  • 11. Data: 2019-03-24 22:52:15
    Temat: Re: Taka mała instalacja
    Od: szod <b...@a...pl>

    W dniu 24-03-2019 o 22:10, PiteR pisze:

    > zobacz dwa schematy
    > bez przekaznika i z przekaznikiem
    >
    > http://piterpro.private.pl/img/budzik_lampy.jpg

    Nie potrzeba żadnych diod. Wystarczy przełącznik dwu pozycyjny. W jednej
    pozycji dodatkowa lampa łączy się ze wstecznym, a w drugiej podłącza się
    do bieguna zasilania pomijając włącznik wstecznego i odłączając się od
    niego.

  • 12. Data: 2019-03-24 23:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

    > A to już nie rozumiem co chcesz zrobić. Bo piszesz że lampy połączysz
    > to i tak napięcie wróci do skrzyni po kablu wstecznego.

    Tak masz racje... zle sobie to w głowie ułozyłem. :)

    > to juz jej nie chcesz włączać ze wstecznym?
    >
    > zobacz dwa schematy
    > bez przekaznika i z przekaznikiem
    >
    > http://piterpro.private.pl/img/budzik_lampy.jpg

    :)
    ogarnę to. dziekuje za podpowiedz.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę