  • 21. Data: 2019-12-06 23:27:19
    Temat: Re: Telefon- jaki polecicie
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 6 Dec 2019 13:36:28 -0800 (PST), w
    <7...@g...c
    om>, Kris
    <k...@g...com> napisał(-a):

    > NFC cokolwiek to jest to zdecydowanie niepotrzebne

    Do płatności zbliżeniowych.
    Taka software'owa proteza zamiast naklejki ;)

  • 22. Data: 2019-12-07 02:22:05
    Temat: Re: Żal dupę ściska (teleSraj się zawiesza)
    Od: killing of predatory capitalism pest <s...@s...usraelskiej.kutasowki.i.pozeraczu.szkopskich.gowien.invalid>

    z wrote:
    > Konkludując: System i aplikacje pisane przez *gimbazę* dla *gimbazy*

    Ciagle narzekasz na to i owo... przyznaje ci racje!

    Gdybym mial dostep do broni atomowej, to juz dawno
    wyjebal bym te kurewskie *ZLODZIEJ* "firmy" *hien*
    kapitalistycznych w powietrze!

    Ale mam pytanie? Skad ladujesz te CHUJ programy
    co praktycznie SRAJA a nie funkcjonuja?!

    Mi na tych paru groszach nie zalezy, niech te
    wiechcie co te "piczkowate" programy na androSrake
    pisza, cos z tego maja. Ja jestem na to stanowczo
    za stary na pierdolenie sie w programowanie. Mam
    setki innych stokroc przyjemniejszych obowiazkow!

    --
    Zajebalowo WIOCHA

    Piłsudski "wstawaj", jestes bardzo potrzebny zrobic
    *czystke* z MOTLOCHem!

  • 23. Data: 2019-12-07 02:45:32
    Temat: Re: Żal dupę ściska (Telefon- jaki polecicie)
    Od: killing of predatory capitalism pest <s...@s...usraelskiej.kutasowki.i.pozeraczu.szkopskich.gowien.invalid>

    z wrote:
    > GOŚĆ w pełnej krasie.
    > Rózga w ręku to i odreagowuje ;-)

    Zastanawialem sie dluzszy czas nad ta
    odpowiedzia, ktorej "w zab nie rozumie".

    --
    Zajebalowo WIOCHA

  • 24. Data: 2019-12-07 09:12:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 6 grudnia 2019 23:29:00 UTC+1 użytkownik r...@k...pl napisał:

    > Do płatności zbliżeniowych.
    > Taka software'owa proteza zamiast naklejki ;)

    Do płacenia zbliżeniowego używamy kart.
    Nie mamy potrzeb korzystać z jakiekolwiek formy bankowości w telefonach.

  • 25. Data: 2019-12-07 17:56:27
    Od: xxx <x...@x...xxx>

    After serious thinking r...@k...pl wrote :
    > Fri, 6 Dec 2019 13:36:28 -0800 (PST), w
    > <7...@g...c
    om>, Kris

    > Do płatności zbliżeniowych.

    Nie tylko.
    https://www.chip.pl/2016/05/nfc-w-praktyce-10-powodo
    w-by-zaczac-jej-uzywac/
    Do tego na przykład w pralkach teraz nfc montują:)

  • 26. Data: 2019-12-07 17:57:58
    Od: xxx <x...@x...xxx>

    Kris pretended :

    > Do płacenia zbliżeniowego używamy kart.
    > Nie mamy potrzeb korzystać z jakiekolwiek formy bankowości w telefonach.

    Dziś od 21.00 masz obniżone telefony o vat z play. Sprzedają telefony
    bez abonamentu więc można coś fajnego taniej kupić.
    https://blogplay.pl/2019/12/smartfony-bez-vat/
    W tamtym roku korzystałem z tej promocji bo też była także warto.

  • 27. Data: 2019-12-07 18:24:15
    Od: Kris <k...@g...com>

    Ja z tych co jak widzą "promocja" "obniżony VAT" oto to ww przeciwną stronę się
    kierujé. Dzięki więc za ostrzeżenie żeby w ciągu najbliższych dni że sklepu Play nie
    korzystać

  • 28. Data: 2019-12-07 18:56:32
    Od: xxx <x...@x...xxx>

    Kris pretended :
    > Ja z tych co jak widzą "promocja" "obniżony VAT" oto to ww przeciwną stronę
    > się kierujé. Dzięki więc za ostrzeżenie żeby w ciągu najbliższych dni że
    > sklepu Play nie korzystać

    Nie namawiam, ale będziesz głupi jak nie skorzystasz bo tam nie ma
    żadnego wała.
    Sam skorzystałem z tej promocji u nich w tamtym roku i było wszystko
    jak trzeba. Cena telefonu była taka jak powinna.
    Prosty przykład z dziś. Telefon Moto One. Na ceneo najniższa cena to
    599zł w x-komie.
    W play kosztuje 649zł. W tej promocji zapłacisz za nią cenę
    pomniejszoną o vat czyli 649/1,23=527,64
    Biorąc pod uwagę to wszystko to jednak jest różnica między 599, a
    527,64?

  • 29. Data: 2019-12-07 21:22:50
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-12-07 o 02:22, killing of predatory capitalism pest pisze:
    > Ale mam pytanie? Skad ladujesz te CHUJ programy
    > co praktycznie SRAJA a nie funkcjonuja?!

    Spotyfi i samo jestestwo androida nie zaśmieconego i używanego dość
    ascetycznie.

    Co mam zrobić żeby to badziewie normalnie działało.

    Żeby nie było. BT na ajfonie też mnie wkur..a

  • 30. Data: 2019-12-07 21:26:19

    Kto Cię tak skrzywdził że masz takie podejście do ludzi?