  • 21. Data: 2013-01-11 14:07:00
    Temat: Re: Tak poprawiaja bezpieczenstwo
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    "szufla" <b...@e...pl> wrote in message
    news:kcm5mh$hsr$1@node1.news.atman.pl...
    > http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,bez-swia
    tel-na-poboczu-br-tak-pracuje-fotoradar-itd,72783.ht
    ml
    > http://goo.gl/maps/64Id5
    >
    > Szerokosci przy powrocie z pracy :)

    Olać ten kretyński radar, mnie bardziej zastanawia, co za sadysta ustalił na
    trzypasmówce limit 80km/h? Przecież to złośliwość.

  • 22. Data: 2013-01-11 15:49:53
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2013-01-11 08:41, Myjk wrote:

    > Tylko dlatego, że większość jednak jedzie zgodnie z ograniczeniem.

    Raczej dlatego, ze nie ma tam skrzyzowan ani swiatel, a trzy pasy ruchu
    to wystarczajaca ilosc.

    > Na tym przykładzie widać idealnie, że nawet jak dopuszczalna prędkość jest
    > dobrze dobrana, to zawsze znajdą się tacy którzy wiedzą lepiej, bo bardziej
    > im się śpieszy niż innym.

    Moze wrocmy ad meritum - dlaczego nie staneli w jednym z innych
    okolicznych miejsc gdzie faktycznie zdarzaja sie wypadki czy istnieje
    ich szczegolne ryzyko, za to staneli w miejscu gdzie latwo wyrobic
    dniowke? Minister Nowak trabi tyle o pieszych. czy na tym maja polegac
    rzekome dzialania na rzecz poprawy bezpieczenstwa? I czy to ma byc
    przyklad na uczciwe i autentyczne zamiary panstwa?

    --

    memento lorem ipsum

  • 23. Data: 2013-01-12 10:29:52
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "LEPEK" <n...@n...net>

    > W wielkim uproszczeniu chodzi o to, żeby kierowca przestrzegał ograniczeń,
    > a nie zwalniał na widok fotoradaru.

    Po co ?

    Chodzi o to, by .. gonić króliczka (by króliczek czuł, że jest goniony) albo
    bo go złapać(zjeść).

  • 24. Data: 2013-01-14 07:28:48
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 11 Jan 2013 15:49:53 +0100, elmer radi radisson

    > Raczej dlatego, ze nie ma tam skrzyzowan ani swiatel,
    > a trzy pasy ruchu to wystarczajaca ilosc.

    ...przy odpowiednio ograniczonej prędkości.

    > Moze wrocmy ad meritum - dlaczego nie staneli w jednym z innych
    > okolicznych miejsc gdzie faktycznie zdarzaja sie wypadki

    Nie ma to większego znaczenia gdzie stoją. Jak ktoś w tym miejscu nie
    potrafi jechać zgodnie z przepisami, to w innym, gdzie ograniczenie
    prędkości jest niżej, też nie pojedzie wolniej. Ponadto nie zawsze w takich
    miejscach jest możliwość zatrzymania się.

    > czy na tym maja polegac rzekome dzialania na rzecz poprawy bezpieczenstwa?

    Tak, jeśli dostanie 2 mandaty, to w końcu zwolni.

    > I czy to ma byc przyklad na uczciwe i autentyczne zamiary panstwa?

    Uczciwy obywatel się odezwał.

    --
    Pozdor Myjk