  • 11. Data: 2018-01-16 13:46:22
    Temat: Re: Tani telefon w T-mobile ?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "rr" napisał w wiadomości grup
    W dniu 16.01.2018 o 11:09, Liwiusz pisze:
    (...)

    >a jak z zasięgiem w V-M ?

    Ogolnie dobrze, wszak ma duzo sieci do dyspozycji ... ale zauwazam
    pewne problemy przy przelaczaniu.
    Tylko nie jestem pewien czy to nie wina telefonu (samsung).
    No ale sa.

    J.

  • 12. Data: 2018-01-16 13:47:10
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-01-16 o 13:42, rr pisze:
    > W dniu 16.01.2018 o 11:09, Liwiusz pisze:
    > (...)

    > Dziękuję, :-)
    >
    > a jak z zasięgiem w V-M ?

    W porządku, działa również na nadajnikach T-Mobile, więc w najgorszym
    przypadku nie zauważysz żadnej różnicy.

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2018-01-16 17:17:36
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    > A po co przenosić się do innej sieci, aby potem wrócić do TM do nędznej
    > i krótkiej promocji?
    żeby było tanio. W tytule postu jest słowo "tanio"

    > Lepiej przenieść się raz a dobrze, i wybrać ofertę,
    > w której przy takim profilu dzwonienia będzie się miało numer bezpłatnie
    > "na zawsze" (a przynajmniej na bardzo długo, do czasu wycofania danej
    > oferty z działania).

    Wszystko zależy jak definiujesz "lepiej". LEpiej się kupuje w drogich
    sklepach, bo inni widza że mnie stać. lepiej się buduje domy o
    skomplikowanej bryle, bo widać że jestem bogaty, a że potem cieknie,
    albo kredyt na całe zycie....
    Ja tak nie myślę, jeśli usługa firmy a i firmy b jest sobie równa, to
    biorę to co tańsze. Fremium jest ok, sam korzystam, ale pół godziny
    rozmów na głownym telefonie - to jest porażka. czasami jak chcę się
    dodzwonić do lekarza dłużej czekam

    ToMasz

  • 14. Data: 2018-01-16 17:29:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-01-16 o 17:17, ToMasz pisze:

    > żeby było tanio. W tytule postu jest słowo "tanio"

    To nadal nie ma sensu - proponujesz coś, co kosztuje 25zł i daje konto
    ważne przez 120 dni. Tymczasem to samo można osiągnąć na zawsze i za
    0zł, pod warunkiem, że nie przeniesie się z powrotem numeru to TM.

    > Wszystko zależy jak definiujesz "lepiej". LEpiej się kupuje w drogich

    0zł na zawsze

    JEST LEPSZE OD

    25zł na 120zł, a potem szukać dalej.

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2018-01-16 17:29:53
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-01-16 o 17:29, Liwiusz pisze:
    > 0zł na zawsze
    >
    > JEST LEPSZE OD
    >
    > 25zł na 120zł, a potem szukać dalej.

    *120 dni.

    --
    Liwiusz

  • 16. Data: 2018-01-16 19:22:09
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 16.01.2018 o 17:29, Liwiusz pisze:

    > *120 dni.

    rozumiem, masz racje, o ile te 30min wystarczy
    można też przejść do orange za zerozł na 93 dni no limitu
    bez smsów
    ToMasz

  • 17. Data: 2018-01-16 21:08:15
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-01-16 o 13:41, rr pisze:

    > Z pokorą przyjmuję krytykę, ale proszę mi wskazać, co napisałem źle ?
    >
    > Pozdrawiam
    > rr

    Prawdopodobnie chodzi o delimiter - czyli ciąg znaków oddzielających
    właściwy tekst od podpisu.
    Ten ciąg znaków to [minus] [minus] [spacja].
    Starsze programy mailowe i czytniki newsów "wycinały" podpis z odpowiedzi.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 18. Data: 2018-01-16 21:18:29
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-01-16 o 19:22, ToMasz pisze:

    > rozumiem, masz racje, o ile te 30min wystarczy

    Wątkotwórca napisał, że starczy, więc takie oferty otrzymuje.

    > można też przejść do orange za zerozł na 93 dni no limitu
    > bez smsów

    Z smsów korzysta, więc to nie jest oferta dopasowana do niego.

    --
    Liwiusz

  • 19. Data: 2018-01-17 05:39:39
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-01-16 o 13:41, rr pisze:

    > Z pokorą przyjmuję krytykę, ale proszę mi wskazać, co napisałem źle ?

    Przed znakami przestankowymi nie stawia się spacji.
    A to z tego prostego powodu, że owe znaki stawia się *za* a nie *przed*
    wyrazem lub zdaniem.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 20. Data: 2018-01-17 09:20:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-01-17 o 05:39, Akarm pisze:

    > Przed znakami przestankowymi nie stawia się spacji.
    > A to z tego prostego powodu, że owe znaki stawia się *za* a nie *przed*
    > wyrazem lub zdaniem.

    Twój argument jest do dupy, jak większość gdy coś napiszesz. W języku
    francuskim znaki stawia się też za wyrazem lub zdaniem, a spację się
    stosuje.

    --
    Liwiusz