  • 11. Data: 2019-12-06 08:42:21
    Temat: Re: Żal dupę ściska (teleSraj się zawiesza)
    Od: z <...@...pl>

    To testuj w inny sposób niż tryb samolotowy.

    Np. oddal się od wifi ;-)

  • 12. Data: 2019-12-06 08:44:59
    Temat: Re: Żal dupę ściska (Telefon- jaki polecicie)
    Od: z <...@...pl>

    GOŚĆ w pełnej krasie.
    Rózga w ręku to i odreagowuje ;-)

  • 13. Data: 2019-12-06 09:34:15
    Temat: Re: Telefon- jaki polecicie
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 05.12.2019 o 14:52, collie pisze:

    > Motorola Moto G7 Power 4/64 GB Android 9 Pie
    > ekran 6,2", bateria 5000 mAh. Robi dobre zdjęcia
    > a po doinstalowaniu aplikacji GCam MOD - fotki
    > super. Przy normalnym użytkowaniu bateria trzyma
    > 3 dni i dłużej. Dla kobity może być trochę ciężki
    > ze względu na baterię, ale tak poza tym jest
    > bezkonkurencyjny w swojej klasie, za niecałe 700 zł.

    Choć nie mam uwag do jakości fotek na tej Motce to jednak nigdy nie ma
    tak dobrze że nie mogłoby być lepiej - można wiedzieć skąd można pobrać
    ten "GCam MOD"?

  • 14. Data: 2019-12-06 10:03:14
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 6.12.2019 o 09:34, Trybun pisze:

    > Choć nie mam uwag do jakości fotek na tej Motce to jednak nigdy nie ma tak dobrze
    > że nie mogłoby być lepiej - można wiedzieć skąd można pobrać ten "GCam MOD"?

    Stąd:
    https://www.celsoazevedo.com/files/android/google-ca
    mera/

    Ja korzystam z modyfikacji Parrot043 (v7.0.009). Trzeba
    tylko zwracać uwagę na opisy, gdyż najnowsze modki są już
    na Androida 10 i z Pie mogą być niekompatybilne.

  • 15. Data: 2019-12-06 10:21:06
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 06.12.2019 o 10:03, collie pisze:

> [...]
    > tylko zwracać uwagę na opisy, gdyż najnowsze modki są już
    > na Androida 10 i z Pie mogą być niekompatybilne.

    Dzięki!

  • 16. Data: 2019-12-06 12:41:43
    Temat: Re: Żal dupę ściska (teleSraj się zawiz??
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-12-06 o 12:27, ANTI junta EUdSSR pisze:
    > To twoj srakoFon w zakresie radiowym ma
    > problem a NIE program.

    To by potwierdzało że to problem systemowy Androida testowany na 3
    różnych telefonach i dwóch różnych Wifi.

    Nei zmienia to faktu że Aplikacja Spotify w takiej sytuacji nie robi NIC.
    Znaczy twierdzi że odtwarza a zatrzymać nie można. Nic nie można.

    Konkludując: System i aplikacje pisane przez gimbazę dla gimbazy ;-)

  • 17. Data: 2019-12-06 13:35:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 5 grudnia 2019 22:30:03 UTC+1 użytkownik xxx napisał:

    > Nie jestem fanatykiem siaomi, ani nie lubię ich nakładki strasznie, ale
    > zdecydowanie bym wziął readmi note 8 pro. Tylko cena na razie 1199zł.
    > Czasem warto dołożyć do lepszego sprzętu albo poczekać na jakąś
    > promocję jeśli za drogo.

    O tym mówisz?
    https://www.pepper.pl/promocje/xiaomi-redmi-note-8-4
    64gb-212435?utm_source=newsletter&utm_medium=email&u
    tm_content=position_9_textlink&utm_campaign=06-12-20
    19

  • 18. Data: 2019-12-06 14:56:01
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 06.12.2019 o 12:27, ANTI junta EUdSSR pisze:
    > z wrote...
    >

    > "Tryb lotniczy" przerywa wszelka komunikacje
    > (w tym WiFi).

    Przerywa komunikację  także wifi i bluetooth, ale ich nie wyłącza. Mimo
    trybu lotniczego nadal można z nich korzystać.

  • 19. Data: 2019-12-06 21:44:31
    Od: p...@g...com

    To wersja zwykła nie pro. Jak potrzeba NFC to niestety trzeba dopłacić choć imho nie
    warto i wziąć mi 9 lite.

  • 20. Data: 2019-12-06 22:36:28
    Od: Kris <k...@g...com>

    NFC cokolwiek to jest to zdecydowanie niepotrzebne