  • 1. Data: 2009-07-01 23:38:58
    Temat: Zakłócenia od Wi-Fi ?
    Od: Adam Foton <u...@g...comk>

    Chcialem zbackupowac dane przed reinstalacja systemu. Rozebralem pc-ta,
    wkladam dysk i... zaczynaja sie dziac dziwne rzeczy:
    * co chwile ktorys dysk zwalnia, za chwile juz nie jest dostepny
    * po reboocie system nie laduje sie do konca
    * naped CD nie chce rozkrecac plyty, a jak mu sie uda, to momentami sie
    zatnie

    I tak walczylem kilka godzin. Az wreszcie postanowilem zrobic porzadek
    na placu boju. Odstawilem m.in. antene od Wi-Fi, wlaczam pc-ta i... dziala !

    Ze strat to jedna partycja z bledami ntfs, troche zimego potu podczas
    naprawy. Ale dziala.

    Czy to jest powszechne, ze Wi-Fi moze generowac takie zaklocenia ? AP to
    Asus Wl500gP, antena dodatkowa TPLink (jak w zestawie tylko na magnesie
    i z kablem).

    AF

  • 2. Data: 2009-07-02 08:07:27
    Temat: Re: Zakłócenia od Wi-Fi ?
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 02 Jul 2009 01:38:58 +0200, Adam Foton napisał(a):

> [...]
    >
    > Czy to jest powszechne, ze Wi-Fi moze generowac takie zaklocenia ? AP to
    > Asus Wl500gP, antena dodatkowa TPLink (jak w zestawie tylko na magnesie

    A może zasilacz na granicy dostępnej mocy?

  • 3. Data: 2009-07-02 08:40:48
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    Adam Foton wrote:
> [...]
    >
    > Czy to jest powszechne, ze Wi-Fi moze generowac takie zaklocenia ? AP to
    > Asus Wl500gP, antena dodatkowa TPLink (jak w zestawie tylko na magnesie

    Nie jest to powszechne - WiFi może wpłynąć np. na pracę
    telefonów bezprzewodowych (chociaż telefony bezprzewodowe
    bardziej szkodą sieci WiFi).
    Cos jest nie tak w Twoim "blaszaku" - podłączenie WiFi (jak już
    wspomniano) może zbyt mocno obciążać zasilacz, płytę główną itp.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 4. Data: 2009-07-02 10:19:53
    Od: "Doxent" <d...@N...gazeta.pl>

    > Czy to jest powszechne, ze Wi-Fi moze generowac takie zaklocenia ? AP to
    > Asus Wl500gP, antena dodatkowa TPLink (jak w zestawie tylko na magnesie i
    > z kablem).

    dość często spotykam się z kompletnym zawieszaniem komputera przez karty
    sieciowe wi-fi. Czasami winny jest błędny sterownik najczęściej jakiś
    Atheros.

  • 5. Data: 2009-07-02 11:12:57
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    Doxent wrote:

    > dość często spotykam się z kompletnym zawieszaniem komputera przez karty
    > sieciowe wi-fi.

    Tzn. spotykasz sie z przypadkami zawieszania sie komputerow, gdy stoja
    one obok access pointa czy innego urzadzenia z karta bezprzewodowa?!
    Cuda, cuda...

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 6. Data: 2009-07-02 11:15:27
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    Tomasz Chmielewski wrote:

    > Tzn. spotykasz sie z przypadkami zawieszania sie komputerow, gdy stoja
    > one obok access pointa czy innego urzadzenia z karta bezprzewodowa?!
    > Cuda, cuda...

    "Przez karty sieciowe wi-fi" - autor miał pewnie na myśli,
    że chodzi o komputer, w którym dana karta _pracuje_.

  • 7. Data: 2009-07-02 11:17:12
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    DooMiniK wrote:

    > "Przez karty sieciowe wi-fi" - autor miał pewnie na myśli,
    > że chodzi o komputer, w którym dana karta _pracuje_.

    No wlasnie, czyli zupelnie inna sytuacja, niz u Adama.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org