  • 41. Data: 2018-05-16 08:39:25
    Temat: Re: Tesla kontratakuje :-)
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-05-15 o 09:52, Miroo pisze:

    > Za to w solarisach hybrydowych padają masowo, w ciągu miesiąca 10 na 25,
    > w tym 10 na 10 zakupionych przegubowców.
    > http://www.transport-publiczny.pl/wiadomosci/kielce-
    nowe-hybrydy-solarisa-niesprawne-57908.html

    > "Jak przyznaje firma z 25 dostarczonych do Kielc autobusów hybrydowych
    > 15 autobusów dwunastometrowych z systemem hybrydowym spisuje się bez
    > zarzutu. Niestety, w 10 autobusach hybrydowych przegubowych,
    > wyposażonych w system hybrydowy amerykańskiej firmy, wystąpiły
    > awarie.[..] Komponentem, który uległ awarii w 8 autobusach jest inwerter"

    Wszystko mozna zepsuć i tu widać że się im udało, inne elektryki nie
    mają tych problemów.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 42. Data: 2018-07-17 05:41:13
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Shrek" <...@w...pl> wrote in message news:pavt6h$2li$1@node2.news.atman.pl...

    > Jak twoja trójeczka?

    Nie ma i prędko nie będzie... jeszcze z byka nie spadłem aby
    $60 tysięcy dolarów na nowy samochód wydawać :-)

    Obiecali Model 3 za $35000 z upustem podatkowym $7500.
    Czyli auto w cenie Honda Accord czy tam Toyota Camry V6 3L.
    Dałem się nabrać :-) Obiecanki cacanki a głupiemu radość :-)

    Niestety dostępny wciąż dziś najtańszy Model 3 to "tylko"
    $49000 netto. W kolorze czarnym. Inny kolor to $1000-$1500
    dopłata. I ulga podatkowa kończy się z końcem roku, więc
    z $7500 zrobi się $3750 a potem nawet i połowa z tego...
    Najtańszy Model 3 pojawi się pewnie dopiero gdy nasycą
    rynek tymi drogimi a wtedy skończy się też kredyt federalny.

  • 43. Data: 2018-07-17 22:03:34
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-07-17 o 05:41, Pszemol pisze:

> [...]
    > Najtańszy Model 3 pojawi się pewnie dopiero gdy nasycą
    > rynek tymi drogimi a wtedy skończy się też kredyt federalny.

    Kupuj Twizy