  • 1. Data: 2010-01-25 08:55:09
    Temat: Telekomunikacja NOVUM :(
    Od: S P 1 Q X L <s...@s...pl>

    Co za syfiarze, na telefon, który od zarania jest objęty zastrzeżeniem,
    również marketingowym, na który nawet Matka Tepsa nie odważyła się
    zadzwonić, aby proponować m swoje nowe abonamenciki, zadzwoniła dziś
    marketingówka z NOVUM i od razu po ustaleniu że to ja jestem abonentem
    (znała imię i nazwisko) usiłowała mnie skaperować do siebie. Kiedy
    zażądałem informacji skąd mają mój numer, powiedziała, że z
    elektronicznej książki telefonicznej.

    Ja Jej na to: niemożliwe, ona swoje, i nie dała dojść do głosu, to
    kazałem jej sp*.* (naprawdę nie dała sobie nic powiedzieć, kłóciła się
    wręcz). Co za szmatex, normalnie zastanawiam się nad jakimiś krokami
    prawnymi :(

    TL

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 100124-1, 2010-01-24
    Przetestowano na: 2010-01-25 09:55:09

  • 2. Data: 2010-01-25 08:57:40
    Temat: Re: Telekomunikacja NOVUM :(
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    S P 1 Q X L pisze:
> [...]
    > kazałem jej sp*.* (naprawdę nie dała sobie nic powiedzieć, kłóciła się
    > wręcz). Co za szmatex, normalnie zastanawiam się nad jakimiś krokami

    To w końcu skąd mieli numer?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-01-25 08:58:13
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Ja Jej na to: niemożliwe, ona swoje, i nie dała dojść do głosu, to kazałem
    > jej sp*.* (naprawdę nie dała sobie nic powiedzieć, kłóciła się wręcz). Co
    > za szmatex, normalnie zastanawiam się nad jakimiś krokami prawnymi :(

    kiedys zadzwonil do mnie jakis humanoid i powiedzial, ze jest wlasnie
    przejazdem i chce sie spotkac za pol godziny
    byl zdziwiony, kiedy go skierowalem do sekretariatu w celu umowienia
    spotkania i jeszcze bardziej zdziwiony, kiedy poprosilem o oferte mailem
    przed spotkaniem
    na tym kontakty "biznesowe" sie zakonczyly rowniez nagle jak rozpoczely

  • 4. Data: 2010-01-25 09:02:00
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    brum pisze:

> [...]
    > przed spotkaniem
    > na tym kontakty "biznesowe" sie zakonczyly rowniez nagle jak rozpoczely

    Swoich klientów też tak spuszczasz na drzewo?

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2010-01-25 09:27:52
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Swoich klientów też tak spuszczasz na drzewo?

    dostrzegasz roznice miedzy niewychowanym akwizytorem, a klientem ?

  • 6. Data: 2010-01-25 09:57:32
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    brum pisze:

    > dostrzegasz roznice miedzy niewychowanym akwizytorem, a klientem ?

    Biznes to korzyść obopólna. Jeśli ktoś do mnie dzwoni, to znaczy, że
    ma interes do zrobienia, na którym być może ja również zyskam.
    Spuszczając go na drzewo nie dowiem się, czy nie straciłem okazji.

    Telefon to dobry sposób na dotarcie do klienta, ponieważ:

    - jest o wiele tańszy i mniej czasochłonny niż akwizycja bezpośrednia,
    co zresztą jest o wiele mniej lubiane
    - jest dozwolony, w przeciwieństwie do ofert mailowych

    Zazwyczaj wystarczy kilkadziesiąt sekund, aby dowiedzieć się, czy
    warto poświęcać dalej czas na rozmowę o biznesie oferowanym przez
    akwizytora, jak go nazwałeś.

    Oczywiście można każdego z góry odsyłać na Berdyczów do sekretariatu,
    ale takie zamknięcie się jest co najmniej dziwne. Często świadczy też o
    pewnych problemach psychicznych rozmówcy (boi się rozmawiać z
    nieznajomymi, jest nieufny, nie umie podejmować decyzji, nie umie szybko
    ocenić proponowanego mu rozwiązania itp.), jednak cechy te nie powinny
    występować u mężczyzny, a zwłaszcza u przedsiębiorcy.

    Należy pogodzić się ze światem takim, jaki jest, a nie żalić się i
    zamykać w swojej skorupie. Reklama pasywna to nie jedyny środek dotarcia
    do klienta. Aktywne pozyskiwanie klientów często lepsze i coraz bardziej
    popularne. Tak będzie i należy zrobić tak, aby jak najwięcej na tym
    skorzystać. W końcu co złego jest w tym, że ktoś specjalnie do nas
    dzwoni w celu ubicia dobrego interesu?

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2010-01-25 10:55:05
    Od: "jerzyn" <d...@p...fm>

    Użytkownik "S P 1 Q X L" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > (znała imię i nazwisko) usiłowała mnie skaperować do siebie. Kiedy
    > zażądałem informacji skąd mają mój numer, powiedziała, że z elektronicznej
    Tak sie sklada ze wlasnie "matka" TP ma w rzyci prawa pacjenta i na to brak
    silnego,TP nie reaguje ze adresy abonentow sa sciagane w sposob nielegalny z
    baz TP i rozgłaszane.W procesy sądowe sie bawic to nie w Polsce, w
    normalnym kraju za ujawnianie numerów aboneckich kary by im wybila to z
    głowy. Innych obroncow nie "widze" ...
    Jerzy

  • 8. Data: 2010-01-25 12:19:29
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Mon, 25 Jan 2010 10:57:32 +0100, Liwiusz napisał(a):

> [...]
    > ocenić proponowanego mu rozwiązania itp.), jednak cechy te nie powinny
    > występować u mężczyzny, a zwłaszcza u przedsiębiorcy.

    Moim zdaniem potrafił się wykazać szybkim podejmowaniem decyzji i szybko
    ocenił proponowane rozwiązanie. I czy naprawdę Mężczyzna (zwłaszcza
    przedsiębiorca) powinien być ufny wobec obcych?

    --
    marcin

  • 9. Data: 2010-01-25 12:21:29
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    zly pisze:

    > Moim zdaniem potrafił się wykazać szybkim podejmowaniem decyzji i szybko
    > ocenił proponowane rozwiązanie.

    Pod warunkiem, że w ogóle było co oceniać.

    >I czy naprawdę Mężczyzna (zwłaszcza
    > przedsiębiorca) powinien być ufny wobec obcych?

    Sposobów zabezpieczania transakcji jest multum, w zależności od
    umowy, telefon w niczym tutaj nie przeszkadza.

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2010-01-29 21:29:16
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 25 Jan 2010 10:57:32 +0100, Liwiusz wrote:
> [...]
    >co zresztą jest o wiele mniej lubiane
    >- jest dozwolony, w przeciwieństwie do ofert mailowych

    No to przeciez udzielil mu zezwolenia na przeslanie oferty emailem.
    Widac interes byl jednostronny, skoro nie dotarla :-)

> [...]
    >nieznajomymi, jest nieufny, nie umie podejmować decyzji, nie umie szybko
    >ocenić proponowanego mu rozwiązania itp.)

    Albo po prostu kalendarz ma wypelniony i nie ma czasu na przypadkowe
    spotkania.

    >jednak cechy te nie powinny
    >występować u mężczyzny, a zwłaszcza u przedsiębiorcy.

    Na szybko to tylko frajer sie decyduje :-P

    >skorzystać. W końcu co złego jest w tym, że ktoś specjalnie do nas
    >dzwoni w celu ubicia dobrego interesu?

    Poczekaj az bedziesz mial kilka takich ofert dziennie, wtedy sie okaze
    ze telefonem tez juz nie wolno :-)

    J.