  • 11. Data: 2018-08-20 21:56:10
    Temat: Re: Szukam następcy mazdy 6
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2018-08-20 o 10:10, p...@g...com pisze:
    > --Panowie jakieś auto z LPG na 10 lat dla czteroosobowej rodziny ze średnią wzrostu
    180 cm które nie rdzewieje.

    > marzec tego roku *Kupiłem mazde 6 1,8 120KM LPG rocznik 2002.*
    >
    > kupujesz wiekowe auta w dodatku z lpg czyli od klientow ktorzy lubia przycebulic
    wiec sam rozumiesz :-)

    Ale tu chodzi o to, że każda mazda 6 po prostu rdzewieje.
    2002 zardzewiała jak widzę
    Szwagra 2007 te zardzewiała.
    Nie wiem jak najnowsze ale ja zakładam że też rdzewieje (bo niby czemu nie).
    Po prostu Mazda 6 rdzewieje i tyle.

    Fajne i piękne auto ale rdzewiejące blachy jak stary Polonez.

    Poleciłbym Avensis bo nie rdzewieje, ale nudne auto strasznie.
    Może Accord?

    --
    Irokez

  • 12. Data: 2018-08-21 01:50:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 20 Aug 2018 21:56:10 +0200, Irokez napisał(a):
    > Ale tu chodzi o to, że każda mazda 6 po prostu rdzewieje.
    > 2002 zardzewiała jak widzę
    > Szwagra 2007 te zardzewiała.

    No to mondeo nie ogladaj.

    > Nie wiem jak najnowsze ale ja zakładam że też rdzewieje (bo niby czemu nie)

    Po tym, co odstawili w roczniku ok 2000, nastepne mondeo sa ponoc
    lepsze :-)

    J.

  • 13. Data: 2018-08-21 08:42:49
    Od: p...@g...com

    --Po tym, co odstawili w roczniku ok 2000, nastepne mondeo sa ponoc lepsze :-)

    z nowej fiesty lakier schodzi po staremu ale mondeo 2 klasy wyzej wiec moze lepiej