  • 31. Data: 2019-01-30 02:27:34
    Temat: Re: Takie ogłoszonko
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu środa, 30 stycznia 2019 02:16:01 UTC+9 użytkownik WM napisał:
    > Specjalista twierdzi, że kuchnia koreańska jest bardzo zdrowa.

    Każda kuchnnia jest jednocześnie bardzo zdrowa i bardzo niezdrowa. Zależy co wrzucasz
    na talerz. Specjalista może twierdzić co tylko chce i zawsze będzie miał jakąś tam
    rację.

  • 32. Data: 2019-01-30 05:03:00
    Od: 4...@g...com

    A w ichnim radiu twierdza ze najzdrowsza jest kuchnia polska. Jest bardzo stara, tak
    stara jak czlowiek co zaczal jako pierwszy chodzic na dwoch nogach, ze je sie to co
    rosnie w okolicy. Jak do Japonii amerykance po wojnie przywiezli swoje szybkie zarcie
    to nowotwory u Japonczykow zakwitly. W Polsce zrobili badania na zawartosc arsenu we
    krwi i tendencja na zachodowanie na raka. I wyszlo im ze jak utrzymywac stezenie
    arsenu w dolnej strefie stanow niskich to kobiety z uwalonym genem odpowiedzialnym za
    kobiece nowotwory niechetnie na raka chorowaly. Ten gen jak jest uwalony to daje
    prawie pewnosc ze sie bedzie mialo raka. Angelina Jolie kazala sobie piersi usunac bo
    ma ten gen uszkodzony. Terapia zeby obnizyc poziom arsenu prosta jak budowa cepa. Nie
    jesc ryzu, zwlaszcza bialego. Nie jesc ryb i roznych morskich robakow. Tyle mniej
    wiecej mowil w tv jakis profesor onkolog co robil badania. Ale co z Japonczykami jak
    oni ryz jak my kartofle i same ryby i robactwo rozne. Im pewno nie szkodzi bo zawsze
    to jedli ale moze im szkodzic zbyt duza zawartosc innego pierwiastka. Pytali
    profesora co z facetami i arsenem. Odpowiedzial ze niestety u facetow takich badan
    nie robili ale nie spodziewa sie cudu ze wysokie ale w jeszcze w normie stezenie
    arsenu jest dla nas bezpieczne. Taka prosta nauka dla nas. Jak ktos pierdoli ze w
    jakis Chinach czy innej Kolumbii jest zdrowe jedzenie to sami dodajemy ze dla
    Chinczykow i Kolumbijczykow ale nie dla nas.

  • 33. Data: 2019-01-30 06:05:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik 4kogutek44 napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >A w ichnim radiu twierdza ze najzdrowsza jest kuchnia polska.
    >Jest bardzo stara, tak stara jak czlowiek co zaczal jako pierwszy
    >chodzic na dwoch nogach, ze je sie to co rosnie w okolicy.

    A jezykoznawcy twierdza, ze nasz jezyk to gdzies ze wschodu pochodzi.

> [...]
    >nowotwory niechetnie na raka chorowaly. Ten gen jak jest uwalony to
    >daje prawie pewnosc ze sie bedzie mialo raka.

    I jak rozumiem jest przez arsen jakos aktywowany ? Ciekawe ...

> [...]
    >robactwo rozne. Im pewno nie szkodzi bo zawsze to jedli ale moze im
    >szkodzic zbyt duza zawartosc innego pierwiastka.

    I te pierwiastki przywoza Amerykance w fastfoodach ?

    Ale jest pewien problem - Angelina ma tyle lat, ze juz dawno zdazyla
    by sie rozmnozyc.
    No i ten gen przechodzi na nastepne pokolenie.

    >Taka prosta nauka dla nas. Jak ktos pierdoli ze w jakis Chinach czy
    >innej Kolumbii jest zdrowe jedzenie to sami dodajemy ze dla
    >Chinczykow i Kolumbijczykow ale nie dla nas.

    Taaa ... co dzis jadles ? Ziemniaki ? Przywiezione przez Hiszpanow z
    Ameryki.
    Pomidory ? Tak samo.
    Kapusta ponoc trafila do nas z Wloch.

    Wiec wp* kasze, z niewielka iloscia miesa, bo za drogie :-)

    Kura jak czytam tez gdzies z Azji pochodzi, no ale jesli i my stamtad,
    to moze pasujemy ...

    J.

  • 34. Data: 2019-01-30 08:14:33
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-01-30 o 02:22, Konrad Anikiel pisze:
> [...]
    oglegroups.com...

    > W sensie że jak drobina krzemionki penetruje ścianę komórkową to nie robi żadnego
    bydła, jak na przykład benzoapiren. Azbest nie penetruje, ale gdyby penetrował to też
    byłby niegroźny. Rury z betonu wzmacnianego włóknami azbestowymi powszechnie były
    stosowane do wodociągów, wino powszechnie było filtrowane na azbeście, wypiliśmy tego
    w życiu trochę i nic. Bo poszło w przełyk, a nie w tchawicę.

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Azbest#Szkodliwo%C5%9B
    %C4%87

    Azbest jest przyczyną pylicy azbestowej, chorób opłucnej (w tym
    międzybłoniaka), oraz nowotworów (raka oskrzela, jajnika, nerki i krtani).

    WM

  • 35. Data: 2019-01-31 10:43:43
    Od: "Stokrotka" <o...@i...pl>

    > W Polsce to nielegalne, bo jest zakaz zasłaniania twarzy publicznie.

    Jak nielegalne jak można kupić w markecie?

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 36. Data: 2019-01-31 10:56:00
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2019-01-30 o 05:03, 4...@g...com pisze:
    > A w ichnim radiu twierdza ze najzdrowsza jest kuchnia polska. Jest bardzo stara,
    tak stara jak czlowiek co zaczal jako pierwszy chodzic na dwoch nogach, ze je sie to
    co rosnie w okolicy.

    Kuchnia polska ewoluowała na przestrzeni dziejów.
    Kiedyś jedli to co znaleźli przy swojej półziemiance.
    Teraz jedzą, to co znajdą najtańsze w sklepie.

  • 37. Data: 2019-01-31 11:03:37
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2019-01-29 o 18:41, WM pisze:

    > W Polsce to nielegalne, bo jest zakaz zasłaniania twarzy publicznie.
    > Jak w takiej masce jeść i rozmawiać?

    A po co taki zakaz?
    Żeby mnie było można rozpoznać, jak będę robił napad na bank?

  • 38. Data: 2019-01-31 11:30:33
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-01-31 o 11:03, robot pisze:

    > A po co taki zakaz?
    > Żeby mnie było można rozpoznać, jak będę robił napad na bank?

    Argumenty są różne:
    https://www.polityka.pl/galerie/1708924,1,10-panstw-
    w-europie-w-ktorych-ogranicza-sie-prawo-do-zaslanian
    ia-twarzy.read

    WM

  • 39. Data: 2019-02-01 12:02:54
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2019-01-31 o 11:30, WM pisze:

    > Argumenty są różne:
    > https://www.polityka.pl/galerie/1708924,1,10-panstw-
    w-europie-w-ktorych-ogranicza-sie-prawo-do-zaslanian
    ia-twarzy.read

    Zanim przeczytam, zapytam bo nie rozumiem.
    to znaczy, że nasz rząd wprowadzenie zakazu zasłaniania twarzy argumentuje "różnie".

  • 40. Data: 2019-02-01 12:23:19
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-02-01 o 12:02, robot pisze:

> [...]
    ia-twarzy.read

    > Zanim przeczytam, zapytam bo nie rozumiem.
    > to znaczy, że nasz rząd wprowadzenie zakazu zasłaniania twarzy

    Chyba już się przyzwyczaiłeś, że politycy nie podają rzeczywistych
    powodów, tylko zastępcze łatwostrawne.
    Nie powiedzą, że chodzi o wzięcie towarzystwa za pysk, bo to kontrowersyjne.
    Powiedzą, że to dla bezpieczeństwa ogółu, lub coś co akurat jest
    chwytliwe w innych krajach.
    Polityka jest brudna niestety, ale naiwni mają myśleć, że się o nich
    troszczy.
    Tylko ci co kiedyś byli naiwni, teraz zmądrzeli i nie dają się łatwo
    wkręcać.

    WM