  • 91. Data: 2004-02-15 20:44:31
    Temat: Re: TPNET - POL34
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Mistrzu <m...@n...gazeta.pl> wrote:

    > usługa dostępu do sieci Internet, a nie intranetu tepsy z zablokowanymi
    > numerami IP.

    Polecam abyś jeszcze raz wolno i powoli przeczytał pytanie na które
    odpowiadasz.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 92. Data: 2004-02-15 20:50:36
    Od: l...@p...do.mnie.na.berdyczow.org ( Łukasz Grochal)

    Czyli co... czekamy na powtórkę z <http://42.pl/url/10x>? :>

    --
    (-) Łukasz Grochal lukie [at] berdyczow.org
    ______________________________________ (for PGP key visit:)

  • 93. Data: 2004-02-15 21:00:24
    Od: w...@m...serwer.chwilowo.pacany.jedne (eik wek)

    On Fri, 13 Feb 2004 18:56:38 +0100, "Konrad Plich" <k...@p...tpsa.pl> wrote:

    >Nic mi nie wiadomo o żadnym przypadku że ktoś prosił TP S.A. o ofertę i jej
    >nie otrzymał.
    >Tym razem też nie było wyjątku.

    brednie. wyslij lepiej znów jakies configi na pl.misc.budowanie.... :)

    POZMAN w komunikacie z 6 lutego pisal:

    W dniu wczorajszym mialo miejsce spotkanie pomiedzy przedstawicielami PCSS a
    zespolem negocjacyjnym TP SA dotyczace uregulowania wymiany ruchu internetowego
    pomiedzy siecia POL-622/PIONIER a siecia TPnet.

    W trakcie spotkania zglosilismy konkretne propozycje kompromisowego rozwiaznia.

    Przedstawiciele TP SA zadeklarowali ich gleboka analize i zobowiazali sie,
    ze w przyszlym tygodniu przedstawia nowe propozycje finansowe na spotkaniu w
    Poznaniu.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Podczas spotkania omowilismy rowniez fakt niezapowiedzianego zdegradowania
    lacznosci dla uzytkownikow sieci POZMAN.
    Zwrocilismy sie z prosba o przywrocenie stanu sprzed 19.01 br do czasu
    zakonczenia negocjacji. Nasza propozycja nie zostala skomentowana przez TP SA.

    zwracam uwage na podkreslenia.....

    1) TPSA nie raczyla sie w "przyszlym tygodniu" spotkac w Poznaniu z przedstawicielami
    POL622
    2) TPSA nie raczyla przedstawic oferty
    3) w kilka dni po tych rozmowach, mianowicie 9 lutego TPSA jeszcze bardziej
    "przytkala" bramke
    4) po zakonczeniu wspomnianego "przyszlego tygodnia" POL34 dokonalo zmian. TPSA mogla
    sie
    ich spodziewac
    5) z kolejnych (przedwczorajszych) komunikatow POL622 oraz kilku firm i instytucji,
    mozna
    wywnioskowac, ze TPSA moze sie spodziewac czegos gorszego w najblizszym czasie.

  • 94. Data: 2004-02-15 21:18:25
    Od: Paweł Małachowski <p...@t...niewazne>

    On Sun, 15 Feb 2004, it was written:

    > Bo ja sciagam wlasnie na DSLa 1Mbit ktory stoi pusty i mam:
    > [ <=> ] 566,708 6.64K/s
    >
    > Nie chce mi sie czekac az sie sciagnie calosc ale max 10kb/s !!!!
    > Czyzby DSLe byly poprzycinane w takim razie?

    Nie, na 2Mbitowego Polpaka leci równie słabo.

    --
    http://rtfm.bsdzine.org/
    http://groups.google.pl/

  • 95. Data: 2004-02-15 21:20:50
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    "Marcin Kutzmann" <k...@i...pl> napisał(a):

    > Co prawda o2 nie jest providerem ale od piatku na neo z domku nie moge wejsc
    > na www.o2.pl
    > z kompa w pracy ( Politech. Pozn. moge , sprawdzalem przed chwila).
    > Ping z neo do o2 dochodzi.
    > Przypadek?? Watpie.

    Pewnie nie przypadek, ale TPSA nic do tego nie ma, bo o2 stoi
    w Telii oraz Pozmanie, przy pomocy nieporadnie zrobionego src-based DNSa.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *

  • 96. Data: 2004-02-15 21:42:21
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> wrote:
    > Masz na to dowody? Nie, nie hipotezy.

    Przecież wiesz, że dowodów mieć nikt nie będzie. Chyba że przypadkiem
    gdzieś konfig komuś wycieknie. :)

    p.

    http://nerdquiz.sgh.waw.pl/ -- polska wersja quizu dla nerdów ;)

  • 97. Data: 2004-02-15 22:04:26
    Od: Thuban Draconis <t...@m...pl>

    Piotr KUCHARSKI (c...@s...waw.pl)@15 lut 2004:

    > Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> wrote:
    [...]
    > Przecież wiesz, że dowodów mieć nikt nie będzie. Chyba że przypadkiem
    > gdzieś konfig komuś wycieknie. :)
    pl.misc.budowanie? ;)

    --
    ,,Agdisz tak szedl thobyas, a psek byezal gego zanym''.
    ,,Śmieję się pogrardliwie z tej ośmiobełtowej kuszy z podwójnym na...''

  • 98. Data: 2004-02-15 22:22:16
    Od: f...@i...pl

    On Sun, 15 Feb 2004, Przemysław Maciuszko wrote:

    > Masz na to dowody? Nie, nie hipotezy.

    Sadze, ze dla Ciebie jedynym uznawalnym dowodem byloby:
    1) Oficjalne oswiadczenie TPSA
    lub
    2) Wglad w konfiguracje routera brzegowego

    wybacz, ale ani jednego ani drugiego Ci nie zalatwie ;>

    Wojtek

  • 99. Data: 2004-02-15 22:23:27
    Od: f...@i...pl

    > Z obserwacji? Tak. Miałem kilka razy takie podejrzenia. Nie miałem natomiast
    > dowodów. Moje oba pytania pozostają nadal otwarte.

    Dowody ?
    A slyszales o poszlakach ? ;>

    Wojtek

  • 100. Data: 2004-02-15 22:31:38
    Od: "Urtho" <k...@g...pl>

    > Masz na to dowody? Nie, nie hipotezy.

    Zdefiniuj dowód :)

    Czy ponizszy eksperyment wystarczy ? :

    Providera A, posiadajacy lacze do Polpak-T i Telii,
    Host B w TPSA (NEO+)
    Host C w Telii

    Oraz dwie sytuacje:

    1) Privderowi A dzialaja oba lacza :
    Host B sciaga z FTP z A z predkoscia 500kbps, przerywa i sciaga z hosta z
    C 500kbps.

    2) Providerowi A pada link do Polpak-T, ruch przejmuje Telia ale ciagle
    pozostaje niewysycona
    Host B sciaga z FTP z A z predkoscia 10kbps, przerywa i sciaga z hosta z C
    500kbps.

    W sytuacji 2 wyraznie widac polityke TPSA wobec polskich ASow na styku z
    Telia.
    Cwiczylem to u siebie, moge w kazdej chwili zademonstrowac.

    Aby nie bawic sie w ftpy itp wystarczy sprawdzic zachowanie pakietow (byle
    nie ICMP)
    w okolicach 1400 bajtow. W sytuacji 2 zacznie sie ":magicznie" gubic 40-90%
    pakietow.

    Urtho,