  • 11. Data: 2010-10-07 22:16:16
    Temat: Re: Test piaskarki
    Od: "andrzej" <k...@a...de>

    Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:i8kr4t$qs4$1@news.onet.pl...
    > wydajnosc na lakierze samochodowym ok. 5cm2 na sekunde do golej blachy.
    > Miod malina.

    A samochód Twój, czy na pierwszym lepszym na parkingu testowałeś? :)

    --
    andrzej

    Naprawa i wymiana szyb samochodowych u klienta
    www.auto-szyby.opx.pl www.agi.de
    Zatrudnimy w całym kraju mechaników i handlowców z doswiadczeniem w branży

  • 12. Data: 2010-10-08 09:23:54
    Od: czak norris <c...@n...pl>

    W dniu 2010-10-07 18:05, MarcinJM pisze:

    > Przetestowalem i morda mi sie usmiechnela, to jest to, co tygryski lubia
    > najbardziej, znaczy to, co kupilem.
    > Rdzde z odnisk wpierdziela tak, ze nie nadazam wylaczyc, wydajnosc na
    > lakierze samochodowym ok. 5cm2 na sekunde do golej blachy.
    > Miod malina.

    Gratuluje, jako maniak zapewne na początku będziesz wyszukiwał sobie
    rzeczy które wymagają wręcz natychmiastowego piaskowania, tylko po to
    aby się pobawić i "przetestować" sprzęt, ale w końcu od tego są zabawki :)

    Taka luźna uwaga dotycząca piaskowania, a nóż komuś się przyda :)
    O ile piaskowanie płaskich, dużych powierzchni jest OK, o tyle nie
    zaleca się piaskowania miejsc zgrzewania/łączenia blachy (bez
    rozwiercania/demontażu elementów oczywiście). Niestety widziałem już
    kilka zarówno old jak i youngtimerów po pseudo fachowej odbudowie w
    których, mimo pięknego nowego lakieru, w miejscach zgrzewania/łączenia
    blach powstała ciężka do usunięcia korozja. Blachy nigdy idealnie do
    siebie nie przylegają, a jak dobrze wiemy ten piasek jest a)
    higroskopijny b) włazi absolutnie wszędzie, między dwie blachy i zgrzewy
    również, a o resztę zadba czas i wilgoć. Ta zasada dotyczy właściwie
    wszystkich miejsc co do których nie mamy 100% pewności że nie zostanie
    tam choćby ziarnko piasku.

    --
    pozdrawiam,
    z półobrotu ;)