  • 21. Data: 2019-05-09 17:28:03
    Temat: Re: Tania terenówka
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 09.05.2019 o 17:06, Cavallino pisze:
    > To prawda, właściwości terenowe Dustera są zupełnie niezłe.
    > Niestety - to jest jedyna dobra rzecz w tym samochodzie, poza ceną ale
    > tylko tanich wersji.
    > Cała reszta jest po prostu zła.

    To co zastaje? Suzuki SV4 ? Myślę też o wzięciu w leasing nowego, ale
    tylko najtańszego samochodu.

  • 22. Data: 2019-05-09 17:42:35
    Od: wowa <w...@g...pl>

    > To co zastaje? Suzuki SV4 ? Myślę też o wzięciu w leasing nowego, ale tylko
    > najtańszego samochodu.

    Jak nowy to proszę https://www.tarmot4x4.pl/, pisali też o używanych :)
    Wojtek

  • 23. Data: 2019-05-10 17:49:47
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 09-05-2019 o 17:28, Borneq pisze:

    > To co zastaje?

    To zależy od wymagań.
    Może akurat tania, biedna wersja Dustera komuś wystarczy - jak kupisz go
    za 40 czy 50 tys, to tyle jest wart.

    Ja porównywałem do normalnych, współczesnych samochodów, ale myślę że
    wobec Suzuki SX4 sprzed wielu lat, to spokojnie można go porównać.
    Jest jeszcze Vitara.

  • 24. Data: 2019-05-10 17:52:50
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 09-05-2019 o 17:42, wowa pisze:

    > Jak nowy to proszę https://www.tarmot4x4.pl/, pisali też o używanych :)

    Bez przesady - pisali też o samochodach.

    Jak bardzo dziurawa jest ta droga?
    Bo Duster i coś bardziej terenowego to jest niezbędny, jeśli koleiny są
    na 20 cm, takie od kół ciągnika.

    Zazwyczaj drogi tak nie wyglądają, nawet szutrowe - po większości z
    nich, przejedzie prawie każdy suv z napędem 4x4.
    Najwyżej założy się opony AT lub MT.

  • 25. Data: 2019-05-10 18:03:01
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 10.05.2019 o 17:52, Cavallino pisze:
    > Jak bardzo dziurawa jest ta droga?
    > Bo Duster i coś bardziej terenowego to jest niezbędny, jeśli koleiny są
    > na 20 cm, takie od kół ciągnika.

    Droga rozjeżdżona ciągnikiem, nawet gdy nie ma akurat błota to są bardzo
    duże koleiny.

  • 26. Data: 2019-05-11 08:00:11
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 10-05-2019 o 18:03, Borneq pisze:

    > Droga rozjeżdżona ciągnikiem, nawet gdy nie ma akurat błota to są bardzo
    > duże koleiny.

    No to crossovery odpadają.
    A jak często jeździsz po autostradach i w dalsze trasy?

    Zmierz te koleiny, bo jak Ci wyjdzie że są głębsze niż 20 cm, to bez
    liftu nawet z terenówką możesz mieć problem, a do Dustera będziesz
    musiał dopłacać za jego podniesienie.

  • 27. Data: 2019-05-12 21:39:31
    Od: adam <a...@a...pl>

    > To co zastaje?

    Powinien mieć jakąś formę 4x4 i duży prześwit, pozostałe parametry,
    które decydują o dzielności terenowej są u Ciebie w zasadzie bez
    znaczenia. Tu masz porównanie, może coś wybierzesz.

    https://www.wyborkierowcow.pl/zestawienie-przeswitow
    -w-roznych-klasach-samochodow/

  • 28. Data: 2019-05-15 23:14:43
    Od: j...@i...pl

    On 08 May 2019 18:59:53 GMT, Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >Master tudziez trafik z silnikiem 2.0 to niesamowicie niezawodne
    >samochody.

    Mam 2.5 dci, dobiega do 550 tys. km i nie chce się zepsuć ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06