  • 11. Data: 2015-04-03 00:07:47
    Temat: Re: Szybka ankieta na potrzeby ciekawości
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Konspirator" <x...@g...com> napisał w wiadomości
    news:55194a2a$0$15661$65785112@news.neostrada.pl...
    > Miało być więcej opcji, ale nie chcę generować jakiejś zewnętrznej ankiety
    > na www, a komu by się to chciało później liczyć, toteż minimum:
    > - laptopa i desktopa + tablet

    desktopy,laptopy, terminal, tablet,smartfon i telefony.
    Normalnie używam desktopa i telefonu, reszta tylko w szczególnych
    przypadkach.

    --
    marfi

  • 12. Data: 2015-04-03 08:27:48
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2015-04-01 17:03, Crimi wrote:
    > Smartfon-> szpieg który ludzie kupują za własne ciężkie pieniądze
    > i mają przy sobie dzień i noc. W każdym kamera, mikrofon i bateria
    > której nie da się wyjąć.

    W moim się da - coś z nim nie tak? ))))

  • 13. Data: 2015-04-03 10:22:24
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 30 Mar 2015 20:43:12 +0200, qwerty napisał(a):

    > Nie jest to telefon na szpiegowskim androidzie z dotykowym ekranem, który
    > trzeba ładować co 2 dzień.

    Co masz na myśli mówiąc "szpiegowski" Android? Bo chyba wiesz że
    "szpiegowskość" można wsadzić do dowolnego OS-a?
    No i czy twoim zdaniem dotykowy ekran powoduje szybsze rozładowywanie
    baterii?
    --
    Jacek
    Dziesięć przykazań ma 279 słów.

  • 14. Data: 2015-04-03 13:16:26
    Od: Crimi <r...@w...pl>

    W dniu 2015-04-03 08:27, Uncle Pete pisze:

    > W moim się da - coś z nim nie tak? ))))

    Przy zakupie trzeba uważać.
    Uważałeś czy się tak tylko trafiło ?

  • 15. Data: 2015-04-03 14:12:11
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Przy zakupie trzeba uważać.
    > Uważałeś czy się tak tylko trafiło ?

    Uważałem, ale nie z powodu manii prześladowczej )))

  • 16. Data: 2015-04-03 14:36:53
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik "Konspirator" <x...@g...com> napisał w wiadomości

    Mam:
    - laptopa i desktopa

    Tablet też miałem (viliv x70 z Win7), ale więcej było z tym problemów,
    jak pożytku i się zniechęciłem.

    > No i pytanie ekstra:
    > Czy smartfon jest już pecetem?
    > (wg definicji: personal computer)

    IMO nie, ze względu na brak dostatecznie wygodnego interfejsu
    (ekranu, klawiatury lub innego rozwiązania, które by dawało
    podobną produktywność). Nie nadaje się do pracy.

  • 17. Data: 2015-04-03 15:15:52
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    .net...
    > Co masz na myśli mówiąc "szpiegowski" Android? Bo chyba wiesz że
    > "szpiegowskość" można wsadzić do dowolnego OS-a?

    Tylko, że google szpieguje wszystkie telefony oparte na ich telefonie.

    > No i czy twoim zdaniem dotykowy ekran powoduje szybsze rozładowywanie
    > baterii?

    Gdzie napisałem, że dotykowy ekran szybciej rozładowuje _akumulator_ (a nie
    bateria).