  • 1. Data: 2015-11-24 21:08:32
    Temat: Szpitalny sprzęt...
    Od: Marek <f...@f...com>

    http://www.youtube.com/watch?v=2o8MDCIlOEk

    No rzesz.... ktoś miał fantazję.

    --
    Marek

  • 2. Data: 2015-11-24 21:34:51
    Temat: Re: Szpitalny sprzęt...
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-11-24 o 21:08, Marek pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=2o8MDCIlOEk
    >

    > No rzesz.... ktoś miał fantazję.

    Eee tam, działa? działa :)

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 3. Data: 2015-11-24 22:47:34
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 24 Nov 2015 21:34:51 +0100, janusz_k <J...@o...pl> wrote:
    > Eee tam, działa? działa :)

    Mam nadzieję, ze jednak to był prototyp....

    --
    Marek

  • 4. Data: 2015-11-24 23:38:13
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    On 24-11-2015 22:47, Marek wrote:

    > Mam nadzieję, ze jednak to był prototyp....

    Czym tu się ekscytować? Chińska podróbka.
    K.

  • 5. Data: 2015-11-25 00:27:19
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 24 Nov 2015 23:38:13 +0100, John Smith <d...@b...pl>
    wrote:
    > Czym tu się ekscytować? Chińska podróbka.

    Zdziwiło mnie zaskoczenie Dave'a gdy zobaczył lutowane aku, przecież
    to standard w hackingu, sam wielokrotnie w ten sposób budowałem
    nietypowe pakiety do których nie miałem koszyka. Odniosłem wrażenie,
    ze pierwszy raz coś takiego widzi. Fabrycznie pakiety mają łączenie
    ogniw zgrzewane blaszką,, lutowane to też pewne połączenie.

    --
    Marek

  • 6. Data: 2015-11-25 01:29:19
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Marek pisze:

> [...]
    > raz coś takiego widzi. Fabrycznie pakiety mają łączenie ogniw zgrzewane
    > blaszką,, lutowane to też pewne połączenie.

    Tylko ciut nieprofesjonalne, ta płytka robiona chyba metodą na żelazko i
    posmarkana lutownicą pewnie 15W... massakra..

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 7. Data: 2015-11-25 01:35:24
    Od: Mario <M...@...pl>

    On 25.11.2015 00:27, Marek wrote:

> [...]
    > raz coś takiego widzi. Fabrycznie pakiety mają łączenie ogniw zgrzewane
    > blaszką,, lutowane to też pewne połączenie.

    Zazwyczaj taki sposób montażu jest uznawany za mocno niepoprawny.
    Podczas lutowania ogniwo mocno się nagrzewa, i uszkadza się wewnątrz w
    pobliżu lutowanego miejsca. Ale inna sprawa, że zdarzało mi się tak
    lutować accu i potrafiło to wytrzymać kilka lat :)

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 8. Data: 2015-11-25 01:54:36
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2015-11-25 01:35, Mario wrote:
    [...]
    > Ale inna sprawa, że zdarzało mi się tak lutować accu i potrafiło to
    > wytrzymać kilka lat :)
    Zrobiłem tak kilka pakietów NiCd do elektronarzędzi i cały czas
    działają. Z tym że kupowałem ogniwa z blaszkami i lutowałem blaszki a
    nie bezpośrednio przewód do ogniwa.

  • 9. Data: 2015-11-25 11:00:33
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    W dniu 2015-11-24 o 22:47, Marek pisze:

    > Mam nadzieję, ze jednak to był prototyp....

    Sądząc po numerze seryjnym, wyprodukowali co najmniej 11 takich. A kto
    wie, czy wcześniejsze nie wyglądały jeszcze gorzej. ;)
    No cóż... Moje amatorskie konstrukcje wyglądają o niebo lepiej. A ja
    również korzystam z płytek wykonywanych metodą termotransferu...

  • 10. Data: 2015-11-25 11:08:24
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    W dniu 2015-11-24 o 21:08, Marek pisze:

    > No rzesz.... ktoś miał fantazję.

    Swoją drogą zastanawiam się co to miało robić i po co ktoś się w to w
    ogóle bawił.
    Domyślam się, że konstrukcja powstała w czasach, gdy tabletu nie dało
    się kupić za cenę od kilkuset do kilku tysięcy złotych w każdym
    supermarkecie. Jednak w zastosowaniach "profesjonalnych" podobny sprzęt
    był dostępny od dawna. Jak nie na x86 z "dużym" Windowsem, to na jakimś
    ARM-ie z CE. Wystarczy sobie przypomnieć takiego Simpada.