  • 11. Data: 2013-01-10 15:20:36
    Temat: Re: Tak poprawiaja bezpieczenstwo
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2013-01-10 14:16, J.F wrote:

    > Powiedzmy sobie szczerze ze mandat od niezauwazonego FR skuteczniej
    > poprawia bezpieczenstwo niz widok oznakowanego rejestratora :-)

    Taak, szczegolnie przyslany po blisko trzech miesiacach...
    A do tego czasu "drogowy morderca" "niemalze zabija" kazdego dnia.

    --

    memento lorem ipsum

  • 12. Data: 2013-01-10 16:53:14
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "terjan" napisał w wiadomości
    >mam stary samochód nic nie warty ale na chodzie, a co jakbym tak z
    >piskiem zahamował, full wsteczny i rozpłaszczył ten cały ich przodzik
    >z "głowicą" ? następnie wysiadł i "o przepraszam nie zauważyłem" ?

    No co - twoj ubezpieczyciel poniesie wymierna szkode.
    A oni zalowac sobie nie beda - rozpisza sie szeroko w stratach, i
    zyskaja czesci zamienne.

    Chyba ze wszystko sie nagra na kamere i bedzie chuliganskie
    zniszczenie mienia znacznej wartosci, a nie "nie zauwazylem".
    Ubezpieczyciel sie wypnie, a komornik bedzie sciagal z wieziennej
    pensji.

    Co innego jakbys tak mial kamaza na litewskich numerach - choc
    doradzalbym raczej bialoruskiego :-)

    Albo dronami ich, z powietrza :-)

    J.

  • 13. Data: 2013-01-10 17:46:39
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-01-10 15:20, elmer radi radisson pisze:

    > Taak, szczegolnie przyslany po blisko trzech miesiacach...

    To w sumie nieistotne - działa. Oczywiście są narzekania, ze tak długo,
    że bezprawnie itd., niemniej działa.

    > A do tego czasu "drogowy morderca" "niemalze zabija" kazdego dnia.

    To od tego czasu już mniej, a o to w końcu chodzi.

  • 14. Data: 2013-01-10 18:06:35
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-01-10 16:53, J.F pisze:

> [...]
    > Ubezpieczyciel sie wypnie, a komornik bedzie sciagal z wieziennej pensji.
    >
    > Co innego jakbys tak mial kamaza na litewskich numerach - choc

    Albo z Iranu.

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 15. Data: 2013-01-10 18:10:35
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "elmer radi radisson" napisał
    On 2013-01-10 14:16, J.F wrote:

    >Taak, szczegolnie przyslany po blisko trzech miesiacach...
    >A do tego czasu "drogowy morderca" "niemalze zabija" kazdego dnia.

    Przez 3 miesiace zabija, ale w 4-tym przychodzi drugi list i od tego
    czasu prowadzi juz grzecznie i przepisowo przez cale lata :-P

    J.

  • 16. Data: 2013-01-10 20:40:48
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2013-01-10 17:46, Artur Maśląg wrote:

    > To w sumie nieistotne - działa. Oczywiście są narzekania, ze tak długo,
    > że bezprawnie itd., niemniej działa.

    Jak spowoduje wypadek z wlasnej winy a okaze sie ze ze ma nie rozliczona
    pamiatkowa fotke sprzed tegoz zdarzenia z jeszcze nie
    rozbita fura, a od tego wykroczenia dalej jezdzil to z pewnoscia
    inspekcja bedzie mogla byc "dumna" z prewencyjnej funkcji swoich
    nieoznakowanych fur. Szansa takiej sytuacji niby mala w przypadku
    jednego kierowcy, jednakze w przypadku wielu tysiecy innych
    zarejestrowanych i 180 dni na powiadomienie sprawcy juz moze
    faktycznie miec miejsce. No i sie rozleje mleko ze nie umozliwiono
    dalszej realizacji czynow ktorych fakt wczesniej zarejestrowano.

    --

    memento lorem ipsum

  • 17. Data: 2013-01-10 20:48:41
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-01-10 20:40, elmer radi radisson pisze:

> [...]
    > faktycznie miec miejsce. No i sie rozleje mleko ze nie umozliwiono
    > dalszej realizacji czynow ktorych fakt wczesniej zarejestrowano.

    Spokojna głowa - jak trafnie zauważyłeś, szansa na tak czarny
    scenariusz jest 'niby mala w przypadku jednego kierowcy', a co
    za tym idzie działa tak samo skutecznie, jak mandaty wystawianie
    w przeciągu tygodnia.

  • 18. Data: 2013-01-11 08:41:21
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 10 Jan 2013 15:17:34 +0100, elmer radi radisson

    > W jakim mrowisku, bez przesady. I generalnie wypadki to sie
    > tam nie zdarzaja. [...] A tutaj ruch plynny, regularny [...]

    Tylko dlatego, że większość jednak jedzie zgodnie z ograniczeniem.

    > Na tym przypadku intencje widoczne sa jak na dloni.

    Na tym przykładzie widać idealnie, że nawet jak dopuszczalna prędkość jest
    dobrze dobrana, to zawsze znajdą się tacy którzy wiedzą lepiej, bo bardziej
    im się śpieszy niż innym.

    --
    Pozdor Myjk

  • 19. Data: 2013-01-11 09:24:56
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2013-01-10 13:42, Kapibara pisze:

    > A co, korona by im z głowy spadła gdyby tak oznakowali te pojazdy?

    W wielkim uproszczeniu chodzi o to, żeby kierowca przestrzegał
    ograniczeń, a nie zwalniał na widok fotoradaru.

    > Ponoć
    > zależy im na poprawie bezpieczeństwa. ;-) ...no dobra, wiem wiem o co
    > chodzi, tak tylko pytam.

    A to oczywiście swoją drogą ;)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 20. Data: 2013-01-11 13:25:45
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 11 Jan 2013 08:41:21 +0100 osobnik zwany Myjk napisał:

> [...]
    >
    > Na tym przykładzie widać idealnie, że nawet jak dopuszczalna prędkość
    > jest dobrze dobrana, to zawsze znajdą się tacy którzy wiedzą lepiej, bo

    jezeli jest dobrze dobrana w 1% przypadków to takie są skutki

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?