  • 11. Data: 2004-06-15 11:15:15
    Temat: Re: TKTelekom dokleja jakieś info o wirusie przy sesji POP!
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@S...net>

    W artykule <20040614143718.2C8D.1.NOFFLE%m...@c...pl.local
    > Miernik napisał(a):
    > Administratorzy w TKtelekom chyba na głowę upadli.
    >
    > Ingerują w sesje POP3 i do wszystkich maili które ja ściągam przez
    > łącze TKtelekom (ale skrzynka POP jest u zupełnie innego operatora)
    > doklejają coś takiego:

    Moim zdaniem to nie TKTelekom. Nie ma chyba obecnie takiego sprzętu
    który by uciągnął skanowanie wszystkich sesji POP3 pod kątem wirusów
    dla tak dużego operatora klasy prawie TIER-2 jakim obecnie jest TKTelekom.

    --
    Tomasz Paszkowski

  • 12. Data: 2004-06-15 11:22:18
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <s...@s...e-wro.net> Tomasz Paszkowski
    napisał(a):

    > Moim zdaniem to nie TKTelekom. Nie ma chyba obecnie takiego sprzętu
    > który by uciągnął skanowanie wszystkich sesji POP3 pod kątem wirusów
    > dla tak dużego operatora klasy prawie TIER-2 jakim obecnie jest TKTelekom.

    Może skanują tylko takim, którzy się 'zasłużyli' jakimś ogromnym
    wypływem wirusów z ich sieci?
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - rejsy morskie

  • 13. Data: 2004-06-15 11:26:57
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@S...net>

    W artykule <camm5a$anj$1@atlantis.news.tpi.pl> Samotnik napisał(a):

    > Może skanują tylko takim, którzy się 'zasłużyli' jakimś ogromnym
    > wypływem wirusów z ich sieci?

    No możliwe, ale rozpoczynający wątek powinnien po prostu do chłopaków z
    TKTelekom zadzwonić a nie bić piane tutaj ;-)

    --
    Tomasz Paszkowski

  • 14. Data: 2004-06-15 12:40:09
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Tomasz Paszkowski <a...@s...net> wrote:

> [...]

    Oni skanują sesję POP3 a nie SMTP...

    A i tak wszystkie śmiecie zatrzymuje Spamassassin co go zaisntalowałem
    na serwerze tym co POP3, a w ogóle nigdy nie podłączałem się do tego
    łącza czymkolwiek innym niż Debian GNU/Linux.

    > No możliwe, ale rozpoczynający wątek powinnien po prostu do chłopaków z
    > TKTelekom zadzwonić a nie bić piane tutaj ;-)

    Musiałbym doładować heyah, a więc na razie przełączyłem się na Futuro.

    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl
    http://www.miernik.ctnet.pl/

  • 15. Data: 2004-06-21 11:30:36
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

> [...]
    >
    > Ingerują w sesje POP3 i do wszystkich maili które ja ściągam przez
    > łącze TKtelekom (ale skrzynka POP jest u zupełnie innego operatora)

    Nie dokleja to nie my :)

  • 16. Data: 2004-06-21 11:31:33
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > Sprawdziłem przed chwilą na swoim koncie testowym i nic takiego
    > nie stwierdziłem.

    TKtelekom NIC TAKIEGO NIE ROBI. To jakies wieksze bzdury choc nie przecze ze
    serwery moze same cos uknuly bez mojej wiedzy :)

  • 17. Data: 2004-06-21 11:33:01
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > Oni skanują sesję POP3 a nie SMTP...

    Nie jest prawda :)

    > Musiałbym doładować heyah, a więc na razie przełączyłem się na Futuro.

    A adresow email do nas nie dostales ?

  • 18. Data: 2004-06-21 11:34:00
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > To prawda ... co ciekawe ich handlowcy na I spotkaniu bardzo zaznaczaja,
    ze
    > ich firma jest uznana przez Rade Ministrow za firme o znaczeniu
    > strategicznym i zbankrutowac nie moga. Z takim podejsciem to moga
    > zatrudniac "kolesi-nieudacznikow".

    TKtelekom ma niewiele wspolnego z PKP i pociagiami.

  • 19. Data: 2004-06-22 07:45:38
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Miernik <m...@c...pl> wrote:
    > Administratorzy w TKtelekom chyba na głowę upadli.
    >
    > Ingerują w sesje POP3 i do wszystkich maili które ja ściągam przez
    > łącze TKtelekom (ale skrzynka POP jest u zupełnie innego operatora)
    > doklejają coś takiego:
    >

    > __________ NOD32 Informacje 1.759 (20040513) __________
    >
    > Wiadomo?? zosta?a sprawdzona przez System Antywirusowy NOD32
    > http://www.nod32.com lub http://www.nod32.pl
    > Mam u swojego operatora do wyboru dwa łącza - po prostu zmieniam
    > bramkę, jak dam jedną to jest Futuro, i tu nic takiego się nie dzieje

    Przepraszam wszystkich za nieporozumienie, okazało się że to operator
    zanjdujący się między mną a TKtelekom taki numer wyciął. Z początku
    wykluczyłem taką możliwość gdyż było to tylko na jednym łączu
    wychodzącym a oba przechodzą tak samo przez niego, więc pomyślałem że
    gdyby to on, to by było na obu, a jak jest na jednym to znaczy że to
    TK. Przepraszam za zamieszanie.

    --
    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl