  • 41. Data: 2011-09-15 11:47:19
    Temat: Re: TVN turbo
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Tadeusz

    > Ciekawe czy dalej byś tak współczuł jakby taki pijany debil zabił
    > samochodem kogoś ci bliskiego...

    Kolejny kretyński "argument". Człowieku, masz 10 lat? Po to właśnie
    wymyślono sądy, żeby bliscy nie dokonywali samosądów kierując się
    emocjami. Po to są różne kwalifikacje czynu o tym samym skutku (czyjaś
    śmierć), żeby odróżnić idiotę, który pił i spowodował wypadek, ale jednak
    spowodować go nie chciał od tego, który z premedytacją zaplanował
    morderstwo i je wykonał.

  • 42. Data: 2011-09-15 11:48:04
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Marcin \"Kenickie\" Mydlak

    > Współczuć to powinieneś komuś kogo znam. Stracił bliską osobę przez
    > pijanego debila.

    No i współczuję. Ale to pijany debil, a nie morderca. No chyba, że celowo
    zabił, ale wątpię, bo raczej nikt nie planuje dokonać morderstwa po
    pijaku.

  • 43. Data: 2011-09-15 12:04:45
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-09-14 22:35, megrims pisze:
    > Właśnie pokazali faceta nawalonego 3 promile, zabił 2 osoby i uciekł
    > z miejsca zdarzenia. Co z takim powinni zrobić? Łapy opadają. :(

    Powinni go oddać nagiego w ręce rodzin tych nieżyjących ludzi i
    publicznie wyemitować w TV w godzinach najlepszej ogladalnosci co z nim
    zrobili.

    --
    venioo
    GG:198909

  • 44. Data: 2011-09-15 12:07:06
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "to" <> napisał w wiadomości ...
> [...]
    > śmierć), żeby odróżnić idiotę, który pił i spowodował wypadek, ale jednak
    > spowodować go nie chciał od tego, który z premedytacją zaplanował

    kretyński to ty jesteś...
    bo jakoś nie potrafisz dyskutować bez emocjonalnych osobistych "wycieczek"

    dla tego kto zginął i jego bliskich różnica między "zabójcą" a "mordercą"
    jest nieistotna - i tylko oni mogą określić prawdziwy ból po jego stracie
    i wymiar tej straty a nie jakiś tam sąd, który nie zawsze jest obiektywny
    a czasem nawet akt sprawy dokładnie nie przeczyta

    Sądzić powinien ten kto najwięcej stracił i najwięcej cierpi po zdarzeniu,
    dopiero wtedy sprawca nie miałby większych praw i przywilejów niż
    pokrzywdzony!

  • 45. Data: 2011-09-15 12:18:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tadeusz" <...@s...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > Sądzić powinien ten kto najwięcej stracił i najwięcej cierpi po zdarzeniu,
    > dopiero wtedy sprawca nie miałby większych praw i przywilejów niż
    > pokrzywdzony!

    W niektórych państwach muzułmańskich tak to działa.
    Przenieś się.

  • 46. Data: 2011-09-15 12:53:47
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > No chyba, że celowo
    > zabił, ale wątpię, bo raczej nikt nie planuje dokonać morderstwa po
    > pijaku.

    A jakbym po pijaku (co raczej niemozliwe) wyszedl sobie postrzelac na
    miasto. Tak zwyczajnie, do golebii, do scian, w powietrze to jak bys to
    zakwalifikowal? Czym rozni sie samochod od broni palnej, czy bialej?
    Chyba tylko tym, ze samochodem latwiej zabic wiecej ludzi. Jesli ktos
    swiadomie upija sie i potem prowadzi samochod, to musi przedtem sobie
    zdawac sprawe, ze nie jest jedynym czlowiekiem na swiecie, ktoremu
    alkohol nie ogranicza zdolnosci chocby utrzymania toru jazdy. Tak,
    planuje morderstwo. Zabije - zrealizowal zamiar. Jest doroslym
    czlowiekiem, musi znac konsekwencje swoich czynow i za nie odpowiadac.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 47. Data: 2011-09-15 12:56:43
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino" <> napisał w wiadomości ...

    > Przenieś się.

    nie prosiłem cię o żadne rady więc "daj se siana"

  • 48. Data: 2011-09-15 13:01:13
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > PS. Dałbym sobie rękę uciąć, że po dwóch piwach pojechałbym dużo lepiej
    > niż po nieprzespanej nocy.

    Po nie przespanej nocy raczej zdajesz sobie sprawe ze swoich
    ograniczonych mozliwosci. W przypadku kierowcow ciezarowek jest
    okreslony czas pracy kierowcy. Po pijaku wielu ludzi jest bogami, moga
    wszystko i ich prawa fizyki nie dotycza. Do tego stanu doprowadzili sie
    swiadomie.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 49. Data: 2011-09-15 13:06:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > nie prosiłem cię o żadne rady

    A kto Ciebie prosił o lobbowanie na rzecz przeniesienia dzikiego świata do
    nas?

  • 50. Data: 2011-09-15 13:08:25
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 15/09/2011 12:06, Cavallino wrote:
    > Użytkownik "Tadeusz" <...@s...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A kto Ciebie prosił o lobbowanie na rzecz przeniesienia dzikiego świata
    > do nas?

    Zaskakujące jest u Cavallino poszanowanie i wiara w sądy w świetle tego,
    jak traktuje te głupie i źle ustanowione przepisy ruchu drogowego
    zapierdalając w swojej kijance ile uzna za stosowne.

    Mentalność emeryta pod blokiem, dzieci z piłka przegania, ale sam puści
    kundla, żeby obesrał trawniki.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil