  • 41. Data: 2003-11-12 11:38:02
    Temat: Re: TPSA <-> MAN - cięcia ?? :(
    Od: Romuald Szcześniak <r...@g...pl>

    Tue, 11 Nov 2003 19:51:14 +0000 (UTC), Michal Siwek wrote:

    > Tpsa przedluzyla o kolejny miesiac te promocje.
    > Jedni zdadza sprzet, drudzydopiero wezma ehh :((

    ciekawe kiedy tepsa, wreszcie, załapie, że lepiej obniżyć zdecydowanie
    abonament i wyciąć z rynku kablówki, niż tracić na (bz)durnych promocjach?

    --
    RomekSz __________________ http://sqadaq.tk/ __________________ ICQ 38248653
    MusIQ: Apocalyptica - "Conclusion" [Reflections]

    T-shirt:
    Life is *not* a Cabaret, and stop calling me chum!