  • 21. Data: 2015-07-03 19:10:08
    Temat: Re: Tanie Karty pamięci na Allegro
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 03.07.2015 o 18:54, Smok Eustachy pisze:

    > Toshiba to jakaś firma jest czy w sumie nonejm?

    Żartujesz sobie?

    --
    Czarek

  • 22. Data: 2015-07-04 02:57:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Smok Eustachy" 5596be47$0$2187$6...@n...neostrada.pl

    > W wyniku rozpoznania kupiłem za 32 w Kerfurze. Akurat była, Toshiba to jakaś firma
    jest czy w sumie nonejm?

    Jedno i drugie. Miałem Toshiby: nagrywarkę, dysk 2.5" o pojemności 320 GB obudowie
    USB2 i kartę pamięci SD o pojemności 4 GB. Nagrywarka była bardzo zła; dysk nie
    startował z USB w trybie USB2, bo zżerał za dużo energii na starcie; z karty posypały
    się drzazgi. Karta była firmowana przez SanDisk; dysk -- chyba przez Platinum;
    obudowa
    nagrywarki firmowanej przez Toshibę zawierała w sobie napęd Samsunga. Dysk pracuje do
    tej pory, ale nie jako zewnętrzny, gdyż nie chciał startować w trybie USB2.

    Dokładniej -- dysk pracuje z przerwami w netbooku.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 23. Data: 2015-07-04 18:30:49
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2015-07-01 o 10:48, J.F. pisze:

    > Aktualni kandydaci
    > http://allegro.pl/karta-pamieci-64gb-micro-sd-adapte
    r-class10-sdhc-i5392081901.html

    U takiego sprzedawcy kupować może tylko kretyn.
    Zresztą o tym nawet świadczą komentarze, jak choćby _pozytywny_ w takim
    stylu: Mimo że karta nie jest zgodna z opisem (class 10), to "Bardzo
    uczciwy sprzedawca.Polecam".
    Widać, że debili nie brakuje. :D

    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 24. Data: 2015-07-08 00:42:03
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marcin N" <m...@o...pl> wrote in message

    > Gdyby tak dało się kupić jakiś moduł sterownika z np. 8 gniazdami na takie
    > karty. Całość widziana by była przez komputer jako jedna duża karta. Może
    > by to miało wzięcie?

    Wymyślasz RAID od nowa? :-)

  • 25. Data: 2015-07-09 15:38:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Pszemol" mnkc5l$jo4$...@d...me

    Całość widziana by była przez komputer jako

    > Wymyślasz RAID od nowa? :-)

    Można by to było umieścić w obudowie łudząco
    przypominającej dysk 2.5" i wrzucić do wnętrza
    tej obudowy stosowne generatory szumu silnika
    i głowic. ;)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 26. Data: 2015-07-10 11:00:39
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-07-08 o 00:42, Pszemol pisze:
    > "Marcin N" <m...@o...pl> wrote in message

    > Wymyślasz RAID od nowa? :-)

    Tak. Coś w tym stylu. Tylko dla kart SD, nie dla dysków.

    --
    MN

  • 27. Data: 2015-07-10 14:46:36
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 10 Jul 2015 11:00:39 +0200, Marcin N
    <m...@o...pl> wrote:
    > Tak. Coś w tym stylu. Tylko dla kart SD, nie dla dysków.

    A po co jedno urządzenie z kilkoma slotami, może być kilka czytników
    wpięte w hub usb, wystarczy zwykły md (/dev/md), który połączy
    cokolwiek wpięte gdziekolwiek w jeden "dysk".

    --
    Marek

  • 28. Data: 2015-07-14 21:13:49
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 29 Jun 2015 07:43:08 +0000 (UTC), Dominik & Co
    <D...@g...pl.invalid> wrote:

    >Nie, nie opłaca się. Z wysyłką* wychodzi drożej, niż w stacjonarnym
    >sklepie (ostatnio np. w Leclercu 16GB po bodaj 22 zł).

    Dokładnie. Kingston 16 GB za 22 zł., GoodRam w podobnej cenie.
    SanDiska 32 GB kupiłem w Leclercu za 45 zł.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280