  • 11. Data: 2010-02-14 08:02:48
    Temat: Re: Telekomunikacja NOVUM :(
    Od: Telemach <t...@g...pl>

    > zażądałem informacji skąd mają mój numer, powiedziała, że z
    > elektronicznej książki telefonicznej.
    >
    > Ja Jej na to: niemożliwe, ona swoje, i nie dała dojść do głosu, to
    > kazałem jej sp*.* (naprawdę nie dała sobie nic powiedzieć, kłóciła się
    > wręcz). Co za szmatex, normalnie zastanawiam się nad jakimiś krokami
    > prawnymi :(

    pracowalem przez krotki czas w tej firmie i jest tak jak ci panienka
    powiedziala,
    po prostu maja ksiazki telefoniczne tepsowskie 'rozkodowane'
    pobazowane (Excel lub Access) i w danym dniu telemarketerki
    obdzwaniaja konkretne wioski czy ulice i staraja sie ustawic
    handlowcom spotkanie zeby ci
    dobili cie osobiscie wiec zanim nastepnym razem kazesz komus sp... to
    sie zastanow
    bo czasem jezeli cos wydaje sie nieprawdopodobne to wlasnie jest
    prawdziwe

    - Telemach -