  • 21. Data: 2018-06-12 12:13:11
    Temat: Re: Telefon/ smartphone co polecacie
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 czerwca 2018 09:24:18 UTC+2 użytkownik r...@k...pl napisał:

    > :DDDDD
    > Teraz to dałeś do pieca :D
    > W cenie aparatu odejmij jedno zero ;)

    Ze dwa lata temu kupiłem aparat za ok 1000zł własnie. Półautomat czy jak to się tam
    nazywa.
    Żona mniej więcej w tym samym czasie kupiła sobie smartfona Lenovo P2
    Jeśli mnie pamieć nie myli kosztował ok 1500zł własnie
    Ze dwa razy na jakieś wyjazdy wzięliśmy ten aparat który kupiłem. Okazało się ze robi
    gorsze zdjęcia jak telefon żony więc wylądował w szufladzie i leży tam do dzisiaj.
    Lenovo służy żonie do dzisiaj, córce bym tez kupił bo z jakości zdjęć zadowolona ale
    dla niej za duży ekran jak mówi

  • 22. Data: 2018-06-12 12:22:41
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 czerwca 2018 11:32:24 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

    > Fizyki nie oszukasz.
    >
    > O głębi ostrości nie słyszałeś?
    > O wielkości matrycy nie słyszałeś?
    > O fizycznej przysłonie nie słyszałeś?
    > O transfokacji nie słyszałeś?
    > O blikach nie słyszałeś?
    > O aberracjach nie słyszałeś?

    Ja o większości tych rzeczy nie słyszałem a podejrzewam że osoby w wieku mojej córki
    o tym wcale nie słyszały i do niczego im ta wiedza nie potrzebna skoro smartfony
    robią zdjęcia w wystarczającej im jakości.

    > Ty tylko kilka pierwszych skojarzeń.

    LG G@ bodajże, Huawei P8 te telefony córka ostatnio testowała i tam wg mniej zdjęcia
    słabe,Lenovo P@ jak pisałem fotki super.
    Ja również to potwierdzam- robię fotki przedmiotów które wystawiam na olx/allegro i
    lenowo p2 robi je wyraźnie lepsze jak p8, czy g2 oraz zdecydowanie lepsze od aparatu
    za ok 1000zł(ponad dwa lata temu chyba tyle kosztował) który mamy w domu

    > Znajdziesz przynajmniej jeden telefon, który można porównać choćby z
    > prawie prehistorycznym Nikonem D80 z kitem?

    Trzymając się tematu watku to bez sensu dla nastolatki "Nikonem D80 z
    kitem"(cokolwiek ten kit znaczy)
    Bez sensu nosić drugie urządzenie, zz którego zdjęć nie mona bezpośrednio przesłać do
    aplikacji których tam małolatctwo teraz ozywa.
    Więc wersja "aparat+ telefon" jako bezużyteczna odpada w moim przypadku

  • 23. Data: 2018-06-12 12:34:05
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Taka małpka
    https://www.ceneo.pl/28137886#tab=spec
    przebija każdy telefon.

    Jedno słowo: zoom.

    Owszem, telefony mają już całkiem dobre matryce i zdjęcie z telefonu w
    porównaniu do zdjęcia z kompaktu na szerokim końcu obiektywu nie wygląda
    już źle. Do robienia landszaftów w dobrym świetle albo rodzinnych fotek
    na Schodach Hiszpańskich telefon jest w sam raz. Ale 15x czy 20x zoomu w
    telefonie nie będzie.

    A, i lampy błyskowej też nie będzie.

    MJ

  • 24. Data: 2018-06-12 12:37:48
    Od: p...@g...com

    --Bez sensu nosić drugie urządzenie, zz którego zdjęć nie mona bezpośrednio przesłać
    do aplikacji których tam małolatctwo teraz ozywa.

    HTC U11 podobno robi niezle fotki

    --Więc wersja "aparat+ telefon" jako bezużyteczna odpada w moim przypadku

    pare lat temu kupilem cos takiego ale niestety nastepcy nie widac
    https://gsmonline.pl/artykuly/samsung-galaxy-k-zoom

  • 25. Data: 2018-06-12 13:36:27
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-06-12 o 12:13, Kris pisze:

> [...]
    dzisiaj. Lenovo służy żonie do dzisiaj, córce bym tez kupił bo z jakości zdjęć
    zadowolona ale dla niej za duży ekran jak mówi

    Powiedział bym że najbardziej wiarygodne jest że nie potrafiłeś
    poprawnie obsłużyć tego aparatu.

    Pozdrawiam

  • 26. Data: 2018-06-12 13:47:11
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-06-12 o 13:36, RadoslawF pisze:

    > Powiedział bym że najbardziej wiarygodne jest że nie potrafiłeś
    > poprawnie obsłużyć tego aparatu.

    To też jest możliwe, co także świadczy o tym, że aparat jest gorszy.

    --
    Liwiusz

  • 27. Data: 2018-06-12 13:57:29
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 czerwca 2018 13:36:30 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:

    > Powiedział bym że najbardziej wiarygodne jest że nie potrafiłeś
    > poprawnie obsłużyć tego aparatu.
    A najwięcej w takim automacie masz do "potrafienia" Naciskasz przycisk i robi się
    zdjęcie
    I to tez jest wyznacznik jakości
    skoro zwykły użytkownik zrobi lepsze zdjęcie telefonem niż aparatem, to dla niego
    aparat jest gorszy.
    Żawodowo się fotografią nie zajmuje a skoro akurat ja najwięcej zdjęć robię
    przedmiotom które gdzies tam wystawiam na sprzedaż i te zdjęcia telefonem wychodzą
    lepsze jak aparatem to aparat jest gorszy. Pomijając kwestie że z telefonu wygodniej
    je wykorzystać/udostępnić.
    To samo zdjęcia z wakacji, skoro te robione żony telefonem wyszły lepsze jak te
    robione aparatem to nie widze potrzeby korzystania z aparatu.

  • 28. Data: 2018-06-12 14:03:35
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 czerwca 2018 13:36:30 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:

    > Powiedział bym że najbardziej wiarygodne jest że nie potrafiłeś
    > poprawnie obsłużyć tego aparatu.

    Któregoś lata byliśmy na wczasach z rodziną kolegi
    On jakiś wypoasiony aparat posiadał moja ŻONKA lenovo P2 lub jeszcze jakąs lumie
    Kolega aby zrobc jedno zdjęcia przez minutę coś tam ustawiał, celował itp.
    Żona w tym czasie mogła z reki strzelić kilka fotek bez celebrowania.
    Podejrzewam że dla profesjonalistów jego zdjęcia były lepsze lecz nasze jako
    wspomnienia z wakacji miały jak najbardziej akceptowalną jakość
    W nosie mam minutowe ustawianie parametrów żeby fotke z wakacji strzelić. Więc i tu
    telefon wygrywa

  • 29. Data: 2018-06-12 21:24:11
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-06-12 o 12:34, Michal Jankowski pisze:

    > A, i lampy błyskowej też nie będzie.

    Miałeś kiedyś w ręku lumie 1020?

    Wiem... Windows, mała bateria, brak aplikacji, żenada :-)

  • 30. Data: 2018-06-13 00:08:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kris" 2...@g...co

    : On jakiś wypoasiony aparat posiadał moja ŻONKA lenovo P2 lub jeszcze jakąs lumie
    : Kolega aby zrobc jedno zdjęcia przez minutę coś tam ustawiał, celował itp.

    ,,Zwykłe'' lustrzanki strzelają fotki z szybkością kilku, czy kilkunastu
    klatek na sekundę. Ostrzenie lustrzanki jest wielokrotnie szybsze niż
    typowej camerki smarfonowej... Akurat szybkością lustrzanki biją na
    głowę przeciętne camerki smartfonowe obywające się niemal zawsze
    bez detekcji fazowej... Problem ;) w tym, że zazwyczaj smartfon
    ma szkiełka bardzo krótkie, przez co ostrzenie jest łatwe...

    IMO trudna do zastąpienia w lustrzankach jest dostępność korekcji
    szkiełek, dzięki której CC itp. PS poprawią/wyprostują fotkę...

    Doświetlanie lampami też raczej w samrtfonach nie jest łatwe...

    Szczegółowość fotki -- raczej niemożliwa do porównania...
    (zbyt duża różnica)

    -=-

    Ale smartfon jest niemal zawsze pod ręką...

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /,