  • 11. Data: 2019-11-28 17:20:40
    Temat: Re: Tanie przekaźniki miniaturowe
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Mateusz Viste wrote:

    > Ale teraz - w dobie wszechobecnych LEDów - to już chyba po ptakach.

    W salonowej Fabii mam zwykłe żarówki, nie przesadzajmy z tą
    wszechobecnością. Może za 5 lat...

    Pozdrawiam, Piotr

  • 12. Data: 2019-11-28 20:36:57
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2019-11-28 o 17:20 +0100, Jarosław Sokołowski napisał:

    > Ale może ktoś by chciał do Łady? Tam chyba nie ma LEDów.

    Słuszna uwaga - ale mimo wszystko w Ładzie taki wynalazek nie miałby
    zastosowania, Ładą się po prostu nie hamuje. :)

    Mateusz

  • 13. Data: 2019-11-30 01:16:36
    Od: tck <t...@t...Wytnij.net.pl>

    > Ale teraz - w dobie wszechobecnych LEDów - to już chyba po ptakach.
    >
    > Mateusz

    to trzeba stosować ledy 'canbus', w tym przypadku trzeba by nazwać
    kontaktronus ;)

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 14. Data: 2019-11-30 02:19:38
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Za czasów bomisu i małych prywatnych sklepów z rzemieslniczymi częściami do
    samochodów w każdym takim sklepie był do kupienia gotowy układ kontroli zarowek
    stopu. Mial pewna wade, ciekawe czy ktoś wymyśli co było jej powodem.

  • 15. Data: 2019-12-02 20:07:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 28 Nov 2019 17:08:36 +0100, Piotr Gałka napisał(a):

    > Zrób płytkę z rundą DESa.
    > A potem stosik 16 takich płytek.
    > Na pewno będzie ładnie mruczało w czasie pracy.
    >
    > Nie zastanawiałem się ile to by było przekaźników :)

    Nie takie rzeczy my ze szwagrem po sake robili :-)

    https://www.youtube.com/watch?v=_j544ELauus

    https://www.youtube.com/watch?v=MUt1r3kjers

    https://www.youtube.com/watch?v=bOOCfx2EN10

    J.