  • 31. Data: 2011-06-30 14:07:03
    Temat: Re: Tanie czujniki cofania z allegro
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 29 Jun 2011 09:10:34 -0700 (PDT), w
    <b...@x...go
    oglegroups.com>, hamberg
    <r...@g...com> napisał(-a):

    > Panowie przeciez czulosc sie reguluje!

    A takie czujniki wykrywają słupki (takie o szer. ok. 15cm) albo barierkę na
    wys. powiedzmy 1m?
    Czy tylko "porządną" przeszkodę?

  • 32. Data: 2011-06-30 19:30:12
    Od: BearBag <b...@o...pl>

    > A takie czujniki wykrywają słupki (takie o szer. ok. 15cm) albo barierkę na
    > wys. powiedzmy 1m?
    > Czy tylko "porządną" przeszkodę?

    Wykrywają, chyba że coś jest poniżej albo powyżej kąta widzenia (ale to już
    widać w szybie)

  • 33. Data: 2011-07-01 18:26:05
    Od: hamberg <r...@g...com>

    > A takie czujniki wykrywają słupki (takie o szer. ok. 15cm) albo barierkę na
    > wys. powiedzmy 1m?
    > Czy tylko "porządną" przeszkodę?

    spokojnie wykryja Ci niewidoczny kwietnik betonowy, niski slupek
    parkingowy o srednicy 5-7cm. Wystarczy poprawnie ustawic czulosc -
    tylko jak sie przedobrzy to trawe zaczyna wykrywac i gorki na drodze
    ktore normalnie mozna przejechac.

  • 34. Data: 2011-07-18 19:12:27
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 30 Jun 2011 14:07:03 +0200, "r...@k...pl"
    <r...@k...pl> wrote:

    >A takie czujniki wykrywają słupki (takie o szer. ok. 15cm) albo barierkę na
    >wys. powiedzmy 1m?
    >Czy tylko "porządną" przeszkodę?

    Moje, fabrycznie montowane, wykrywają krawężnik.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280