  • 11. Data: 2012-12-27 17:05:24
    Temat: Re: Szykujcie się na dodatkowe kontrole
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 27 Dec 2012 16:46:54 +0100, Jarek Andrzejewski napisał(a):
    > On Thu, 27 Dec 2012 15:13:03 +0100, RoMan Mandziejewicz
    >
    > jeszcze troszkę więcej biurokracji i może się okazać, że przemoc okażą
    > nie ci, którym nie dali zasiłków, a ci, którym zabrano owoce pracy,
    > żeby na te zasiłki starczyło...

    No nie, za malo ich.

    Moga wyemigrowac do Belgii, albo wynajac dwoch snajperow i zmienic
    prezydenta :-)

    J.

  • 12. Data: 2012-12-27 17:37:48
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-12-27 17:05, J.F. pisze:
    > Moga wyemigrowac do Belgii, albo wynajac dwoch snajperow i zmienic
    > prezydenta :-)
    Nieeee - tu trzeba wynająć faceta z ciężarówką nawozu. Jeden prezydent
    wiosny nie czyni, trzeba raczej myśleć o ostatecznym rozwiązaniu kwestii
    Wiejskiej :->

    Maciek

  • 13. Data: 2012-12-27 18:02:19
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Maciek,

    > Nieeee - tu trzeba wynająć faceta z ciężarówką nawozu. Jeden prezydent
    > wiosny nie czyni, trzeba raczej myśleć o ostatecznym rozwiązaniu kwestii
    > Wiejskiej :->

    Żartuj tak dalej a przyjdą nocą, kolbami w drzwi załomocą...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 14. Data: 2012-12-27 18:13:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 27 Dec 2012 17:37:48 +0100, Maciek napisał(a):
    > Nieeee - tu trzeba wynająć faceta z ciężarówką nawozu. Jeden prezydent
    > wiosny nie czyni, trzeba raczej myśleć o ostatecznym rozwiązaniu kwestii
    > Wiejskiej :->

    U nas nie, ale sa kraje gdzie to oznacza ponowne wybory i byc moze zmiane
    kierunku.

    J.

  • 15. Data: 2012-12-27 19:56:16
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-12-27 18:13, J.F. pisze:
    > U nas nie, ale sa kraje gdzie to oznacza ponowne wybory i byc moze zmiane
    > kierunku.
    To pewnie w tych gdzie prezydent ma jakąś realną władzę, a nie służy do
    opowiadania anegdot na spotkaniach z uczniami ;-)

    Maciek

  • 16. Data: 2012-12-27 19:57:03
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    > Żartuj tak dalej a przyjdą nocą, kolbami w drzwi załomocą...
    Czekam (z nawozem) ;-)

    Maciek

  • 17. Data: 2012-12-27 19:58:43
    Od: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>

    W dniu 27.12.2012 15:38, J.F. pisze:
    > "W dniu 25 listopada miała miejsce uroczystość wręczenia nagród ,,Partner
    > Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego".
    > GITD, jako ''Instytucja Publiczna Roku'', otrzymało nagrodę za
    > doprowadzenie do końca projektu tzw. ustawy fotoradarowej

    Teraz jeszcze powinni dostać ,,Geparda Biznesu''...

    S.

  • 18. Data: 2012-12-27 20:15:45
    Od: RedLite <y...@b...von.pl>

    W dniu 2012-12-27 14:27, megrims pisze:

    > To kiedy się to wszystko wypierdoli tak zupełnie?

    Tak zupełnie, to nigdy. W naszej strefie cywilizacyjnej państwo
    zbankrutować nie jest w stanie.
    Jedyne co się może zmienić, to kwestia któremu panu będziesz służył.
    Gorzej być jednak nie może także nebojsja. :D

    --

    RedLite

  • 19. Data: 2012-12-27 20:18:19
    Od: RedLite <y...@b...von.pl>

    W dniu 2012-12-27 19:57, Maciek pisze:
    > Czekam (z nawozem) ;-)

    I to Cię rożni od takiego np. Amerykanina. Wychowałeś się we
    władzopoddańczej kulturze, która odcięła Cię od broni palnej.
    A w USiech takiego Bushmastera sobie dają ludziska po choinkę.
    Od razu bezpieczniej. ;D
    sry za ot

    --

    RedLite

  • 20. Data: 2012-12-27 20:41:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 27 Dec 2012 20:15:45 +0100, RedLite napisał(a):

    > Tak zupełnie, to nigdy. W naszej strefie cywilizacyjnej państwo
    > zbankrutować nie jest w stanie.
    > Jedyne co się może zmienić, to kwestia któremu panu będziesz służył.
    > Gorzej być jednak nie może także nebojsja. :D

    No uwazaj, bo my jestesmy przykladem ze zbankrutowac panstwo jednak moze.
    Potem je podziela, a obywatele beda przez dwa wieki narzekac ze jest gorzej
    :-)

    J.