  • 11. Data: 2017-09-05 19:18:29
    Temat: Re: Szyba podgrzewana bezprzewodowo i odbijająca promienie VW
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Jak kupujesz nowe auto to masz do niego nowe mapy i możliwość aktualizacji.
    > Nie piszemy w tym wątku o "nówkach sztukach" od Niemca co.. tylko o
    > nowym salonowym aucie.

    Jak kupie nowe auto to za samą nawigację diler krzyknie więcej niż
    zapłaciłem za nową komórkę i legalną nawigację na całą Europę.
    I o ile w komórce zawsze będę miał mapy aktualne to w nawigacji
    skończą się szybciej niż samochód w którym je zamontowali.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2017-09-05 19:23:30
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    > Kup kiedyś auto z planem aktualizacji map to pogadamy. Oczywiście navi z
    > androidem, ostatecznie gó..ną GM też na niej odpalisz.

    Nie musi być z androidem, jeśli łatwo złamać i samemu mapy wgrywać...

  • 13. Data: 2017-09-05 19:23:40
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2017 o 19:18 RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

> [...]
    > I o ile w komórce zawsze będę miał mapy aktualne to w nawigacji
    > skończą się szybciej niż samochód w którym je zamontowali.

    W niektórych autach nie ma już wersji bez nawigacji. Możesz mieć większą
    lub mniejszą, z bardziej wypasionym audio lub mniej, ale zawsze jest.
    Jak masz androida to możesz olać wbudowane navi i używać tej z telefonu,
    nic Cię nie ogranicza.

    TG

  • 14. Data: 2017-09-05 19:28:13
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2017 o 19:23 Cavallino <c...@k...pl> pisze:

    > Nie musi być z androidem, jeśli łatwo złamać i samemu mapy wgrywać...

    Wiem, czytam różne fora :-)

    TG

  • 15. Data: 2017-09-05 19:34:35
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

> [...]
    > lub mniejszą, z bardziej wypasionym audio lub mniej, ale zawsze jest.
    > Jak masz androida to możesz olać wbudowane navi i używać tej z telefonu,

    Już nie mówiąc o tym, że można użyć dokładnie tego samego programu co na
    telefonie i nigdy problemu nie było....

  • 16. Data: 2017-09-05 19:51:50
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 05 Sep 2017 18:58:05 +0200, w <o...@l...harvard.local>,
    "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> napisał(-a):

    > Jak będę potrzebował "bardziej aktualnej" - to zawsze mogę odpalić na
    > wbudowanym urządzeniu navi z telefonu i dalej będę miał navi z "dużym
    > czytelnym wyświetlaczem".

    I to jest jedyny plus wbudowanej nawigacji (takiej, która ma taką funkcję).

  • 17. Data: 2017-09-05 21:25:37
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

> [...]
    > lub mniejszą, z bardziej wypasionym audio lub mniej, ale zawsze jest.
    > Jak masz androida to możesz olać wbudowane navi i używać tej z telefonu,

    I producent pozwoli mi na instalowanie dowolnego oprogramowania w swojej
    nawigacji zintegrowanej z radiem i diabli wiedzą z czym jeszcze?
    Mogę spytać w jakim pojeździe tak jest? w miarę możliwości w cenie
    do stu tysięcy złotych.

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2017-09-05 21:50:48
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2017 o 21:25 RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

> [...]
    > nawigacji zintegrowanej z radiem i diabli wiedzą z czym jeszcze?
    > Mogę spytać w jakim pojeździe tak jest? w miarę możliwości w cenie

    Szukaj min. pod hasłem "android auto" - w fabrycznej navi nic nie
    instalujesz.
    Dopinasz do auta telefon z odpaloną odpowiednią apką i na ekranie
    fabrycznej navi masz pulpit swojego telefonu.
    Ja to mam w Kia, ale teraz oferuje to wielu producentów, min. citroen,
    renault i pewnie inni

    Post z przed roku:
    http://technowinki.onet.pl/oprogramowanie/darmowe-ap
    ple-carplay-i-android-auto-w-wybranych-modelach-kia/
    f0ml27

    TG

  • 19. Data: 2017-09-05 22:11:14
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    > Szukaj min. pod hasłem "android auto" - w fabrycznej navi nic nie
    > instalujesz.
    > Dopinasz do auta telefon z odpaloną odpowiednią apką i na ekranie
    > fabrycznej navi masz pulpit swojego telefonu.

    Tego właśnie dotyczy moje pytanie zakładające wątek.
    Przypinam smartfona do samochodowego systemu przez Car Net i puszczam
    sobie navi, jakie tam mam na smartfonie. Czy "bezprzewodowo podgrzewana
    szyba odbijająca promienie słoneczne" VW pogorszy mi działanie tej
    nawigacji i telefonów komórkowych z powodu tłumienia fal
    elektromagnetycznych? W Passacie ta szyba występuje tylko pakietem
    polegającym na rzekomym łączeniu komórki przez antenę zewnętrzną.

  • 20. Data: 2017-09-05 22:32:08
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    > Szukaj min. pod hasłem "android auto" - w fabrycznej navi nic nie
    > instalujesz.

    Działa to gdziekolwiek choćby zadowalająco?
    Ja tam jednak wolałbym wejść do systemu i poinstalować sobie co chcę.
    Większośc nawigacji da się złamać bez większego problemu, wystarczy fora
    poczytać zazwyczaj.

    Ale jeszcze lepszym rozwiązaniem jest odpuszczenie zakupu drogiej
    nawigacji fabrycznej i zakup za ułamek jej ceny innej, dedykowanej do
    danego auta.
    Nikogo wtedy nie trzeba się o nic prosić.