  • 11. Data: 2009-01-24 11:21:55
    Temat: Re: TV HD Ready a sygnal Full HD?
    Od: "Tomy M." <tomy@_spam_ansibl.com>

    Użytkownik "Jingiel" <X...@X...XX> napisał w wiadomości
    news:glem3k$f2e$1@node1.news.atman.pl...

    > A po co taki czlowiekowi, ktory potrzubuje fotki poogladac? Jak ma tv full
    > hd to normalne, ze jakosc bedzie lepsza niz w hd ready. Po co kolejna
    > inwestycja?

    List sugerował że TV LCD Full HD może
    ZASTAPIĆ taki monitor co jest komplentym
    nieporozumieniem. Nie chcę dołować żadnego
    właściciela TV ale do monitorów graficznych
    to im baaaaardzo daleko.

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 12. Data: 2009-01-24 11:37:48
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    Nie chcę dołować żadnego
    > właściciela TV ale do monitorów graficznych
    > to im baaaaardzo daleko.
    \

    Ale nie bylo mowy o profesjonalnym monitorze do ogladania zdjec, tylko o
    monitorze za "poltora kola". Sorry, ale jesli uwazasz, ze w tym
    przedziale cenowym sa profesjonalne monitory do grafiki to chyba sie mylisz.

    Jingiel

  • 13. Data: 2009-01-26 08:44:29
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Chyba nie widziałeś profesjonalnego monitora do prac
    > graficznych.

    Widziałem... u gościa u którego ten monitor zarabia na siebie i to całkiem
    nieźle. Mój TV służy mi do pospolitej rozrywki + oglądanie zdjęć. I za cenę
    jaką za niego dałem doskonale się sprawdza.

    *piotr'ek*

  • 14. Data: 2009-01-26 13:28:10
    Od: "Tomy M." <tomy@_spam_ansibl.com>

    Użytkownik "*piotr'ek*" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Widziałem... u gościa u którego ten monitor zarabia na siebie i to całkiem
    > nieźle. Mój TV służy mi do pospolitej rozrywki + oglądanie zdjęć. I za
    > cenę jaką za niego dałem doskonale się sprawdza.

    Na mój gust różnica miedzy HD Ready i Full HD przy
    oglądaniu zdjęć jest na tyle nieduża że dla właściwie
    bez znaczenia. Próba motywowania tym kupna TV Full HD
    jest mierna. Zdjęcia oglada się zbyt rzadko. Jeżeli
    mialbym coś kupić do przegladania zdjęć to wolałbym
    projektor.

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 15. Data: 2009-01-26 20:15:26
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

> [...]
    > jest mierna. Zdjęcia oglada się zbyt rzadko. Jeżeli
    > mialbym coś kupić do przegladania zdjęć to wolałbym

    Jak ogladasz na ekranie 32 cali to pewnie roznicy nie widzisz. I to nie
    przy fotkach. Ceny full hd i hd ready sie zacieraja, wiec po co sie
    ograniczac. Zobacz na TV o przekatnej 50 cali to wtedy pogadamy.

    Jingiel

  • 16. Data: 2009-01-27 07:24:58
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 26.01.2009 Jingiel <X...@X...XX> napisał/a:

    > Jak ogladasz na ekranie 32 cali to pewnie roznicy nie widzisz. I to nie
    > przy fotkach. Ceny full hd i hd ready sie zacieraja, wiec po co sie
    > ograniczac. Zobacz na TV o przekatnej 50 cali to wtedy pogadamy.

    Bzdury.
    Możesz mi wytłumaczyć róznicę między 32" a 50" gdy usiądę przed nimi tak,
    aby mieć taką samą szerokość kątową?

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 17. Data: 2009-01-27 07:35:02
    Od: "Wiewior" <j...@f...j.yc>

    Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com> napisał w
    wiadomości news:slrngntdiq.rj6.write-only-with-spf@dns.media-la
    b.com.pl...
    > Bzdury.
    > Możesz mi wytłumaczyć róznicę między 32" a 50" gdy usiądę przed nimi tak,
    > aby mieć taką samą szerokość kątową?

    To Ty siadasz przed telewizorem w szerokości kątowej czy odległości od
    niego?

    --
    Wiewior
    j...@f...j.cy

  • 18. Data: 2009-01-27 09:47:22
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Próba motywowania tym kupna TV Full HD
    > jest mierna.

    Fakt. Założenia miałem takie jakie miałem i niestety założenia te spełniał
    tylko TV FullHD.

    *piotr'ek*

  • 19. Data: 2009-01-27 11:28:24
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 27.01.2009 Wiewior <j...@f...j.yc> napisał/a:
> [...]
    b.com.pl...

    > To Ty siadasz przed telewizorem w szerokości kątowej czy odległości od

    Oczywiście że w odległości, ale zarówno w przypadku tv 32 i 50" mogę
    usiąść tak, aby mieć tą sama szerokość kątową, chyba jasno to napisałem.
    Fizycznie oznacza to że w 50" usiądę dalej :)

    Tu masz tabelkę:
    http://www.hdtv.com.pl/upload/rte/rozdzielczosc_char
    t.jpg

    Więc odpowiednio 32" to 1m a 50" to 1.8m dla optimum. Więc ekran w obu
    przypadkach będzie jednakowo przytłaczał widza.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 20. Data: 2009-01-27 12:00:32
    Od: "Wiewior" <j...@f...j.yc>

    Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com> napisał w
    wiadomości news:slrngntred.dkj.write-only-with-spf@dns.media-la
    b.com.pl...
    > Oczywiście że w odległości, ale zarówno w przypadku tv 32 i 50" mogę
    > usiąść tak, aby mieć tą sama szerokość kątową, chyba jasno to napisałem.
    > Fizycznie oznacza to że w 50" usiądę dalej :)

    Tylko że z reguły siada się w takiej odległości, na jaką pozwala pokój, a
    nie kombinuje z szerokościami kątowymi.