  • 31. Data: 2018-12-09 16:03:54
    Temat: Re: To była jej ostatnia żarówka ;-)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 9 Dec 2018 06:14:29 -0800 (PST), Zenek Kapelinder
    napisał(a):
    > Oczywiscie ze slyszalem co sie dzieje z cenami pradu. Chwilowo nic sie nie dzieje.
    Mowili w tv ze gospodarstwa domowe i male i srednie firmy dostana doplate jak prad
    zdrozeje. Pozyjemy zobaczymy.

    To bylo przedwczoraj, a wczoraj mowili, ze w budzecie nie ma pieniedzy
    na doplaty.

    A juz na pewno nie bedzie doplat do ladowania samochodow :-)

    J.

  • 32. Data: 2018-12-09 17:01:30
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jeszcze napisz gdzie mowili. Pamietam jak jakis frajer w tv mowil ze na 500+
    piniendzy ni ma i nie bedzie. Na niemieckim polskojezycznym onanecie nie ma
    informacji o protestach we Francji. To znaczy ze zadnych protestow nie bylo? Za to sa
    bredzenia nijakiego Pierdu. Czyli on juz wygral wybory i bedzie zaprowadzal wlasny
    chory porzadek.

  • 33. Data: 2018-12-09 18:07:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 9 Dec 2018 08:01:30 -0800 (PST), Zenek Kapelinder
    napisał(a):

    > Jeszcze napisz gdzie mowili.

    A chocby
    https://serwisy.gazetaprawna.pl/finanse-osobiste/art
    ykuly/1380391,nie-ma-pieniedzy-na-doplaty-za-prad.ht
    ml

    >Pamietam jak jakis frajer w tv mowil ze na 500+ piniendzy ni ma i nie bedzie.

    Mowil, ale czy wypada Rostowskiego nazywac frajerem ?
    No coz pieniadze sie znalazly, to moze i nalezy.

    I prawde mowiac ciekaw jestem kto tak dobrze policzyl PiSowi, ze
    pieniadze sie znajda. Morawiecki ?
    A moze po prostu sie przypadkiem udalo ?

    No chyba ze ... zagonili urzednikow do biegania z kontrolami, to i
    pieniedzy z VAT przybylo :-)

    >Na niemieckim polskojezycznym onanecie nie ma informacji o protestach we Francji.
    >To znaczy ze zadnych protestow nie bylo?

    No jak nie ma - na pierwszej stronie

    https://wiadomosci.onet.pl/swiat/protest-zoltych-kam
    izelek-we-francji-bilans-weekendu-8-9-grudnia/t6ttz5
    0

    Swoja droga - oni to umieja walczyc o swoje, a my co ? :-)

    J.

  • 34. Data: 2018-12-09 18:46:52
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To mam jakis inny onanet. U mnie na pierwszej stronie jest ze cos zabojady maja do
    Trumpa i makaron ma cos powiedziec.

  • 35. Data: 2018-12-09 18:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik T. k...@i...pl ...

    > bo UE każe płacić za emisję

    pomyliło ci sie. To nie UE kaze płacic. To my sie umowilismy w ramach UE
    ze skoro emisja niszczy srodowisko i powoli nas zabija to trzeba ja
    redukowac a jak ktos tego nei robi to płaci... Proste i logiczne.
    I było to wiadomo nie od dzis wiec niech głupki nie udaja głpszych niz sa
    ze nie wiedzieli...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jestem mały Talibanek, mam granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę

  • 36. Data: 2018-12-09 18:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Na niemieckim polskojezycznym onanecie nie ma informacji o
    > protestach we Francji.

    czekam na odszczekanie...
    https://www.google.pl/search?client=opera&q=onet+pro
    testy+francja&sourcei
    d=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kto leczy się z poradników lekarskich, ten umiera na pomyłkę w druku".

  • 37. Data: 2018-12-09 18:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Oczywiscie ze slyszalem co sie dzieje z cenami pradu. Chwilowo nic
    > sie nie dzieje. Mowili w tv ze gospodarstwa domowe i male i srednie
    > firmy dostana doplate jak prad zdrozeje. Pozyjemy zobaczymy.

    Dopłate... buahahaha. Z czyich pieniedzy?
    Po co dopłata, skoro twierdziłes, ze produkowanie pradu z wegla nie ma
    wpływu na cene pradu?!?!
    Zenek, nie udawaj głupszego niz jestes...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Imieniny należy obchodzić - jeżeli nie własne - to szerokim łukiem.

  • 38. Data: 2018-12-09 19:48:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.12.2018 o 18:07, J.F. pisze:

    > No jak nie ma - na pierwszej stronie

    To temat na inną grupę, ale pokazuje jak ważna jest wolność mediów - na
    gazecie i wp rzeczywiście szczątkowe informacje, ale jakoś jednak o tym
    wiem, i bez problemu znajduję na róznych portalach. I tak ma być - nie
    ma obowiązku żeby medium było obiektywne - prawe mówiąc nie ma takiej
    możliwości. Ma być tak, że są media reprezentujące różne poglądy.

    > https://wiadomosci.onet.pl/swiat/protest-zoltych-kam
    izelek-we-francji-bilans-weekendu-8-9-grudnia/t6ttz5
    0

    > Swoja droga - oni to umieja walczyc o swoje, a my co ? :-)

    Nie jestem pewny czy de facto stan wojny w stolicy to taka fajna sprawa,
    ale będzie tak jak się kasa na socjal skończy. Na razie są zadowoleni
    "bo państwo im daje".

    Shrek

  • 39. Data: 2018-12-09 20:02:21
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Sun, 09 Dec 2018 19:48:07 +0100, Shrek wrote:

    > Nie jestem pewny czy de facto stan wojny w stolicy to taka fajna sprawa,
    > ale będzie tak jak się kasa na socjal skończy. Na razie są zadowoleni
    > "bo państwo im daje".

    No właśnie - tu żadnego "walczenia o swoje" nie ma. Początkowy ruch
    "paliwo jest dość drogie, nie potrzebujemy dodatkowych podatków pod
    pretekstem naciąganej ekologii" był sensowny, ale to co się teraz dzieje
    to szaleństwo rozwydrzonych bachorów, uważających że wszystko im się
    należy "bo tak". Smutne to nieco, ale tak już jest, to jakiś głupi
    francuski instynkt który siedzi mocno zakorzeniony w społeczeństwie.
    Jedna z niewielu tutejszych rzeczy zresztą, której do tej pory nie umiem
    zrozumieć.

    Mateusz

  • 40. Data: 2018-12-09 20:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

> [...]
    > być - nie ma obowiązku żeby medium było obiektywne - prawe mówiąc
    > nie ma takiej możliwości. Ma być tak, że są media reprezentujące

    wiesz, wielbiciele teorii spiskowych co rusz pisza ze tego czy owego nie
    ma w main stremowych mediach.
    Wystarcza 2 minuty szukania i okazuje sie ze sa.
    Pomijam to ze czesto słucham TOk FM i chyba sie nie zdarzyło zeby taki
    zarzut sprawdził się w stosunku do tego radia.

    Pomijam juz to ze chciałbym np posłuchac w Jedynce czy np Polskim Radiu
    24 wywiadu w którym magluje sie przedstawiciela rzadu w taki sposób w
    jaki czasami magluje sie w Toku przedstawicieli opozycji...
    Marzenie...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Adam 'Sherwood' Zaparciński: "Polecam gorąco kaski na rower."