  • 31. Data: 2018-04-14 23:25:29
    Temat: Re: Tesla kontratakuje :-)
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 14 kwietnia 2018 22:34:18 UTC+2 użytkownik kk napisał:

    > Ja chcę, ludzie zloty organizują. Tylko Ty nie chcesz.

    Chciałbys to bys kupił
    Tez bym chciał, ale pod warunkiem ze za tą samą kase co diesel, benzyniak, elektryk
    przejedzie tyle samo albo taniej
    A na dzisiaj to pomijając nawet koszt zakupu(przyjmijmy że prezent ktos zrobił) to
    jazda elektrykiem jest tańsza od diesla/benzyny tyklko jak w domu ładujesz. A wtedy
    tylko jazda wokół komina
    Jak ładujesz w ładowarkach "na mieście" to jazda wychodzi drożej niz diselkiem.
    A inne zalety to wykreowane przez marketing. A sa jelenie co to łykaja- nawet ne tej
    grupie to widać

  • 32. Data: 2018-04-14 23:26:52
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 14 kwietnia 2018 22:34:18 UTC+2 użytkownik kk napisał:

    > Ja chcę, ludzie zloty organizują.

    Te zloty to zeby kupić elektryka czy domagają się tam żeby był dostępny dla mas?

  • 33. Data: 2018-04-15 00:45:30
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-04-14 o 23:25, Kris pisze:

    > Chciałbys to bys kupił

    A co ja bym robił z kolejnym samochodem ?

    Hobby nie musi być tanie.

  • 34. Data: 2018-04-15 00:47:01
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-04-14 o 23:26, Kris pisze:

    > Te zloty to zeby kupić elektryka czy domagają się tam żeby był dostępny dla mas?

    Zloty użytkowników Twizy, integracyjne nie dla plebsu co nie ma :-)

  • 35. Data: 2018-04-15 07:02:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.04.2018 o 00:45, kk pisze:

    > A co ja bym robił z kolejnym samochodem ?

    Sprzedaj i jak mężczyzna ponoś konsekwencje, że kupiłeś elektryka:P

    O tym właśnie piszę - nawet ty nie chcesz, bo i po co ci to gówno.

    Shrek

  • 36. Data: 2018-04-15 17:30:53
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Myjk <m...@n...op.pl> wrote:
    > Fri, 13 Apr 2018 02:06:24 -0700 (PDT), p...@g...com

    > Wczoraj jak się dowiedziałem ile kosztuje elektryk wyjeżdżający z fabryki
    > to mi oko zbielało. Nie wiem jaki jest cel zawyżania cen elektryków, mogę
    > się tylko domyślać kto macza w tym swoje brudne palce. :P Opracowanie
    > konceptu elektryka z pewnością nie niesie ze sobą tak ogromnych kosztów jak
    > mówi o tym przebitka na cenie.

    Wyprodukuj swojego, pokaż wszystkim że da się taniej :-)

  • 37. Data: 2018-04-15 18:04:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.04.2018 o 17:30, Pszemol pisze:

    > Wyprodukuj swojego, pokaż wszystkim że da się taniej :-)

    Jak twoja trójeczka?

    Shrek

  • 38. Data: 2018-04-15 23:30:22
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-04-15 o 07:02, Shrek pisze:

    > Sprzedaj i jak mężczyzna ponoś konsekwencje, że kupiłeś elektryka:P

    Nie mam zamiaru niczego sprzedawać. Czekam aż te zabawki przestaną mnie
    bawić.

    > O tym właśnie piszę - nawet ty nie chcesz, bo i po co ci to gówno.

    Do zabawy ?

  • 39. Data: 2018-05-14 18:59:45
    Od: j...@i...pl

    On Sun, 15 Apr 2018 00:45:30 +0200, kk <k...@o...pl> wrote:

    >Hobby nie musi być tanie.

    Dziwne masz hobby.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 40. Data: 2018-05-15 09:52:15
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2018-04-14 o 22:56, Janusz pisze:
    > Nie widzę żeby masowo padały falowniki w fabrykach, a jest ich tam mnóstwo.

    Za to w solarisach hybrydowych padają masowo, w ciągu miesiąca 10 na 25,
    w tym 10 na 10 zakupionych przegubowców.
    http://www.transport-publiczny.pl/wiadomosci/kielce-
    nowe-hybrydy-solarisa-niesprawne-57908.html

    "Jak przyznaje firma z 25 dostarczonych do Kielc autobusów hybrydowych
    15 autobusów dwunastometrowych z systemem hybrydowym spisuje się bez
    zarzutu. Niestety, w 10 autobusach hybrydowych przegubowych,
    wyposażonych w system hybrydowy amerykańskiej firmy, wystąpiły
    awarie.[..] Komponentem, który uległ awarii w 8 autobusach jest inwerter"