  • 1. Data: 2002-11-21 11:25:55
    Temat: Znak towarowy a rejestracja domeny
    Od: "Wojciech Swiatkowski" <w...@N...gazeta.pl>

    Mam pare pytan dotyczacych rejestracji domeny i znakow towarowych.

    1) Czy ochrona znakow towarowych obejmuje domeny internetowe? To znaczy jesli
    istnieje zastrzerzony znak towoarowy np: Parowkownia to czy mozna zalozyc
    domene parowkownia.pl- zakladajac dodatkowo ze otwieramy ta domene nie w celu
    zaszkodzenia wlascicielowi parowkowni ale poniewaz chcemy stworzyc community
    internetowe w okol tak zwariowanego slowa.

    2) Czy mozna sprawdzic wpisy do rejestru znakow towarowych przez intenet?

    3) Czy mozna zarejstrowac jako znak towarowy w Polsce, powszechnie uzywany
    wyraz angielski np: lunch, furniture, baseball etc.

  • 2. Data: 2002-11-21 20:07:42
    Temat: Re: Znak towarowy a rejestracja domeny
    Od: ":: [rw] gericotel ::" <n...@s...com>

    Wojciech Swiatkowski wrote:
> [...]
    > zaszkodzenia wlascicielowi parowkowni ale poniewaz chcemy stworzyc community
    > internetowe w okol tak zwariowanego slowa.

    a jak sadzisz. ??

    mozliwe po uiszczeniu oplaty za transfer. more info na www.uprp.pl

    > 3) Czy mozna zarejstrowac jako znak towarowy w Polsce, powszechnie uzywany
    > wyraz angielski np: lunch, furniture, baseball etc.

    a czemu nie ??

    Radoslaw

    --
    : "TWORZAC REALIZUJEMY CELE" ( r.w. - AD`2002 )