecinne.

  • 8. Data: 2018-03-03 22:37:10
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 03.03.2018 o 22:05, Sebastian Biały pisze:

    > "Oba zachowuja sie identycznie jak ten parkside". Możesz wyjasnić jak z
    > tego stwierdzenia generujesz wirtualny fakt że posiadają ten sam
    > sterownik?

    A możesz wyjaśnić, gdzie napisałem,że posiadają ten sam sterownik?

> [...]
    > fragmentu który zacytowałeś. Postaraj się nie czepiać pojedyczych słowek
    > wyrwanych z konteksu zła wolą udowodnienia komus na siłe czegoś. To

    A myślałem, że tylko kobiety mają zawsze rację.
    Baw się dobrze, Wasza Nieomylność.

    P.P.

  • 9. Data: 2018-03-03 22:45:32
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 3/3/2018 10:37 PM, Paweł Pawłowicz wrote:
    > A możesz wyjaśnić, gdzie napisałem,że posiadają ten sam sterownik?

    Skoro tego nie imputujesz to co imputujesz?

    > A myślałem, że tylko kobiety mają zawsze rację.

    No i widzisz, po co było te bity psuć pisząc złośliwe posty? Nie masz
    aby przypadkiem czegoś do zlutowania bądź zaprogramowania?

    > Baw się dobrze, Wasza Nieomylność.

    Zwykła pusta złośliwość. Nie bardzo rozumiem po co.

  • 10. Data: 2018-03-03 23:22:35
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 03.03.2018 o 22:45, Sebastian Biały pisze:

> [...]
    > aby przypadkiem czegoś do zlutowania bądź zaprogramowania?

    > Zwykła pusta złośliwość. Nie bardzo rozumiem po co.

    A może by tak przyznać się do tego, że napisałeś bzdurę?
    Co ty na to?

    --
    Kaczin