  • 101. Data: 2004-02-15 22:51:00
    Temat: Re: TPNET - POL34
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> writes:

    > 1. Pokaż mi gdzie masz zagwarantowany w umowach z TPSA dostęp do
    > jakichkolwiek zasobów.

    Co ma piernik do wiatraka? Pisalem o _blokowaniu_ dostepu a nie o braku
    gwarancji.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 102. Data: 2004-02-16 08:05:49
    Od: "Marek Królikowski" <admin[cut]@wset.edu.pl>

    > Nie, na 2Mbitowego Polpaka leci równie słabo.

    No wlasnie.. to jakim cudem wiesiek ma 160 kb/s ?
    Czyzby jedni byli przycieci a drudzy mieli speedy po 160kb/s ???
    Jeden uzytkownik w tpsa jest priorytetowy a drugi nie ?

    Pozdrawiam

  • 103. Data: 2004-02-16 08:17:02
    Temat: Do Pana Konrada Plicha
    Od: "Marek Królikowski" <admin[cut]@wset.edu.pl>

    Witam mam pytanko
    Mam nadzieje ze Pan czyta to co ludzie pisza...
    Jak to jest mozliwe ze jedna Osoba sciaga z TASKa na POLPAKa 160kb/s a inni
    max 10kb/s ?
    Czyby cos bylo przyciete????
    Jeden uzytkownik jest priorytetowy a drugi nie?
    Wpadlem na pomysl ze moze DSLe sa przyciete, ale w domu mam POLPAKa 1Mbit i
    transfer max 10kb/s!!!
    Jak to jest bo czegos nie rozumiem?

    --
    Marek Krolikowski <a...@w...edu.pl>
    Network Administrator

  • 104. Data: 2004-02-16 08:26:20
    Od: "Grzegorz" <g...@w...expro.pl>

    > podaj mi przykład takiego operatora, na dzieńdobry wezme 2Mbps....

    Netia. Sam mam od nich 8 Mbit i juz nigdy wiecej TP S.A.

    Grzegorz...

  • 105. Data: 2004-02-16 08:52:19
    Od: Bootmaker <b...@d...it>

    On 2/14/2004 7:05 PM, Tomasz Paszkowski wrote:

    > Sorry ale moim zdaniem taka cena jest nie realna, dla kazdej firmy ktora
    > ponosi normalne koszty (utrzymanie szkieletu i inne). Fakt, ze ceny TPSA
    > sa za wysokie ale many przeginaja w druga strone.

    Oczywiscie w Pol34 szkielet utrzymuje sie sam, urzadzenia sa wybitnie
    ekologiczne i wykorzystuja energie sloneczna a do transmisji
    miedzymiastowej wykorzystywane sa darmowe lacza telepatyczne. ;-)
    Podobne praktyki pewnie stosuja wszyscy oferujacy lacza w cenie nizszej
    niz zakaldana przez Pana cena minimalna za megabit...
    Jednak jezeli ze zwyklej zawisci ze ktos oferuje tansza usluge chce Pan
    popierac monopol, to zycze wiele szczescia, bo za jakis czas bedzie sie
    Pan skazyc ze nia ma z kim zestawic normalnego peeringu a zwykle lacze
    do internetu jest kosmicznie drogie...

  • 106. Data: 2004-02-16 08:53:15
    Od: "Westbam" <w...@n...art.pl>

    Paweł Małachowski wrote:
    > On Sun, 15 Feb 2004, it was written:

    > Nie, na 2Mbitowego Polpaka leci równie słabo.

    Niestety nie u wszystkich:

    Presentations.zip: 10.73 MB 179.45
    kB/s

    --
    pozdr.
    westbam(at)net(dot)art(dot)pl

  • 107. Data: 2004-02-16 08:54:13
    Od: moldovenu <a...@n...spam.anywhere.com>

    On Fri, 13 Feb 2004 16:56:15 +0100, Konrad Plich wrote:

    Zrobilem przed chwila testy, jeden Krakow/tpsa, drugi z Niemiec - TPSA
    wycina/spowalnia wieksze pakiety w ruchu komercyjnym prowadzonym z POL-34.

    W Niemczech mam transfery z komercyjnego POL-34 do 200 kB/s
    w Polsce - 1/2 kB/s

    W takim razie chyba czas zaoferowac uslugi proxy dla Polakow z TPSA... ;)

    adam

  • 108. Data: 2004-02-16 08:55:33
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> wrote:

    > Co ma piernik do wiatraka? Pisalem o _blokowaniu_ dostepu a nie o braku
    > gwarancji.

    Chwileczkę. Nikt nic nie filtruje. Czytaj - nie blokuje. Dostęp masz. Więc?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 109. Data: 2004-02-16 08:57:55
    Od: Bootmaker <b...@d...it>

    On 2/15/2004 8:37 AM, Marek wrote:

    > Jesli celowo degraduje czesc ruchu, to trzeba niezwlocznie pisac do UOKiK i
    > URTiP.
    Wszystko sie zgadza, ale niech mi ktos przypomni ile kar nalozono a ile
    zaplacila TPSA za praktyki monopolistyczne?

  • 110. Data: 2004-02-16 08:59:32
    Od: Bootmaker <b...@d...it>

    On 2/15/2004 11:34 AM, Maciek Uhlig wrote:

    > nie podoba mi sie to wszystko. tak sie nie robi. ci Panowie sie po prostu nie
    > nadaja i tyle.

    Ja rozumiem ze kolega pije do ograniczen jakie na swoim laczu zwykla
    zakladac TPSA?