  • 11. Data: 2015-04-22 21:51:18
    Temat: Re: Tłoczone a wypalane
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2015-04-21 o 09:50, Dupek Żołędas pisze:
    > Nie mam tego rodzaju problemów.
    > Nie oglądam telewizji.
    > Z reguły nie oglądam filmów.
    > W 99% strata czasu.
    > Zasypiam po góra 10 minutach.
    > Polecam.
    I to powoduje, że polecasz komuś kupić nowy i stary wyrzucić?
    Tobie się chyba z DVD do PC-ta pomyliło :)

  • 12. Data: 2015-04-23 07:19:43
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "Adam" napisał:

    > Jak pół roku temu kupiłeś, to jeszcze najprawdopodobniej obowiązuje gwarancja.
    > A jak nie gwarancja, to rękojmia.

    To wiem i bez Ciebie. Wspomniałem o tym co do niskich cen i nowoczesności
    sprzętu.

    Pzdr

  • 13. Data: 2015-04-23 07:25:40
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik napisał:

    > Kup DVD RW i pobaw się z prędkością zapisu, u mnie badziew stacjonarny
    > nie czyta nagranych ze skrajnymi prędkościami.

    Skarajnymi tzn, największej i najmniejszej?

    > Jak umiejętności opisu problemu odpowiadają umiejętności nagrywania,
    > problem może być po twojej stronie:)

    Masz problem ze zrozumieniem mojego opisu?

    "DVD czyta tylko plyty "fabryczne", czyli jak sądzę tłoczone.
    Nie czyta płyt "wypalanych" nagrywarką komputerową"

    Co jest niejasne w powyższym?

    Pzdr

  • 14. Data: 2015-04-26 13:53:04
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2015-04-23 o 07:25, Kamil pisze:

> [...]
    >
    > "DVD czyta tylko plyty "fabryczne", czyli jak sądzę tłoczone.
    > Nie czyta płyt "wypalanych" nagrywarką komputerową"

    Niejasne jest przy jakiej prędkości wypalał. Może wystarczy dać prędkość
    nagrywania mniejszą niż maksymalna, zamiast kręcić laserem a następnie
    na skutek kręcenia wyrzucić do śmieci napęd.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 15. Data: 2015-04-27 06:32:53
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "Mario" napisał:

    > Niejasne jest przy jakiej prędkości wypalał.

    To zależy od nagrywarki. Zawsze wypalam z najmniejszą dodtępną prędkością.

    > Może wystarczy dać prędkość nagrywania mniejszą niż maksymalna ...

    Moze wystarczy, może nie wystarczy ... Przestań bawić się w może... Jak nie masz
    niczego konkretnego do powiedzenia to idź skop sąsiadce ogródek i nie zamulaj
    wątku.

    > Jak umiejętności opisu problemu odpowiadają umiejętności nagrywania,
    > problem może być po twojej stronie:)

    Po Twojej stronie jest moc doradzania. Przestań mnie wkurzać. Moś bagaże
    zawróżącymi cygankami.

    Pzdr

  • 16. Data: 2015-04-27 09:38:14
    Od: "as" <N...@p...onet.pl>

    Mam stare combo DVD+VCR, w którym moduł DVD czyta tylko plyty "fabryczne",
    czyli
    jak sądzę tłoczone. Nie czyta płyt "wypalanych" nagrywarką komputerową.
    Można
    temu jakoś zaradzić? Wymienić laser? Firmware?

    Sprawdź w instrukcji jakie płyty DVD czyta (DVD-R, DVD+R czy oba formaty).
    Dawno temu u znajomych widziałem takie combo, które czytało tylko jeden typ
    płyt DVD.

  • 17. Data: 2015-04-27 18:51:41
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "as" napisał:

    > Sprawdź w instrukcji jakie płyty DVD czyta (DVD-R, DVD+R czy oba formaty).

    Wg instrukcji:

    this unit can play DVD?R

    urządzenie może odtwarzać DVD?R

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2015-04-27 19:17:40
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-04-27 o 06:32, Kamil pisze:

    > To zależy od nagrywarki. Zawsze wypalam z najmniejszą dodtępną prędkością.
    Ale to też nie zawsze działa, bo okazuje się że niektóre barwniki użyte
    w płytach nie lubią zbyt niskich prędkości, wiem bo sam to ćwiczyłem,
    szczególnie paskudne były niebieskie z tego co pamiętam, dlatego potem
    nagrywałem zawsze z jakąś średnią prędkością 8,10 max 12 i wtedy płyty
    się najlepiej czytały, szczególnie dvd.

    --
    Pozdr

    Janusz_K