  • 141. Data: 2018-02-12 19:14:19
    Temat: Re: Tesla leci w kosmos.
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Robert Wańkowski" <r...@w...pl> wrote in message
    news:5a809f02$0$667$65785112@news.neostrada.pl...
    > Miałem na myśli nie komercyjne możliwości, które sprzedają, ale to co
    > osiągnęli.
    > Teoretycznie potrafi. Czyż nie?
    > https://www.tesla.com/en_GB/videos/autopilot-self-dr
    iving-hardware-neighborhood-short?redirect=no

    Nie wiemy ile potrafi bo z tego krótkiego filmiku niewiele wynika.
    Istotne jest przecież ile razy system się zatnie na czymś, czego
    nie zna, ile razy zrobi pomyłkę czy czego nie zobaczy...
    Nie bazowałbym na krótkim filmiku wybranym przez producenta.
    Nie bez powodu obiecywana przez Muska od 2 lat wyprawa
    od wybrzeża do wybrzeża bez udziału kierowcy jest odwlekana
    już któryś raz z kolei...

  • 142. Data: 2018-02-12 19:15:31
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Myjk" <m...@n...op.pl> wrote in message
    > Sun, 11 Feb 2018 13:50:18 +0100, LEPEK

    > Byliby skończonymi idiotami gdyby tego w ten sposób nie wykorzystali. Ale
    > samo to przedsięwzięcie nie było zaplanowane na reklamę Tesli jak tutaj
    > niektórzy wmawiają.

    No oczywiście że nie - reklama Tesli była dodatkiem, cherry on the top.

  • 143. Data: 2018-02-12 19:21:34
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 12.02.2018 o 09:51, Myjk pisze:
    > Sun, 11 Feb 2018 18:58:20 +0100, LEPEK

    > No właśnie, wykorzystali to najlepiej jak mogli i nie ma nad czym się tu
    > rozwodzić.

    Co jeszcze nie oznacza genialności, jakiejś unikalności, innowacji,
    czegoś odkrywczego. I nie ma się tu nad czym rozwodzić.

    > Tak ogólnie to m.in. Ty im najlepszą reklamę robisz, bo drążysz
    > temat który jest prosty jak drut.

    Tak - mówi się o tym, i o to chodziło. Ja o tym mówię też. I nie ma
    różnicy, czy temat jest prosty, czy nie. Choć tu akurat uważam, że warto
    podyskutować sobie na temat (jednak niecodzienny) wystrzelenia rakiety z
    nietuzinkowym balastem przez prywatną firmę, kwestii długości i kierunku
    jej lotu, powrotu lądowników / elementów (wybacz, jeśli nie wszystko
    precyzyjnie określiłem) itd. I nie uważam bynajmniej, że ten temat jest
    prosty jak drut.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 144. Data: 2018-02-12 20:35:09
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    "Poldek" <p...@i...eu> wrote in message

    >Nic, to genialny chwyt marketingowy

    ta musk geniusz, jobs geniusz, kazdy u kogo kupuje malutki matolek
    pszemololo to geniusz

  • 145. Data: 2018-02-13 07:43:03
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    > tu przyszedł taki gość i powiedział to wylądujmy na ognia. No i jak
    > wszyscy szykowali linki https://www.youtube.com/watch?v=fMt6RPvD4Ms , to
    > koleś wziął i wylądował rakietą na ogniu z dupy;)
    >
    > Shrek

    Sam pomysl jest genialny. Przeciez to sa wielkie puste juz (wiec stosunkowo
    lekkie) baniaki z resztka paliwa. Byc moze kiedys rowazano taka opcje, ale
    komputery byly zbyt powolne, aby taka operacje ladowania czegos tak
    niestatecznego przeprowadzic.

    Pzdr

  • 146. Data: 2018-02-13 11:49:29
    Od: robot <a...@o...pl>

    > I księży. Nie zapominajmy o księżach. Ale miało być "co".

    > A co jest sens wysłać na Marsa? Sprzęt naukowo-badawczy kosztuje kupę
    > pieniędzy i nie wiem kto zaryzykuje jego budowę, gdy tak w zasadzie
    > testowany jest prototyp rakiety.

    Pół litra.
    Bo na marsie jest już paru Polaków co pobłądzili wracając z wesela.

  • 147. Data: 2018-03-01 23:29:06
    Od: scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 06.02.2018 o 21:39, j...@i...pl pisze:

    > https://www.youtube.com/watch?v=wbSwFU6tY1c
    >
    > 21:45 planowany strart. Na pokładzie rakiety Falcon Heavy znajduje się
    > Tesla Roadster, ladownik ma wylądować na Marsie.

    Nie wylądować, tylko rozbić

  • 148. Data: 2018-03-02 06:40:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.03.2018 o 23:29, scobowski pisze:

    > Nie wylądować, tylko rozbić

    NIe rozbić tylko orbitować. Nie wokół marsa tylko Słońca. I nie wokół
    Słońca tylko środka masy układu słonecznego;)

    Shrek