  • 11. Data: 2018-07-06 12:56:58
    Temat: Re: Tablet w aucie
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-07-05 o 23:42, r...@k...pl pisze:
    > Tak, ale szukam na androidzie, DIN1 no i zapomniałem wspomnieć o karcie SIM :)
    >
    > Nic nie znalazłem takiego.

    Zanim kupisz coś takiego pomyśl o odbiciach słońca. Ja długo się
    nakombinowałem żeby ustawić optymalny kąt ekranu.

  • 12. Data: 2018-07-06 13:02:53
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-07-05 o 13:33, r...@k...pl pisze:

    > Robił ktoś coś takiego?
    > W aucie jest radio DIN1 (nadaje się do wymiany), no ale fajnie jakby zostało...
    > Szukam czegoś uniwersalnego do przyszłych aut też.

    Ja mam taki patent że na przymocowanym tablecie (oczywiście jest pod
    skosem na desce rozdzielczej a nie wiszący na szybie) kładę futerał i
    wygląda to tak jakby ktoś zabrał tablet i zostawił po nim puste miejsce
    (ciiii...):-)
    Przecież nie będę nosił ze sobą tabletu wartego 200 zł? :-)
    Zauważyłem też że drugim powodem przykrywania tabletu jest jego
    nagrzewanie w słońcu. Czasem się nie chce odpalić a częściej nie chce
    ładować baterii (Samsung tab 3)