  • 11. Data: 2018-12-06 14:15:58
    Temat: Re: TIr-jechał pod prąd
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2018-12-05 o 16:49, Janusz pisze:
    > Policjanci zatrzymali kierowcy prawo jazdy. Mężczyźnie grozi wysoka
    > grzywna, a nawet zakaz prowadzenia pojazdów."

    Najgorsze, że nie nauczy go to się, że "jazda pod prąd stanowi
    zagrożenie", tylko "trzeba bardziej uważać, czy nie ma policji w pobliżu".
    Dodatkowo utwierdzi się w przekonaniu, że policja to k, ch i w ogóle chwd.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2018-12-06 14:18:48
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2018-12-06 o 14:15, Miroo pisze:

    > Najgorsze, że nie nauczy go to, że "jazda pod prąd stanowi
    > zagrożenie", tylko "trzeba bardziej uważać, czy nie ma policji w pobliżu".
    > Dodatkowo utwierdzi się w przekonaniu, że policja to k, ch i w ogóle chwd.

    Poprawka

  • 13. Data: 2018-12-06 15:52:53
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-12-06 o 14:18, Miroo pisze:
> [...]
    Niestety, u nas na krakowskiej podobno jeden z tir-manów który wjechał
    pod prąd
    powiedział że on 50km nadrabiał nie będzie i ch.j. Więc to takie
    podejście ich jest
    do przepisów i do innych użytkowników drogi, mają nas i przepisy w d.pie.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 14. Data: 2018-12-06 19:23:17
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2018-12-06 15:52, Janusz wrote:

> [...]
    > podejście ich jest
    > do przepisów i do innych użytkowników drogi, mają nas i przepisy w d.pie.

    Po prostu uznał, że nie ma dużego zagrożenia. Może słaby w myśleniu
    jest. Może faktycznie nie było zagrożenia. Kierowanie się wyłącznie
    przepisami to by była dopiero głupota.

  • 15. Data: 2018-12-07 16:05:32
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-12-06 o 02:52, RadoslawF pisze:

    > Podejście części kierowców zawodowych: ja jestem w pracy, mi się
    > śpieszy a reszta ma mi z drogi spierdalać.
    > I żeby nie było że naskakuje na tirowców, wszelkiej maści dostawcy
    > w busach nie widzą problemu z zaparkowaniu na zakazie a bywa
    > że i zatrzymaniu ruchu bo on tu musi paczkę dostarczyć.
    >

    > Pozdrawiam

    Ja kiedyś czekałem 15 minut, bo kurierowi nie chciało się paczki kawałek
    przenieść.
    T.

  • 17. Data: 2018-12-09 11:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik T. k...@i...pl ...

    > Ja kiedyś czekałem 15 minut, bo kurierowi nie chciało się paczki
    > kawałek przenieść.

    Jezeli ktos staje tak ze kogos blokuje na 15 minut to nie ma tematu -
    buractwo. Ale przewaznie dostawcy roznych paczek czy do sklepów staja na
    2-3 minuty na zakazie i trudno sie o to czepiac. Nie przyjechali przeciez
    na zakupy...

    Kiedys liczyłem to w kontekscie kosztów dostawy w jednej firmie.
    Wyszło nam, ze jezeli wymagac od kierowców parkowania zgodnie z
    przepisami, jazdy zgodnie z przepisami etc to koszty transportu
    musielibysmy praktycznie podwoic.
    Pytanie, czy godzimy sie na to zeby np. podniesc ceny wszystkiego o 5%.
    O kosztach kurierów nawet nie wspomne bo tam pewnie koszty transportu
    stanowia duzo wiekszy procent.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,

  • 16. Data: 2018-12-09 11:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Janusz j...@o...pl ...

    > powiedział że on 50km nadrabiał nie będzie i ch.j. Więc to takie
    > podejście ich jest

    To jest tzw pseudo ekologia - jak mozna wyznaczyc trase dla ciezarówek w
    ten sposób zeby nadrabiały 50km tylko dlatego zeby ominac jakis 500
    metrowy fragment drogi...?
    Nie to zebym tłumaczył kierowce ciezarówki ale to imo absurd.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie nie jest ani lepsze, ani gorsze od naszych marzeń.

  • 18. Data: 2018-12-09 13:43:00
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 09.12.2018 o 10:59, Budzik pisze:
> [...]
    > 2-3 minuty na zakazie i trudno sie o to czepiac. Nie przyjechali przeciez

    dokładnie tak (w sensie że mi też dostawca nie przeszkadza)

    Coś czuję że większość to by taką drogą nie przejechała:

    http://tnijurl.com/8f8107c4f4ba/

    droga oczywiście dwukierunkowa, autobusy też potrafią takimi jeździć

    Łukasz

  • 19. Data: 2018-12-09 22:53:24
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-12-09 o 11:59, Budzik pisze:
> [...]
    > metrowy fragment drogi...?
    > Nie to zebym tłumaczył kierowce ciezarówki ale to imo absurd.

    Po 1 tam jest ponad 2km, drogi gdzie rozgrzebany jest jeden pas a z
    drugiej strony
    jest rów, nie ma się gdzie wyminąć, 2 droga jest moco obciążona, ale
    przed ty7m odcinkiem od strony Kóz jest wachadło na remontowanym odcinku
    i ono dośc długo blokuje kierunek, to powoduje że taki tirman zdąży się
    od dołu wpakować pod zakaz i potem jest klincz bo ani wycofać ani jechać
    do przodu. Jak taki się wpierdzieli do rowu a tak już było to potem
    droga jest zablokowana na kilka godzin, po tym wypadku
    policja stoi na światłach i studzi zapędy,ostatnio też poprawili
    oznakowanie na początku.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 20. Data: 2018-12-10 06:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Janusz j...@o...pl ...

> [...]
    > tak już było to potem droga jest zablokowana na kilka godzin, po tym
    > wypadku policja stoi na światłach i studzi zapędy,ostatnio też

    Nie znam okolicy wiec wypowiadałem się ogolnie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Akt urodzenia kobiety jest zawsze starszy od niej