  • 551. Data: 2004-02-25 23:37:01
    Temat: Re: TPNET - POL34
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 25 Feb 2004 19:04:55 +0100, w <2...@g...one.pl>, Radoslaw
    Sokol <r...@m...com.pl> napisał(-a):

    > Hmmm... Tak z ciekawości, jaka gra wymaga takiego transferu
    > w miarę często?

    Zależy (na jakich serwerach grasz, jakie mapy grasz).
    Ale w RCTW to dosyć częste.

  • 552. Data: 2004-02-25 23:43:09
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 25 Feb 2004 19:50:15 +0100, w <uul5rxuup3k2$.dlg@vahanara.pl>, Janusz -
    Vahanara <v...@o...gapp.pl> napisał(-a):

    > Masz już takie łącza. To Neostrada.

    Neo się do tego nie nadaje.

  • 553. Data: 2004-02-26 04:32:27
    Od: "Yacho" <yacho@100tka_NO_SPAM_.net>

    Użytkownik "Janusz - Vahanara" <v...@o...gapp.pl> napisał w wiadomości
    > Nastał nam piękny 25 luty 2004 roku,
    > kiedy to Radoslaw Sokol posłał(a) w świat wiadomość
    > <2...@g...one.pl>
    >

    > BTW, znów kłania się Neo - nie zabrania się dzielenia, nie tnie usług,
    > można stawiać serwer, nie ma limitów transferu (w wersji 512 kbps).

    AAA to neo mozna legalnie dzielic ? ktore i od kttorej tpsa ?

    nie tnie uslug ??? a Pol34 to co ????

    --
    100tka.net Admin
    -=Yacho=-

  • 554. Data: 2004-02-26 04:58:57
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    Yacho wrote:
    > AAA to neo mozna legalnie dzielic ?

    We wlasnym domu jak najbardziej.

    --
    ./ premax
    ./ p...@h...pl

  • 555. Data: 2004-02-26 14:20:24
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    Nastał nam piękny 26 luty 2004 roku,
    kiedy to Przemyslaw Popielarski posłał(a) w świat wiadomość
    <403d7cd3$1@news.home.net.pl>

    > We wlasnym domu jak najbardziej.

    Choć ludziom a osiedlówki/kablówki nie mieści się to w głowie. :-D

    Janusz - Vahanara
    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 556. Data: 2004-02-26 18:31:15
    Od: "gtk@adm" <x...@g...pl>

    Dnia 2004-02-22 18:00,Użytkownik Robert Święcki napisał:

    > gtk@adm napisał w <c14vdu$ebh$1@inews.gazeta.pl>:

    > Krzysztof ponizej dobrze napisał. Jak sie nie mysli wyłącznie kategoriami
    > cisco, cisco, cisco to mozna dużo rzeczy zrobić 5x taniej.

    Wole kategorie juniper, juniper, juniper

    Przyklad, cena/jakosc

    Awaria jednego wlokna kabla swiatlowodowego, i siec odcieta od swiata.
    Czas usuniecia awarii 12h.
    "Technik Telii dojechal na miejsce ale nie jest w stanie poradzic sobie
    z problemem (10h po wystapieniu awarii)."

    Mozna taniej, zawsze mozna ale to sie przeklada na jakosc.

    --
    Carlos
    | # odpowiadajac usun 'x' z adresu email # |

  • 557. Data: 2004-02-26 23:07:06
    Od: Bartlomiej Korupczynski <b...@w...klolik.i-to-tez.org>

    ?ukasz Kowalski (l...@w...pl) napisal(a) niegdys w wiadomo?ci:

    > Persona Bartlomiej Korupczynski napisa?a:

    _poza_Lokalem_b

    > W czym problem? Masz 5 komputerów stacjonarnych i 10 laptopów -
    > wszystkie mo?esz _legalnie_ podpią? pod 1 Neo.

    Naprawde wierzysz w to co napisales?
    Przepraszam, moze to nie jest oczywiste, ale jednak clue programu to
    dzielenie lacza *poza* lokal - z wiadomych celow.

  • 558. Data: 2004-02-26 23:08:39
    Od: 7z9 <n...@p...usun-to.onet.i-to-tez.pl>

    Janusz - Vahanara (v...@o...gapp.pl) napisal(a) niegdys w
    wiadomo?ci:

    > Nasta? nam pi?kny 26 luty 2004 roku,
    > kiedy to Przemyslaw Popielarski pos?a?(a) w świat wiadomoś?
    > <403d7cd3$1@news.home.net.pl>

    > Cho? ludziom a osiedlówki/kablówki nie mieści si? to w g?owie. :-D

    Nie kazdej. U mnie na osiedlu tego problemu nie ma - dostep jest
    oczywiscie przez firme, nie przez stowarzyszenia lokalne.

  • 559. Data: 2004-02-26 23:12:45
    Od: 7z9 <n...@p...usun-to.onet.i-to-tez.pl>

    Janusz - Vahanara (v...@o...gapp.pl) napisal(a) niegdys w
    wiadomosci:

    > Nastal nam piekny 25 luty 2004 roku,
    > kiedy to Bartlomiej Korupczynski poslal(a) w świat wiadomośc
    > <X...@2...17.34.34>

    _poza_Lokalem_
    > W kablówkach/osiedlówkach nie mozesz nie tylko w domu jednocześnie
    > podlączyc drugiego komputera bez dodatkowych oplat. Nie mozesz
    > nawet - bez zabawy ze zmianą MAC adresu - wpiąc zamiennie innego.
    > (...)

    Nie w kazdej. Jak juz napisalem ponizej - u mnie na osiedlu firma
    problemow nie robi (z dzieleniem w domu).

    > Kilkadziesiąt zlotych wiecej kosztuje DSL.

    Ale mowiles o Neostradzie a nie InternetDSL, wiec IDSL nie ma tu nic
    do rzeczy. Rownie dobrze mozna sobie operatora zmienic, bo daje
    inne/lepsze/tansze uslugi.

    > Rozrózniasz utrudnienie i No-IP od chorych regulaminów adminów
    > tropiących kazdy pakiet lecący z i do mojego komputera.
    > BTW prościej obejśc zmienne raz na dwa dni IP niz wykastrowany
    > TTL.

    Zalezy z czyjego punktu widzenia. Mi byloby duzo prosciej obejsc TTL
    akurat.

    > Ty tez sie starasz, ale jak widac po doborze argumentów, nie
    > bardzo ci to wychodzi. :-p

    Ze niby ja chce zostac rzecznikiem TPSA??

    > BTW, to juz druga taka propozycja w tych wątkach.
    > Gdybym tylko gebe mial bardziej w TV opatrzoną, to moze byś sie
    > doczekal... ;-D NMSP

    Zacznij w radio...

  • 560. Data: 2004-02-26 23:44:18
    Od: Łukasz Kowalski <l...@w...pl>

    Persona Bartlomiej Korupczynski napisała:

    > Naprawde wierzysz w to co napisales?

    Nie do końca - przy 15 komputerach w jednym lokalu byłoby trochę
    kłopotu z plątaniną kabli ;-P

    > Przepraszam, moze to nie jest oczywiste, ale jednak clue programu to
    > dzielenie lacza *poza* lokal - z wiadomych celow.

    Clue progtamu to dzielenie w ogóle. Ze względu na ciągle kosmiczną
    szybkość przyrostu wydajności PCtów, a z drugiej strony fakt, iż do
    zastosowań innych niż grafika i gry wystarczają maszyny kilkakrotnie
    razy wolniejsze, więcej niż 1 używany komputer w 1 gospodarstwie
    domowym chyba nikogo nie dziwi. Możliwość dzielenia łącza w obrębie
    lokalu to IMO ważny czynnik przy wyborze ISP.

    Nie rozumiem, dlaczego dzielenie mielibyśmy rozpatrywać tylko przez
    pryzmat dizelenia poza lokalem.

    --
    Lowell